Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kyttää jokaista naista!

Vierailija
03.08.2025 |

Vuosien, vuosien ajan olen kertoa miehelleni että ei kyyläisi jokaista nättiä naista minun seurassani. Eihän se yhtään helpota sekään ajatus, että sitte kun en ole paikalla silmät varmasti oikein muljuu päässä. Ei mitään vaikutusta miltä minusta tuntuu! Sanoo ettei ees tee sitä ja pitää minua vainoharhaisena! Kyllä minä vieressä nään missä ne sen silmät on! Miten voi tuossa asiassa olla niin selkärangaton? Miten saada tuollaisen itsetunto edes vähän kolahtamaan, on niin itseä täynnä!

Itse en todellakaan kyttää miehiä, ja tuntuis iha hemmetin väärältä katsella jokaista hyvännäköistä miestä kun hän seisoo vieressä. En minä halua loukata. 

Ei edes uhkailu lusikoiden vaihdolla saa tuota harrastusta loppumaan. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on lapsia niin paljon aviottomia ettet tiedäkään kun ei ne itsekään kaikkia tiedä.  Ja naisten osoitteita missä käy. Kuin entisiä ja nykyisiä . Onhan niitäkin miehiä jotka seuraa naisia ostarilla ja ihan työpaikoille kuin asuntoon asti naivat ja vievät rahat. Toi on justiin tyyppiyleinen. Sitten kun erotaan vuotaa krokotiilin kyyneleet. Onhan se jo nainut kaikki ystäväsi ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi