Miten päästä saliahdistelijasta eroon?
Miten hätyyttää saliahdistelija pois? Tuo mies pörrää koko ajan ympärillä tulee lähelle laitteisiin, kävelee edes takaisin näköpiirissäni. En juttele, katso tms hänelle. Musat on korvilla. Siis minulla.
Olen vaihdellut saliaikoja, mutta niin vaihtelee tuo mieskin. Onko vinkkejä? Mitään kaverimiestä en saa mukaan kun hänen pitäisi maksaa sit jäsenyys kanssa
Kommentit (28)
Olen käynyt kymmeniä vuosia salilla, ja olin nuorena hyvännäköinen. Koskaan ei ole kukaan ahdistellut. Pidän vaatteet päällä.
Hitto, näitä pipipää-stalkkaajia ja kiusaajia. Edes salilla voisi saada olla rauhassa. Voisiko salin omistajataho laittaa pyynnöstä jonkun "älä seuraa muita, pidä etäisyyttä muihin" -plakaatteja sinne ja tietysti järjestää laitteet reilusti erilleen toisistaan?
Siis mun jäsenyys on jo irtisanottu muista syistä mut se ei ollut pointti. Koko homman pointti on että naisia ei kytätä salilla ellei nainen itse tule tekemään tuttavuutta
AP
Miten se aina voi sinne sattua, jos sä vaihtelet aikoja?
Älä käy siellä. Vaihda naisten saliin.
Vierailija kirjoitti:
Keksityn jutun keksitylle stalkkaajalle kaikki on mahdollista
Se on huomannut että vaihdan aikoja ja vaihtanu itsekin
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mun jäsenyys on jo irtisanottu muista syistä mut se ei ollut pointti. Koko homman pointti on että naisia ei kytätä salilla ellei nainen itse tule tekemään tuttavuutta
AP
Mitä teit, että jäsenyytesi irtisanottiin? Aika harvinaista varmaan tuommoinen kuitenkin. Mitäs sikailit.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jäljittimestä kuullut? Katsonut millä autolla ajaa ja laittanut auton alle jäljittimen
Sama oikeus olla siellä kai silläkin on. Anna olla, anna hänen treenata rauhassa ja keskity omaan treeniisi.
Oletko yrittänyt sanoa tyypille ihan suoraan, että lopeta/ pysy loitolla?
Tai sanoa tyypin käytöksestä jollekin salin työntekijälle tms., että huomauttaisi ahdistelijalle mikä ei ole sopivaa käytöstä?
Ja jos tyyppi ei lopeta, antaa sille porttikielto.
En tiedä, onko näistä apua mutta kannattaisiko kokeilla?
Tuollainen on kyllä todella inhottavaa käytöstä.
Ostan aina kuukauden irtisanomisajalla olevia saleja
ap
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina kuukauden irtisanomisajalla olevia saleja
ap
No, vaihda salia.
Vierailija kirjoitti:
Sama oikeus olla siellä kai silläkin on. Anna olla, anna hänen treenata rauhassa ja keskity omaan treeniisi.
Et sitten ( muka) ymmärrä lukemaasi? Tuo ääliöhän häiritsee ap:ta, eikä toisin päin!
Olet näitä, jotka kääntää omat vikansa muiden syyksi.
Että jotkut kehtaakin! Syyttävät uhria, oksettavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ( muka) ymmärrä lukemaasi? Tuo ääliöhän häiritsee ap:ta, eikä toisin päin!
Ei siellä kukaan häiritse ketään, älä ole noin dramaattinen. Mies treenaa omissa oloissaan, ei yritä juttusille, ei häiritse, ei ole ongelmaksi. Täysin keksitty ongelma tämä koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä teit, että jäsenyytesi irtisanottiin? Aika harvinaista varmaan tuommoinen kuitenkin. Mitäs sikailit.
Kiinnitin huomiota samaan. Ap on ongelmaihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä kukaan häiritse ketään, älä ole noin dramaattinen. Mies treenaa omissa oloissaan, ei yritä juttusille, ei häiritse, ei ole ongelmaksi. Täysin keksitty ongelma tämä koko juttu.
No mutta hengittää samaa ilmaa ja on olemassa ilman AP:n lupaa, sekin on jo häirintää.
Onko naisten salia tai eri salia paikkakunnalla. Onko välttämätöntä mennä sekasalille. Sitten voi sanoa henkilökunnalle ongelmasta ja tulisiko joku sanomaan tyypille aina kun tulee sun luo. Ehkä tulee porttikielto sille? Joskus eivät tee mitään asialle mutta voi jutella siitä ongelmasta ja kameravalvontaa jos on se näkyy siellä. Oletko sanonut tyypille että poistuu. Voiko se seurata salin pihalta.
Voisitko purkaa jäsenyyden tuohon ahdistelijaan vedoten?