Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä saliahdistelijasta eroon?

Vierailija
03.08.2025 |

Miten hätyyttää saliahdistelija pois? Tuo mies pörrää koko ajan ympärillä tulee lähelle laitteisiin, kävelee edes takaisin näköpiirissäni. En juttele, katso tms hänelle. Musat on korvilla. Siis minulla.

Olen vaihdellut saliaikoja, mutta niin vaihtelee tuo mieskin. Onko vinkkejä? Mitään kaverimiestä en saa mukaan kun hänen pitäisi maksaa sit jäsenyys kanssa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteria johon on sekoitettu nagamoritch chlijauhetta. Lähentelijä tulee päin niin puuteroi ja puhalla päin näköä ja poistu paikalta. Hävitä puuteri ja pidä toista samalaista puuteria tilalla, jos asiaa tutkitaan myöhemmin. 

Chili on hyvä maute mutta sillä on karkoitettu myös tuholaisia pitkin historiaa. Toimi kodissa, puutarhassa, salilla ja ihan misä vain. Varo vastatuulta.

Vierailija
22/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä perseeseen niin ei enää lähentele kun se on kumminki top

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun jäsenyys on jo irtisanottu muista syistä mut se ei ollut pointti. Koko homman pointti on että naisia ei kytätä salilla ellei nainen itse tule tekemään tuttavuutta

AP

No missä sitten voi naisiin tutustua jos ei suostu käyttämään tinderia tai ei juo - käy baareissa?

Vierailija
24/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun jäsenyys on jo irtisanottu muista syistä mut se ei ollut pointti. Koko homman pointti on että naisia ei kytätä salilla ellei nainen itse tule tekemään tuttavuutta

AP

No missä sitten voi naisiin tutustua jos ei suostu käyttämään tinderia tai ei juo - käy baareissa?

Suljet silmäsi ja mielikuvituksessasi. Voit olla itsellesi kaikista kaunein prinsessa ikinä.

Vierailija
25/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
26/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee näköpiirissä? 🤣 Miten sinne laitteisiin pääsee ettei sinun silmien edestä kävelisi. Veikkaan että todellisuudessa kuvittelet liikoja. Jos mies ei edes sano mitään vaan tekee liikkeitä omissa oloissa

Vierailija
27/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

plihanxtuossa tiukoissa vetimissä oleva muija joka hipelöi kännykäänsä ja tulicmiehen viereen kun tämä teki ohjelmaansa. että näin.

Vierailija
28/28 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

"""" hahhah😃 ja sinähän et sitten antanut mitään aihetta.  mutta mikä oikeus sinulla  on tulla tekemään tuttavuutta jos vaikka sattuisin  olemaankin varattu ...on kotona akka ja kolme märkää pentua ja sinä tuppaat ja pyörit mun edessä kuin kiimainen kissa ..Kyllä se taitaa olla teissä naisissa se vika ja varsinkin siinä kohtaa kun ollaan  puolialastomana .