Sitten kun Ukrainan ja Venäjän sota loppuu, haluaisitko matkustaa Ukrainaan?
Minusta olisi mielenkiintoista nähdä.se tuho, pommitetut rakennukset sun muut ihan paikan päällä.
Kommentit (65)
Niin ap, kunhan nyt mikään taho ei pommita omaa kotiasi ennen sitä. Voit sitten ottaa selfietä raunioiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mennä katsomaan, millainen kuoppa Moskovan kohdalla on.
Siellä voi olla säteilyä
Meidän olisi hyvä mennä talkoisiin mukaan sinne. Maastossa rankasti mm. ammusten jämiä.
Voisin mennä ihan tuodakseni maahan rahaa ja tukeakseni siten jälleenrakentamista.
Russkih Mirin rikosten jäljiltä maisemat voivat kyllä olla surkeat.
Vierailija kirjoitti:
Meidän olisi hyvä mennä talkoisiin mukaan sinne. Maastossa rankasti mm. ammusten jämiä.
Tuollainen homma pitää teettää roboteilla, ei ihmisillä.
Aion matkustaa kyllä.
Olin siellä kymmenisen vuotta sitten 1 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki miksei, mutta mieluummin ensiksi Venäjään. Pietari etenkin olisi kiva nähdä.
Rakennukset ovat ilmeisesti aika hienoja. Kannattaa käydä katomassa.
Paskageysir on etenkin näkemisen arvoinen. Sellaisia kun ei täällä sivistyneessä maailmassa pääse näkemään.
Matkustan kyllä. Olen käynyt siellä ennenkin.
Mulla on ollut ukrainalaisia tuttuja jo parikymmentä vuotta, mutta kieltämättä sota ja sen tuoma sympatia ovat saaneet kiinnostumaan maasta paljon aiempaa enemmän. Kyllä siellä pitää lähteä käymään kunhan paha on karkotettu.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi matkustaa mielummin Venäjälle. Karjalassa olisi mukava käydä jonain päivänä jos raja avautuisi jälleen.
Karjalan alue on kuin donbassin varastettua maata .
Rysylän Sotsin lentokentällä räjäyteltiin viime yönä satasen autotallidroneilla polttoainevarastoja. Siellä on rysyjen ilmatorjuntarykmentti, mutta ilmeisesti satasen autotallidronet ovat sille aivan liian kova pala. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ukrainalaisia tuttuja jo parikymmentä vuotta, mutta kieltämättä sota ja sen tuoma sympatia ovat saaneet kiinnostumaan maasta paljon aiempaa enemmän. Kyllä siellä pitää lähteä käymään kunhan paha on karkotettu.
Siellä tulee olemaan mielenkiintoisia museoita ja näyttelyitä rikollisrysylän sanoinkuvaamattomista sotarikoksista ja raiskailuista. Ovat varmasti mielenkiintoisia ja pitävät tulevinakin vuosikymmeninä muistissa millainen rikollinen roskajoukko rysylää asuttaa.
Pidetään peukkuja, että sinun kotisi tuhoutuu ikävästi.
Tulen ensin ihailemaan tuhoutunutta kotiasi.
Se vaan et varastettu on kirous ja Jumalan silmissä tuhoonvihittyä. Mooses. Silmä silmästä Karjala Karjalasta Mooses .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä käydä voisi.vlody lokki senverran kerjännyt rahaa sinne että se uusi hiihtokeskus olisi huikeaa nähdä
"KHL:n maksamat ökypalkat paljastavat Putinin järjettömän kansanryöstön mittasuhteet"
Edelleenkin Ei ole kerjäämällä hankittuja rahoja 🤣
Puttesika kerjää orjia ja ammuksia p-koreasta, jotta voi itse varastaa enemmän. 😂
Vierailija kirjoitti:
En minä ydinpommitetulle alueella matkustaisi. Siellä saa paiseita tms.
Joo, kannattaa pysyä kaukana moskoviasta.
Vierailija kirjoitti:
En minä ydinpommitetulle alueella matkustaisi. Siellä saa paiseita tms.
Sitähän se ryssssälä kohta on, eikä sinne kukaan ole menossa
Varmasti joskus. Itä-Euroopan maissa on paljon historiaa ja kaunis luonto vaikka ne ovatkin köyhiä.
"Putin on varastanut niin paljon, ettei hän voi enää lopettaa"
https://www.verkkouutiset.fi/a/putin-on-varastanut-niin-paljon-ettei-ha…
tämä
Haluan mennä katsomaan, millainen kuoppa Moskovan kohdalla on.