Tupakka on järjettömän kallista nykyään.
Vielä 20 vuotta sitten maksoi aski 4,20e. Nyt sama aski on 13,40e. Aivan posketon hinta kun miettii, että askilla pärjää vaan sen1-2 päivää. Ja kyllä. Tupakointi on epäterveellistä, mutta niin on moni muukin asia maailmassa. Tämä tupakoitsijoiden kyykyttäminen on nykyään ihan mielivaltaista! Ulkomailtakaan ei saa tuoda kuin 10 askia kerralla. Joku kohtuus tähän hinnoitteluun olisi saatava! Ihmisiä me tupakoitsijatkin ollaan!
Kommentit (444)
Hajuvesille myös kunnon vero. Täysin turhaa touhua. Ja häiritsee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin "askilla pärjää vain (huom oikea sana) 1-2 päivää". Minä olen pärjännyt yhdellä askilla yli 52 vuotta ja vieläkin on 20 jäljellä.
Ja mä pon pärjänny nollalla askilla koko elåmäni.
N47
Minä olen pärjännyt ilman koiraa koko ikäni. paskovat ja haisevat. Kannattaisi lopettaa se koira.
Et voi siltikään määrätä kenenkään toisen koiraa nikotiinigiljotiiniin. Voit lopettaa itsesi tai tupakointisi.
Grilleille 2000% vero. Haisevat ja savuttavat. Epäterveellistäkin.
Veroja pitää olla kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin "askilla pärjää vain (huom oikea sana) 1-2 päivää". Minä olen pärjännyt yhdellä askilla yli 52 vuotta ja vieläkin on 20 jäljellä.
N47
Minä olen pärjännyt ilman koiraa koko ikäni. paskovat ja haisevat. Kannattaisi lopettaa se koira.
Et voi siltikään määrätä kenenkään toisen koiraa nikotiinigiljotiiniin. Voit lopettaa itsesi tai tupakointisi.
Kunnon vero koirille. Loppuu se turhien koirien pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Grilleille 2000% vero. Haisevat ja savuttavat. Epäterveellistäkin.
Veroja pitää olla kaikille.
Niitä onkin jo kaikille. Seuraava pakkosavustusparku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Kunnon vero koirille. Loppuu se turhien koirien pitäminen.
Laitetaan kaikelle 70% vero niin kaikki on tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on noloa.
On akkamaista välittää siitä mitä muut ajattelevat.
Kyllä jormajointti, on miesmäisintä kilvoitella superälykköuros -henkeen "kuka kucee pisimmälle" eli kuka ensimmäisenä röökaa itsensä hengiltä. Pääasia ettei vaan ajattele mitään ylimääräistä koko surullisen käheän oranvanpyöräkujanjuoksun aikana.
On miehekästä ja miehille tyypillistä olla välittämättä siitä mikä on tai ei ole muiden mielestä noloa. On akkamaista tehdä omia elämänvalintoja sen mukaan mitä kuvittelee muiden pitävän nolona. Ja sen näkee tällä palstalla hyvin.
Mikä on sinun nautintosi ja paheesi. Kunnolla veroa sille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teille tupakoitsijoille. Kuormitatte syöpinenne ja saattohoitoinenne ihan helvetisti julkista terveydenhoitoa, joten hyvä että edes maksatte murto-osan siitä veroina. Lisäksi kun teidän sukupolvi kuolla kupsahtaa niin nuoret eivät aloita tuota järjettömyyttä, kun se maksaa niin paljon. Voisitte hyvin maksaa 20-30 euroa per aski,
Aha. Ajattelitko sä elää ikuisesti vai miten luulet elämäsi päättyvän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on noloa.
Kyllä jormajointti, on miesmäisintä kilvoitella superälykköuros -henkeen "kuka kucee pisimmälle" eli kuka ensimmäisenä röökaa itsensä hengiltä. Pääasia ettei vaan ajattele mitään ylimääräistä koko surullisen käheän oranvanpyöräkujanjuoksun aikana.
On miehekästä ja miehille tyypillistä olla välittämättä siitä mikä on tai ei ole muiden mielestä noloa. On akkamaista tehdä omia elämänvalintoja sen mukaan mitä kuvittelee muiden pitävän nolona. Ja sen näkee tällä palstalla hyvin.
Ei onnistu kun ei sovi rööki huuleen. Olen savuton, koska se on oma valintani. Muiden varsinkaan random tervakeuhkokorsteenien mielipiteet tästäkään eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on noloa.
Ei onnistu kun ei sovi rööki huuleen. Olen savuton, koska se on oma v
Muista kysyä muilta naisilta, että ei kai se vain ole noloa :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teille tupakoitsijoille. Kuormitatte syöpinenne ja saattohoitoinenne ihan helvetisti julkista terveydenhoitoa, joten hyvä että edes maksatte murto-osan siitä veroina. Lisäksi kun teidän sukupolvi kuolla kupsahtaa niin nuoret eivät aloita tuota järjettömyyttä, kun se maksaa niin paljon. Voisitte hyvin maksaa 20-30 euroa per aski,
Sä olet vain liian tyhmä ajattelemaan asiaa omilla aivoillasi. Vanhukset kuormittavat, ei tupakoitsijat
Vierailija kirjoitti:
Minä kun en polta, perustelen itselleni harrastusten kuluja sillä, että käytän niihin sen mikä muuten menis tupakkaan vuodessa.
Nyt sillä rahalla ylläpitää jo isoa purjevenettä.
Purjeveneen pitäminen on ihan sama kun menisi kylmään suihkuun ja repisi satasia siellä. Ja itse en polta.
Vois olla enemmänkin. Kyllä tumpit maassa pilaa niin paljon luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään sille hyvää kyllä tee.
Tupakissa on nykyään kaiki paska lyöty sekaan ei pala kunnolla ja on ihme koksin palasia seassa,mutta urpo orpo(kok) ja nazzi akka purra(ps) tykkäävät siitä..
Onneksi se on täysin vapaaehtoinen lisävero.
Vierailija kirjoitti:
Minä tupakoin ja silti olen samaa mieltä. Itselläni " naurettava" tapa, pitkillä pyörälenkillä kun pysähdyn tupakalle niin mukanani on purkki mihin laitan tuhkat ja tumpit.Eihän ne kammottavaa tumpit siten lopu mutta itselläni hyvä omatunto kun en niitä aikaansaa. Kauppojenkin läheisyydessä on tuhkikset ja roskiksia on siellä täällä. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tupakoin ja silti olen samaa mieltä. Itselläni " naurettava" tapa, pitkillä pyörälenkillä kun pysähdyn tupakalle niin mukanani on purkki mihin laitan tuhkat ja tumpit.Eihän ne kammottavaa tumpit siten lopu mutta itselläni hyvä omatunto kun en niitä aikaansaa. Kauppojenkin läheisyydessä on tuhkikset ja roskiksia on siellä täällä. Kukin tavallaan.
Hienoa että keräät tumpit. Tupakointi ei ole mikään "kukin tavallaan" kun kyse on yhteisen luonnon tuhoamisesta. Tupakantumpeista pääsee mikromuovia vesistöön. Se vaikuttaa meihin kaikkiin.
Koirat on kalliita pitää. Häiritsevät naapureita. Koirille 1500% Koiravero. Turhia otuksia.