Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitten kun Ukrainan ja Venäjän sota loppuu, haluaisitko matkustaa Ukrainaan?

Vierailija
03.08.2025 |

Minusta olisi mielenkiintoista nähdä.se tuho, pommitetut rakennukset sun muut ihan paikan päällä. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan jo nyt yli 2kk ollut ja mukavaa on

Vierailija
22/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutama kk sitten piipahtanut vkl, vien kaverin kanssa pakettiauton tavaraa täynnä. Varmaan joskus parin kk sisällä uusi reissu ja seuraava pakkarikin on melkein jo hankittu, kunhan sen lahjoittaja tulee lomalta niin homma hanskassa.

LEONia kävimme moikkaamassa Puolassa samalla reissulla, mikäli muistat parin vuoden takaa tälläkin alustalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ollut kiinnostusta ennen sotaa enkä usko, että tässä mitään pakottavaa tarvetta tulee sinne matkustaa tulevaisuudessakaan.

Vierailija
24/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rysylän Sotsin lentokentällä räjäyteltiin viime yönä satasen autotallidroneilla polttoainevarastoja. Siellä on rysyjen ilmatorjuntarykmentti, mutta ilmeisesti satasen autotallidronet ovat sille aivan liian kova pala. 😂

Siellähän on lauantaiyönä kaikki kännissä, tuskin tajusivat koko asiaa ennenku aamulla.

Vierailija
25/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kommunismi maissa. Nykyisissä / vanhoissa

Vierailija
26/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö katsomassa sitä kerrostaloa joka on 3 vuotta ollut kuvissa ku on pommitus uutisia ollut. 

Vierailija
27/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin Kiovassa käydä, upea kaupunki. Olen aikoinaan käynyt, kultturelli, nuorekas ja upeita rakennuksia, ihmiset ystävällisiä.

Vierailija
28/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä oli alussa asiallisia kommentteja mutta nyt kaikki poistettiin ja vain trollikommentit jääny tänne?

Vierailija
29/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä keskustelunavauksella yritetään saavuttaa? Taas jotain trollausta?

Vierailija
30/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi joku kysellä Karjalaan matkustamisesta

Minäkin olen muutaman kerran siellä piipahtanut, veimme kerättyä avustustavaraa vanhuksille ja lapsiperheille ennen v.2022. Mummot oli herttaisia ja kiitollisia, lapset ujosti hymyileviä tuolloin.

-yksi niistä kirjoittajista joita trolli haukkuu tässä ketjussa-

Vierailija
31/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ei ollut kiinnostusta ennen sotaa enkä usko, että tässä mitään pakottavaa tarvetta tulee sinne matkustaa tulevaisuudessakaan.

Vastasin melkein samoin mutta lisäsin ettei ukrainalaiset ole kovin mukavia ihmisiä. kommentti hävisi.  Anteeksi nyt kauheasti että mun kohdalle on osunut pelkkiä laiskoja kaikesta valittavia kusipäitä. Saa olla eri mieltä etenkin jos itse on samanlainen ja siksi mielipide loukkaa. Kysynpä vaan onko se syy poistattaa jonkun henkkoht. kokemukseen perustuva mielipide. Kertoo paljon poistattajasta. Mielipide sallitaan  jos se on oikeanlainen. Terkuin kaikki vihervassarit ja punikit.

oliskohan tuo viimeinen lause se jonka takia kommenttisi on poistunut, otaksun ma. Ei ole hyvää köytöstä tuo.Ei minulle mitään henk.koht. merkitse, koska en kuulu kumpaankaan, mutta yleisellä tasolla tuollainen on rumaa

Vierailija
32/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrämme mitä varten pitää tänne postata putinista ja venäjästä jos kysytään että vierailetko joskus vielä kiovassa

Vierailija
33/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrämme mitä varten pitää tänne postata putinista ja venäjästä jos kysytään että vierailetko joskus vielä kiovassa

Niin...kun on hauskaa nähdä pommitetut rakennukset ja muut, jotenkin outo aloitus . Ettei tuossa nyt sitä kyllä kysytty

Vierailija
34/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö katsomassa sitä kerrostaloa joka on 3 vuotta ollut kuvissa ku on pommitus uutisia ollut. 

Melkein oli suomea tuokin kaalijuopon yandexilla kääntämä mokellus.

Vierailija
35/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainaan voi nytkin matkustaa, ei tarvitse odottaa sodan loppua.

Vierailija
36/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan alussa ajattelin että joskus voisi matkustaa Ukrainaan kun uskoin sodan päättyvän vuodessa. Kuvissa näkyi kauniita maisemia ja siistejä kaupunkeja. Ihmiset näyttivät asiallisilta. 

Nyt en enää ajattele niin, koska sota on kestänyt niin kauan, ettei sen vaikutus lakkaa minun elinaikanani ja laajat alueet on tuhottu hyökkääjän toimesta. Lisäksi en ole kiinnostunut tummasta turismista.

Vierailija
37/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainaan voi nytkin matkustaa, ei tarvitse odottaa sodan loppua.

On tullut käytyä, kuten aiemminkin ketjussa ollut kirjoittaja, samoissa merkeissä.

Vierailija
38/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan Ukrainaan silloin. 

Vierailija
39/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleenrakennushommiin voisi vaikka mennäkin muutamaksi vuodeksi. Siitä muuten tulee valtava taloudellinen buusti Euroopalle, on töitä niin Ukrainassa kuin muissakin maissa. Samanlainen nousukausi kuin oli Korean sodankin jälkeen.

Vierailija
40/65 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleenrakennushommiin voisi vaikka mennäkin muutamaksi vuodeksi. Siitä muuten tulee valtava taloudellinen buusti Euroopalle, on töitä niin Ukrainassa kuin muissakin maissa. Samanlainen nousukausi kuin oli Korean sodankin jälkeen.

Ukraina vaan ei hyödy mitenkään kun kaikki on siirretty ulkomaiseen omistuskeen.

Näin se menee. Ei jenkit ole vielä mineraalisopimusta päässeet hyödyntämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan