Mikä mulla on? Itken vaan koko ajan
Kesälomallani kaikki stressi ja suru purkaantui ja itkin melkein koko loman, kaikki tämä alkoi kesälomallani. Samalla oli tapahtunut yksi surullinen ja ahdistava asia, joka sai ns. kamelin selän katkeamaan.
Nyt olen palannut töihin ja edelleen vaan itkettää. Ei itketä varsinaisesti mikään yksi tietty asia, vaan yleisesti. Elämäni ja kaikki surulliset asiat mitä minulle tapahtunut. Taidan olla vähän masentunut, mutta oireileeko se näin? Suoriudun töistäni hyvin mutta muutoin olen ihan romahtamaisillani ja itkettää. Esim. jos menen vaikka ruokakauppaan, niin useamman kerran kauppareissun aikana kyyneleet kihoavat silmiini ja yritän vaan kaikin keinoin peittää sitä etteivät muut huomaisi.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät ole sopivia elämään. Tee henkilökohtainen ratkaisu.
Tuollaisia teistä kasvaa kun äiti ei rakastanut. Mahtavat olla todella ylpeitä sinusta :D :D
Oletko väsynyt? Nukkunut riittävästi?
Ravinnollakin on vaikutusta mieleen. Liian lyhyet unet, työstressi ja pitkä työputki aiheuttaa minulle itkuherkkyyttä. Välillä joudun tinkimään ruokatauoista töissä. Tämä onkin noidankehä jossa toinen sytyttää toistaan 🔥
Huomaa alapeukuista ja its.murh kehotuksista, että millaisia paskoja ihmiset on. Hei miltä tuntuu ihmisten oikeiden ongelmien vähättelijä, miltä tuntuu olla paskapökäle? Noh, ei vaines, älkää trollit pissikö housuihinne ihan vielä. Mielenterveysongelmiinne on saatavissa apua, kun vaan uskallatte hakea.
Älä AP välitä näistä umpihulluista kommenteista. Huomaa että täällä on psykiatrisen osaston kotilomat meneillään - saattaa osa toki osastollakin olla.
Summa summarum on että pidä huolta itsestäsi ja ole yhteydessä lääkäriin. Olet arvokas <3
Onnea vaan sinulle kommentoijalle joka tuota väkivalta tekstiä tuottaa. Vinkkasin sinusta poliisille :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan sinulle kommentoijalle joka tuota väkivalta tekstiä tuottaa. Vinkkasin sinusta poliisille :)
Ok, täti. Laitan jo kengät jalkaan ja jään odottamaan maijaa. 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Älä AP välitä näistä umpihulluista kommenteista. Huomaa että täällä on psykiatrisen osaston kotilomat meneillään - saattaa osa toki osastollakin olla.
Summa summarum on että pidä huolta itsestäsi ja ole yhteydessä lääkäriin. Olet arvokas <3
Ap tietää varsin hyvin olevansa arvoton luuseri.
Luojalle kiitos ensi viikolla alkaa jo kouluvuosi kun meistä moni vasta aloitti kesälomansa :-) Rauhoittuu taas palsta normaalitilaansa.
Ehkä taas sairain ketju vähään aikaan, en tarkoita AP:ta vaan tiettyjä kommentoijia. Jumalauta että on sairasta porukkaa.
Ap, kun ala kirjoittamaan ylös ,mikä kaikki sinua itkettää. Mistä säälit iitseäsi, kuka on kaltoin kohdellut. Ketä vihaat, miksi suret jotakin,mitä kaikkea suret. Siis erittele kaikki kirjoituksessasi.
Suru viha ,itsesääli ja kaikki voi purkaa kirjoituksessa..
Helpottaa ,kun haukut jotakin paperilla ns. Millin sinua on kaltoinkohdeltu. Tämä kaikki auttaa ihan saman ,kuin olisit terapiassa,paitsi että kirjottaessasi ei tarvitse miettiä kehtaako sanoa noin tai näin.
Ei niitä kirjoituksia tarvi näyttää kenellekään. Jatkat niin kauan ,kuin kaikki on purettu. Välillä käyt kävelemässä niin pitkiä lenkkejä ,kuin pystyt. Syö vaan tavallista ravintorikasta ruokaa. Pois alkoholi, ja höttöhiilarit.
Kerro alkoiko auttamaan. Minulla auttoin aikas pian.
Ehkä olet väkisin yrittänyt suorittaa elämää, josta et pidä. Kyllä sellaista aika pitkään voi tehdä niin että vain suorittaa sitä ja laittaa taka-alalle ne ajatukset että ei pidä elämästään. Sitten jossakin vaiheessa ei enää jaksa ja romahtaa.
Kannattaa unohtaa instan ja somen ja ties mitkä vaatimukset ja miettiä mitä oikeasti haluat. Kaikenlaista myrkkyä tarjotaan hyvänä asiana. Vihervassarit on ihan mt-potilaita ja esiintyvät tietäjinä sen suhteen mikä on oikein, vaikka ovat väärässä kaikessa. Sitten on some, joka on täynnä feikkiä ja lisää feikkiä onnellisuutta ja reseptiä muka onnelliseen elämään. Sekaisinhan siitä kaikesta menee, jos ottaa ne totuutena eikä kuuntele itseään tai ole oma itsensä, kun se ei millään sovi tuohon sekopäisyyteen.
Vaihdevuodet ja huumeet mikäli et itse käytä joku voi käyttää niitä sinuun. Kuukautiset vaikuttaa naisilla se on viikko per kuukausi. Hormonit ja kilpisrauhanen. Apua hakevat saa juuri tuon irvistelyn päälleen. Diagnoosit miten tyhmä on ja häiriöinen . Näin meillä autetaan.
Ollaan summarum Vuosaaren kirjastossa sekoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä taas sairain ketju vähään aikaan, en tarkoita AP:ta vaan tiettyjä kommentoijia. Jumalauta että on sairasta porukkaa.
Tuota on äärioikeistolainen naisviha. Ei siinä sen kummempaa.
Kuulostaa vähän itseltäni, kun olen ollut masentunut tai muuten kamppaillut ahdistuksen ja paniikkikohtausten kanssa. Itse kun masennun, niin toimintakyky säilyy tosi kauan. Siksipä voin käydä töissä, mutta juuri mikään muu ei onnistu.
Pahimmalla masennusjaksolla oli vähän hämmentävää, että selviydyin vaativasta työstäni ilman, että olisin kiinnittänyt mitään huomiota. Samalla en kuitenkaan pystynyt pitämään yllä siisteyttä kotonani tai maksamaan laskuja (rahaa oli, ei ollut siitä kiinni). Lisäksi itkin niin paljon, että sain lopulta iriitin silmääni.
Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Hysteriaa. Hanki dildo.
Sulla on jo perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sata euroa kk että pääsisit terapiaan edes kerran kuussa?
Onko sinulla ystäviä? Ole itsellesi armollinen. Tuo, että itket, kertoo että olet normaali ihminen. Kun elämässä on vaikeaa, tunteet täytyy vain kokea. Ystävyydellä, X
Hoohoo. Terapia kerran kuussa. Pimee. 😐
Se on 2-3 kertaa viikossa 1-2-3-tai muutaman vuoden.
Mene hoitoon.