Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ulkomailla lomalla ja säälin teitä joilla ei ole tähän varaa

Vierailija
03.08.2025 |

Ette tiedä mistä jäätte paitsi

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana olla mökillä ja nauttia Suomen kesästä! Täällä rantamaisemissa voi nauttia aamukahvin terassilla ja näpytellä vauva-palstalle! 😊

Vierailija
82/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kesällä ulkomaille, en vaikka maksettaisiin, joten... Nope.

Aloittaja kuvittelee varattomiksi kaikki jotka ei mene ulkomaille. Kyllä minulla varaa on mutta ei kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta. Ergo, olet sairas. Säälin sinua. Eiku...

Vierailija
84/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä ankeampaa sanaparia lomalla kuin hotellihuoneen parveke. Työmatkoilla näihin täytyy tyytyä.

Kun matkustan, pitää olla vähintään huoneisto, mutta useammin villa. En suostu viettämään lomaani yhdessä huoneessa, jonne pitää tunkea kaikki toiminnot, vaan haluan makuu- ja olohuoneen erikseen sekä kunnon keittiön, sillä haluan valmistaa aamiaiset itse ja ainakin yhden hyvän illallisen paikallisista tuoreista aineksista, vaikka ulkonakin tulee tietysti syötyä.

Vierailija
85/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Suomessa ja katselen parvekkeeltani merelle ja nautin aamulattea. Kohta pulahdan veteen. En ikinä kesällä jaksa ulkomaita kiertää. Talvella kylläkin. Buon giorno!  🥨

Lattea ilman kahvia? Niin suomalaista.

Muista kuitenkin Italiassa tilata cafelatte

Italiassa tilaan mitä kulloinkin huvittaa. Mutta kesällä en sielläkään matkustele. La Finlandia mi soddisfa abbastanza, temperatura ottima quando e estate.

Vierailija
86/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinua ap, että joudut oleman kovassa kuumuudessa- mitäs läksit😆

Täällä Suomessa ihanat kuumat kesäkelit ja rahat säästössä pankkitililla🤣

Hih hih, ulkomaat = Espanja? 

Vierailija
87/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana olla mökillä ja nauttia Suomen kesästä! Täällä rantamaisemissa voi nauttia aamukahvin terassilla ja näpytellä vauva-palstalle! 😊

Mä olen niin kateellinen.😭

Vierailija
88/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Suomessa ja katselen parvekkeeltani merelle ja nautin aamulattea. Kohta pulahdan veteen. En ikinä kesällä jaksa ulkomaita kiertää. Talvella kylläkin. Buon giorno!  🥨

Italiassa tilaan mitä kulloinkin huvittaa. Mutta kesällä en sielläkään matkustele. La Finlandia mi soddisfa abbastanza, temperatura ottima quando e estate.

Ihan vaoaasti! Mutta lattea tilatessasi saat maitoa:)

Vierailija
89/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei edes kiinnostanut lähteä ulkomaille tänä vuonna. Nautin kotona pitkästä lomasta (8 viikkoa), luen kirjoja, käyn kävelyllä ja pyöräilemässä, uimassa, nauttimassa luonnosta, kavereista, lämmitän puusaunaa niinä päivinä kun ei kova helle ja sitä rataa. 

Vierailija
90/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin firmasta lähti kesälomalla ulkomaan matkalle tyyppi, jolla menee ulosottoa ja pyysi vielä pomolta kottia reissurahaksi. Että silllee... 

Vierailija
91/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säälin vain niitä joilla on niin paljon koiria, että eivät pääse koskaan ulkomaille lomailemaan Suomen loskakeleistä. He ovat jotenkin niin katkeria itse aiheuttamastaan tilanteesta.

Vierailija
92/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä matkustelin paljon ulkomailla nuorena sillä silloin jaksoi! Viisikymppisenä aloin huomata että huono nukkuminen ja runsas kävely rasittaa ihan valtavasti ja vie ilon. Onneksi käytin rahani silloin kun niistä nautin !

