Raision Gigantti ei toimita tilattua ja maksettua tavaraa perille
Äitini 85 v. osti Gigantista jääkaapin. Kahdesti ollaan sovittu toimituksesta ja sukulaisia on tullut toiselta puolelta Suomea avustamaan jääkaapin vastaanottamisesta äidin avuksi. Aamulla Gigantti ilmoittaa tekstarilla, että kuljetus tulee ko. päivänä. Sitten tulee iltapäivällä viesti, että eipäs tulekaan. Itse en ole voinut näissä äitiäni auttaa, koska olen ollut syöpä leikkauksessa.
Mikä on se taho, johon tällaisissa tapauksissa tulee olla yhteydessä? Auttaisiko julkisuus asiaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en ikinä osta Gigantista mitään. Valitsimme pesukoneen ja kuivaajan sillä perusteella, että niitä olisi saatavilla. Kolmannen siirron jälkeen mies perui kaupat, tilasi Verkkokaupasta ja ne tulivat sovitusti.
Oletteko miehesi kanssa molemmat autisteja?
Emme, halusimme uudet koneet.
Suosittelen että käytte testeissä varmuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän se taho mahtaisi olla johon kannattaa olla yhteydessä? Tässä kolme vaihtoehtoa, näistä yksi on oikea:
1. 112 hätäkeskus
2. Hannu Karpo
3. Gigantin asiakaspalvelu
Kymmenen pistettä ja papukaija merkki noin "nokkelasta" oivaltamisesta.
Tilasin tuotteita asennettuna. Eivät tulleet sovittuna ajankohtana eikä edes ilmoitettu, että eivät tule.
Jouduin itse ottamaan yhteyttä, lupasivat taas tuoda. Eivät tuoneet eivätkä taaskaan ilmoittaneet mitään.
Otin yhteyttä jälleen kerran ja lupasivat selvittää mistä on kyse. Eivät ottaneet minuun yhteyttä, vaan taas piti itse chattailla.
Taidan olla vähän tyhmä, mutta en ihan vailla järkeä, joten peruutin koko tilaukseni. Enkä halua missään tekemisissä ko.yrityksen kanssa. Enää ikinä.
Emme, halusimme uudet koneet.