Naisena ärsyttää turvavyö rintamuksessa
En ole lopettamassa turvavyön käyttöä, enkä tiedä, minkälainen vyö olisi myös (etenkin rintavammille) naisille sekä turvallinen että mukava. Mutta ai hitto kun välillä korpeaa se vyön hihna rintojen välissä hiertämässä. Onhan toki moobseja miehilläkin - he ehkä osaavat samaistua - mutta joskus kadehdin litteärintakehäisiä miehiä, jotka voivat laittaa vyön kiinni eikä ole heti tissit verillä :D
Tästä (yleisesti naissukupuolen) etumuksesta johtuen välillä menee myös paidat ryttyyn, kun ne jäävät sinne vyön ja rintojen väliin. Pieniä on murheet, tiedän, mutta päätin silti valittaa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ihan kaikki aina suunnitellaan miehille. Ja kyllä, sama turvavyöärsytys täälläkin.
Mikseivätköhän naiset suunnittele tissiystävällisiä turvavöitä ajoneuvoihin?🤔
Oletko siis sitä mieltä, ettei miessuunnittelijoiden taito riitä tähän tehtävään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ihan kaikki aina suunnitellaan miehille. Ja kyllä, sama turvavyöärsytys täälläkin.
Mikseivätköhän naiset suunnittele tissiystävällisiä turvavöitä ajoneuvoihin?🤔
Tämä on niin perus miehen logiikkaa, että kaikki naisille tarkoitetut asiat pitää olla naisten suunnittelemia ja tekemiä. Miksei niitä turvavöitä voi tehdä kaikille sopivaksi?
Miksei naiset osaa muuta tehdä kuin vikistä ja valittaa?
Sinähän se täällä vikiset ja valitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia jätän joskus käyttämättä, vaikkei ole edes isot rinnat. Vituttaa silti
Hommaa se adapteri. Turha tappaa itseään rintojen takia.
Eikö turvavyöt tapa naisia rintojen takia?
Eikö autisti-insinöörit ole ajatelleet ollenkaan tissejä??
Itse olen melko lyhyt ja rintava. Turvavyö painaa kaulan sivua, vaikka on matalimmassa mahdollisessa korkeudessa.
Jos on takki, ei kai se hierrä. Ei kai siellä topissa istuta.
Turvavyössä ärsyttää vain se, että t-paitakaudella turvavyö hiertää kaulaa ikävästi. Laitan turvavyön kaikissa autoissa alimpaan asetukseen jos voi säätää, mutta olen lyhyt (160cm). Ärsyttävää vain, kun en ole erikoisen lyhyt.
Kannattaa ihan ensimmäiseksi katsoa onko se turvavyö ylipäätään oikealle korkeudelle säädetty. Joskus kun työpaikalla oli asiasta puhetta niin suurin osa ei tuntunut edes tietävän että sitä voi (ja pitäisikin) säätää, ihan turvallisuudenkin takia.
Penkin säädöillä ja turvavyön korkeuden säädöillä melkein aina löytyy kohtuullisen tissiystävällinen reitti sille vyölle.
Nykyään ei ole enää autoa, mutta kun oli ja kun joskus olen auton kyydissä, niin sama ongelma. Joskus olen laittanut käden vyön alapuolelle niin, ettei vyö pääse hinkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei ole enää autoa, mutta kun oli ja kun joskus olen auton kyydissä, niin sama ongelma. Joskus olen laittanut käden vyön alapuolelle niin, ettei vyö pääse hinkkaamaan.
Onkohan kolaritilanteessa turvallisempaa noin, vai kokonaan ilman?
Miksei miehet osaa tehdä turvavöitä kunnolla våaan jätetään valittamiselle aihetta?