Karjalanpiirakka munavoilla vai normivoilla?
Kommentit (42)
Itsetehtyihin karjalanpiirakoihin riittÀÀ pelkkÀ kylmÀ voi. Kaupasta ostettuihin voi laittaa sitÀ munavoita,
Ja kahviloille tiedoksi, se munavoi lisÀtÀÀn vasta piirakan lÀmmityksen jÀlkeen, eikÀ niin kuin nykyÀÀn työntÀvÀt useimmissa paikoissa mikroon sekÀ piirakan ettÀ sen munavoin siinÀ pÀÀllÀ! MikÀ kirjaimellinen munaus!
Ne kaupoissa myytÀvÀt riisipiirakat eivÀt ole karjalanpiirakkaa nÀhneetkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voita, ei munavoita, ei margariinia, vain pelkkÀ salaatinlehti.
EikÀ edes sitÀ piirakkaa.
Piirakka salaatinlehdellÀ. En vain ylipÀÀtÀÀn tykkÀÀ voin enkÀ margariinien mausta.
No mieluummin se munavoi ilman karjalanpiirakkaa - vaikka sitÀ ei kysytty. En ole koskaan tottunut syömÀÀn karjalanpiirakoita enkÀ ymmÀrrÀ mikÀ niissÀ viehÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Munavoita, jos jaksais vaan aina tehdĂ€ đ
Kaupasta saa valmista munavoita.
Vierailija kirjoitti:
munisvoi aina. voit köyttÀÀ ns sulaista voita tai vaikka keijua. jos itse leivot muusi vai riisi-aina ruispohjaan ja yön yli taikina. voitele aina suolisella voilla ei maitosekotteita. kaulinnSSA VAIN VEHNĂJAUHOJA. JA PS. ITSE MUNISVOIHIN EI EDE VIITATEN LISĂTĂ SUOLAA.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Munavoita, jos jaksais vaan aina tehdĂ€ đ
Osta Kala Namak suolaa. Maistuu kananmunalle, sitÀ saa edullisesti etnisistÀ kaupoista. KÀytÀn itse sitÀ ja rasvaa piirakan pÀÀlle, maistuu tÀysin munavoille.
Perunapiirakat on parhaita. PÀÀlle oikeaa voita, balkania ja oltermannia, sitten mikroon. SillÀ herkulla anoppi sai itselleen unelmavÀvyn.
munavoi. ei kiitos. PelkkÀ rasvakin riittÀÀ. LeikkelettÀ joskus pÀÀlle.
KylmÀ munavoi lÀmpimÀn piirakan pÀÀlle, kiitos kÀy. Tai pelkkÀ aito voi, ei mitÀÀn keijuja. Mutta ne piirakat pitÀÀ olla itse tehtyjÀ, kaupasta harvoin saa hyviÀ.
LÀmpimÀÀn piirakkaan voi, kylmÀÀn Oivariini.
Vierailija kirjoitti:
No mieluummin se munavoi ilman karjalanpiirakkaa - vaikka sitÀ ei kysytty. En ole koskaan tottunut syömÀÀn karjalanpiirakoita enkÀ ymmÀrrÀ mikÀ niissÀ viehÀttÀÀ.
Se on kyllÀ hyvÀÀ pelkÀstÀÀnkin!
Vierailija kirjoitti:
Ne kaupoissa myytÀvÀt riisipiirakat eivÀt ole karjalanpiirakkaa nÀhneetkÀÀn.
Ainakin Joensuusta saa paistopisteiltÀ. Kun unohtaa Lidlin.
Vierailija kirjoitti:
munavoi. ei kiitos. PelkkÀ rasvakin riittÀÀ. LeikkelettÀ joskus pÀÀlle.
Noiden lisÀksi vielÀ paistettu muna. Niin jaksaa nÀlkÀistÀ jututtaa tovin.
Parempi munavoilla, mutta kÀytÀnnössÀ aika harvoin tulee munavoilla syötyÀ, kun sitÀ pitÀisi sitten erikseen tehdÀ.
SILMĂ SILMĂSTĂ VIIPURI VIIPURISTA AMEN .