Sama juttu. Nuorempana onneksi pääsin näkemään ne mulle must see -kohteet. Nyt kun ikää on 50+, niin matkustamisen tarvetta ei enää ole siinä mittakaavassa. En ole koskaan syttynyt mistään perus Kreikan tai Kanarian rantalomista. Enkä vielä joskus Cotswoldsin alueelle, kun lento on lyhyt tms. En mä siltikään sääli niitä, jotka eivät matkustele syystä tai toisesta. Meillä kaikilla on erilaiset mielenkiinnon kohteet ja rahavarat.

Vierailija
93/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse säälin vain niitä joilla on niin paljon koiria, että eivät pääse koskaan ulkomaille lomailemaan Suomen loskakeleistä. He ovat jotenkin niin katkeria itse aiheuttamastaan tilanteesta.

Emme ole katkeria.

T. Perhe maalta rannan ääressä asutaan, ja kolme koiraa ja pari kissaa. Suomen talvi erityisesti mieleen.

Vierailija
94/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se muita haittaa mitä aamulla juon. 😀

Vierailija
95/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta??? Sua varmaan suututtaa, kun tilaat tartarin ja saat raakaa lihaa...

Vierailija
96/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vastausten perusteella perinteinen suomalainen kateus ja ilkeys olevan hyvin voimissaan

No niinpä. Vaikka aloitus olisikin keksitty niin kateutta en ymmärrä. Minulta puuttuu kateusgeeni. Onkohan naiset yleensä kateellisia toisilleen? 

Moni meistä matkustaa itsekin. Minulla ei tosin tule mieleenkään ilmoitella siitä vauvalla!😄😄 

Sehän tässä on niin hupaisaa!🤣

Vierailija
97/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä ankeampaa sanaparia lomalla kuin hotellihuoneen parveke. Työmatkoilla näihin täytyy tyytyä.

Kun matkustan, pitää olla vähintään huoneisto, mutta useammin villa. En suostu viettämään lomaani yhdessä huoneessa, jonne pitää tunkea kaikki toiminnot, vaan haluan makuu- ja olohuoneen erikseen sekä kunnon keittiön, sillä haluan valmistaa aamiaiset itse ja ainakin yhden hyvän illallisen paikallisista tuoreista aineksista, vaikka ulkonakin tulee tietysti syötyä.

Täällä sama. Nuorena sitä jaksoi elää vaatteet matkalaukussa hotellihuoneessa tai niissä tunkea niihin hankaliin kaappeihin ja lokeroihin, mutta ei enää. Parvekkeet hotelleissa poikkeuksetta postimerkkejä, vaikka olisi kalliimpikin, kun huoneistoissa jo voidaan puhua patioista. 

Vierailija
98/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinua liikuttaa🤭

Vierailija
99/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustamisella on kyllä niin älytöntä fleksata, kuten edelliset viestit asumisvalinnoista kertoo. Aina löytyy joku, jolla on fyffistä maksaa enemmän ja matkustaa paremmin.

Vierailija
100/138 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vastausten perusteella perinteinen suomalainen kateus ja ilkeys olevan hyvin voimissaan

No niinpä. Vaikka aloitus olisikin keksitty niin kateutta en ymmärrä. Minulta puuttuu kateusgeeni. Onkohan naiset yleensä kateellisia toisilleen? 

Moni meistä matkustaa itsekin. Minulla ei tosin tule mieleenkään ilmoitella siitä vauvalla!😄😄 

Sehän tässä on niin hupaisaa!🤣

Pitää kirjoittaa heti vauvalle! Eihän ihmiset muuten tiedä että olet ulkomailla!! Kerrot jo ajoissa kaikille tutuille, sukulaisille ja naapureille ja tietysti työkavereille että matkustat! Periltä ilmoitat vauvalle! Niin minä teen!👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän