Tupakka on järjettömän kallista nykyään.
Vielä 20 vuotta sitten maksoi aski 4,20e. Nyt sama aski on 13,40e. Aivan posketon hinta kun miettii, että askilla pärjää vaan sen1-2 päivää. Ja kyllä. Tupakointi on epäterveellistä, mutta niin on moni muukin asia maailmassa. Tämä tupakoitsijoiden kyykyttäminen on nykyään ihan mielivaltaista! Ulkomailtakaan ei saa tuoda kuin 10 askia kerralla. Joku kohtuus tähän hinnoitteluun olisi saatava! Ihmisiä me tupakoitsijatkin ollaan!
Kommentit (444)
Mä olen alkanut polttaa puoli tupakkaa kerralla ja teen tumpin, jos saisi pitempään askin riittämään. En ole ketjupolttaja.
Niin? Tyhmyys on tyhmää? Oma tyhmyys tyhmintä sorttia.
0 kpl askia + 0 kpl savuketta = 0 € & tähän kaikilla mahkut.
Matias marttisella on kikkeli pystyssä kun vauva on sylissä.
Plluvaivoihin (todellisiin ja kuviteltuihin ei tarvetta turhaan lääkitä kuin korkeintaan kuvittelijan korvien väli) on lääkkeitä ja joskus paranevat ilmankin. Syynä voi muuten myös olla huonohygieeninen juustomuna. Sinä et kuitenkaan saa lopetettua etkä taottua tyhjiösavupönttöösi, että mikään "niimmutkulehmätkipiereelaitumellayhyyt" eivät kompensoi/poista röökaamistasi, jonka hajuhaitta nyt on vain yksi laimeamman pään haittakuorma lukuisten muiden joukossa. Lehmät eivät kuitenkaan vedä röökiä laitumella eli täten luonto on kiistatta kokonaisuutena viisaampi kuin yksittäiset tyhmät luontokappaleyksilöt, jotka pienenkin köydenpätkän (esim. syöpäkääryle) käsiinsä saatuaan hirttäytyvät itse siihen.