Miksi naisten rahat valuvat niin usein muihin ihmisiin?
Kun miehet kuluttavat itseensä, naiset tukevat taloudellisesti lapsiaan maksamalla näiden laskuja ja ostamalla ruokaa,sekä rahoittamalla miehen elämää. Puhumattakaan ajankäytöstä.
Kommentit (30)
En ole kuullut edes huhuja sellaisesta parisuhteesta, joka ei kävisi miehellä lompakon päälle. Se taas ei yllätä etteivät naiset sitä näe.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut edes huhuja sellaisesta parisuhteesta, joka ei kävisi miehellä lompakon päälle. Se taas ei yllätä etteivät naiset sitä näe.
Aika usein se on sanasta sanaan, kuten totesit.
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Naisten tuomat lisäkulut ovat aina "yhteisiä". Et olisi voinut olla ilman niitä uusia sohvakalusteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee n. 500-700e vuodessa muiden ihmisten lahjoihin enkä itse saa yhtäkään lahjaa keltään. Olen lapseton ja miehetön. Pitäisikö tuo raha mieluummin sijoittaa?
Pakko kysyä että miksi ostat noin paljon lahjoja? Mitä jos puolitat tuon summan heti alkuun ja käytät säästyneet ihan itseesi vaan, tavalla tai toisella. Ensi vuonna sitten käytät vain neljäsosan muiden lahjoihin.
Miehen rahat valuvat puolison jatkuvaan tukemiseen koska hän ei kykene hoitamaan 50% nettovastuitaan perheen menoista, kodin hankkimisesta yms.
Lisäksi miesten rasitteena progressiivinen verotus, minkä kautta taas heidän ansioitaan kierrätetään muiden taskuun, usein tukien muodossa naisille.
Onneksi mieheni ei ole niin kuin ap, vaan mieheni kuluttaa lapsiinsa hyvinkin paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on aina pyritty hyväksikäyttämään ja kontroloimaan.
Naisethan eivät muka osaa hyväksikäyttää muita ihmisiä, miehiä ja naisia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että taloudellisesti tuetaan omia nuoria, mutta että elätetään miestä?! Se on jo liikaa.
Ap:n fantasiaa tuollainen miehen elättäminen. Kyllä se on mies, joka elättää, jos joku.
Nainen se sitten viime kädessä kantaa vastuun perheen taloudesta kun mies on käyttänyt rahat itseensä.
En edes usko että sellaista perheellistä miestä on olemassakaan joka oma-aloitteisesti huolehtisi esim. lasten vaatehankinnoista.
Heti vituttaa vähemmän, kun laitoin rahaa Ukrainan puolustamiseen.
Me miehet, kun laitamme rahaa vain itseemme...