Mistä löytää feminiininen nainen joka antaa miehen pitää itsestään huolta?
Haluan miehenä olla se joka tekee aloitteen, suunnittelee ja maksaa ne ensimmäiset treffit, esim. ravintolassa tilaa ne juomat ja puhuu ensimmäisenä tarjoilijan kanssa, ottaa naisen takin, avaa ovet jne. Ns. hoitaa kaiken.
Kommentit (29)
Hommaa aikakone ja matkusta 1800-luvulle. Siellä näitä naisia löytynee.
Toisinsanoen haluat alistetun kotiorjan. Suosittelen taikkuja.
Luulisi ettei olisi vaikeaa löytää sellainen...
Jättäkää yllä olevat kommentoijat rauhaan, minä osaan!
Enemmän hyötyä olisi huolenpidosta imuroimalla ja tiskaamalla.
Kyllähän tuollaisia naisia varmasti löytyy. Älä sure.
Minä olen esim. sellainen, että nolottaa arpoa pitkään tarjoilijalle, otan helpoimman kautta.
Suosittelen hankkimaan lemmikin, jos pitää päästä kontrolloimaan koko elämää.
En kyllä,haluaisi että joku muu ravintolassa valitsee ruoat ja juomat puolestani. Toivottavasti edes tiedustelet mistä toinen tykkää, itse en tykkää mistään alkoholista
Naisena olen nyt enemmänkin järkyttynyt että onko kaltaisiasi edes olemassa!?!??!?!
Kelpaisi kyllä. Nykyään ollaan sellaisia ettei mitään tehdä. Miehet siis.
Todellakin ottaisin riemusta kiljuen miehen joka osaa olla mies, eikä vätys.
Kyllä kiitos!!!
Joka puolelta varmaan. En minä ainakaan edes suostuisi treffeille miehen kanssa joka haluaisi 50/50 menon, se on kavereiden välistä touhua ja miehet eivät ole kovin hyviä kavereita.
Kyllä minullekkin kelpaa, että suunnittelet, maksat, availet ovet jne. Mutta täysivaltaisena aikuisena päätän itse mitä syön ja juon.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä,haluaisi että joku muu ravintolassa valitsee ruoat ja juomat puolestani. Toivottavasti edes tiedustelet mistä toinen tykkää, itse en tykkää mistään alkoholista
Kyse oli että puhuu ensiksi tarjoilijalle, tilaa juomat mutta toki on varmasti etukäteen tietoinen mitä naiselle laitetaan.
Herrasmieheksi kutsuisin, oi ihana.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hyötyä olisi huolenpidosta imuroimalla ja tiskaamalla.
Robotti-imurit ja varsinkin tiskikoneet pitäisi löytyä nykyisin lähes kaikilta. Ja vaikkei löytyisikään, niin saa olla aika cuckmies, joka tuollaisia tekee samalla kuin akka katsoo jotain salkkareita ja promesoja. Sellaisilla "miehillä" on myös varmaan esiliina päällä ja remmi kaulassa. Ulkona kantavat käsilaukkua.
Tämä on enemmän
slaavilaista - ollaan
uberfeminiinisiä
ja ubermaskuliinisia.
Meillähän sukupuolet ovat
alkaneet jo muistuttaa toisiaan,
jopa ulkonäöltään. Sama H-vartalo,
samat käsivarret, sama
74 kg paino molemmilla
Prisma-parin osapuolilla.
Slaavimaista.