Isä työnsi vammaisen poikansa uimarenkaan kanssa mereen, poika tippui veteen ja hukkui.
Isä itse ei ollut uimataitoinen, joten ei voinut auttaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/caafd04b-72da-4cd3-a904-f19d1accaeff
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähin kannattaa soittaa sosiaalipäivystykseen kun näkee tällaista huolimattomuutta lapsia kohtaan
Veronmaksajana peräänkuulutan keinoja, jotka eivät tule meille niin kauhean kalliiksi. Paljonko tänä kesänä on yhteensä mennyt rahaa näihin uimataidottomien uimareiden etsintöihin?
Lapsia tehdään paljon ja se ei ole niin vakavaa, jos yksi menehtyy. Näin se oli myös kauan sitten köyhyyden ja sodan aikaan kantiksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis oli pyörätuolissa? Kovaäänisin vastaansanoja jo ainakin hiljeni.
Ei tietoa. Ensin media väitti että oli, sitten ei ollutkaan, ja nyt on ilmeisesti lukijan itse pääteltävä oliko vai eikö kun media ei kerro.
Joku täti siellä rannalla oli kuvissa pyörätuolin kanssa mutta oliko tää sama kuin silminnäkijän näkemä tuoli, ei ole ainakaan minulle selvää. Mikä sen estää ettei tuoleja voisi olla enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis oli pyörätuolissa? Kovaäänisin vastaansanoja jo ainakin hiljeni.
Ei tietoa. Ensin media väitti että oli, sitten ei ollutkaan, ja nyt on ilmeisesti lukijan itse pääteltävä oliko vai eikö kun media ei kerro.
Joku täti siellä rannalla oli kuvissa pyörätuolin kanssa mutta oliko tää sama kuin silminnäkijän näkemä tuoli, ei ole ainakaan minulle selvää. Mikä sen estää ettei tuoleja voisi olla enemmänkin.
Suomessa voi olla vain yksi pyörätuoli kerralla uimarannalla. Samoin on mahdotonta, että kaksi saman ikäistä poikaa hukkuu pääkaupunkiseudulla samana päivänä! Painiseura tosin vahvisti ettei painijapoika ollut tämä hukkunut pyörätuolipotilas. Joillain suomalaisilla on outo päättelykyky!
Jos ei olisi niin surullinen tapaus ni naurattaisi tällaiset vuosaaren helmet kertomassa kukka tukassa ja naama hymyssä ja tukka hienosti laitettuna kuinka sukelsi just hukkuvaa meressä. Niin itähesaa että!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla vain yksi pyörätuoli kerralla uimarannalla. Samoin on mahdotonta, että kaksi saman ikäistä poikaa hukkuu pääkaupunkiseudulla samana päivänä! Painiseura tosin vahvisti ettei painijapoika ollut tämä hukkunut pyörätuolipotilas. Joillain suomalaisilla on outo päättelykyky!
Missään ei ole uutista hukkuneesta painijasta. Kerro miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi niin surullinen tapaus ni naurattaisi tällaiset vuosaaren helmet kertomassa kukka tukassa ja naama hymyssä ja tukka hienosti laitettuna kuinka sukelsi just hukkuvaa meressä. Niin itähesaa että!!!!
Jospa hän kävi välillä kotona foonaamassa tukan kuivaksi?
Näin äitinä mietin eksiäni. Että olisiko joku voinut olla edes kännissä niin tyhmä että jättää lapsen ilman valvontaa mereen. Ei. Ei kukaan eksistäni vaikka muuten huithapeleita olivatkin. Kyllä tässä on perheellä käynyt iso moka ja oma sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Kuka äläpää GRILLAA uimarannalla muuta kuin omaa nahkaansa!
Järjestyssäännöt kieltää ruoan grillaamisen rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi painijuttu on? Mikä julkaisu ja miksi poistettiin?
Joku nuori painija on hukkunut samaan aikaan, eri paikassa.
Miksei tästä ole jo juttua täällä? Taas yksi nuori mies hukkunut, eikä julkasta tietoja. Ihme salailua.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tehdään paljon ja se ei ole niin vakavaa, jos yksi menehtyy. Näin se oli myös kauan sitten köyhyyden ja sodan aikaan kantiksilla.
Onhan näilläkin yleensä 5+ lasta, mitä väliä jos yksi hukkuu uimarannalla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä silminnäkijä voi päätellä, että uimalelun päälle auttanut on uhrin isoveli?
Ja sama silminnäkijä kertoo kaksi eri tarinaa, Ylellä ja Iltalehdessä erilaiset versiot. Iltalehden haastattelussa ei mitään mainintaa Oksanalta tämmösestä uimalelun päälle auttamisesta eikä myöskään pyörätuolista.
Missä painija hukkui? Kaksi 15 vuotiasta muka hukkui samana päivänä?
Jälkikäteen arvioituna olisi kannattanut mennä aikanaan uimakouluun niin tätä ei olisi tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Oliko tahallinen teko? Ei kai kukaan tekisi noin jos ei osaa itse uida.
Tais olla tahallinen teko.
Miksi pojat ja miehet ovat tällaisia surkimuksia? No, saavathan maistaa karmaa siitä että sortavat ja vihaavat naisia. Jopa tytöt ovat pelastaneet näitä sovinisteja hukkumiselta. Kuinka moni mies on pelastanut naisen? Hyökätä kyllä osaavat naisten kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Missä painija hukkui? Kaksi 15 vuotiasta muka hukkui samana päivänä?
Facebookissa painiseura julkaisi kuvan ja nimen pojasta joka menehtynyt. Tästä jotku sherlockit vetivät johtopäätöksen, että kyseessä tuo uimapatjalta pudonnut poika. Painiseura on poistanut postauksen ja vahvistanut medialle ettei ollut sama tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä, mutta seura poisti sen sivuiltaan kun toimittaja alkoi kärttämään onko sama tapaus. No on, koska kahta samanikäistä ei ole hukkunut eilen (ilmoituksessa mainittiin kuolinpäiväksi eilinen).
Todella outoa salailua, mikä lie syynä.
Nimi tuli lastenlorusta ja siitä että kirjassa oli 10 henkilöä joista 1 kerrallaan porukkaa kuoli eri tavoin ja sitten arvailtiin kuka on syypää ennen kuin väki loppuu.