Olen ulkomailla lomalla ja säälin teitä joilla ei ole tähän varaa
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ulkomaanlomalla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tälle palstalle? Ettei vain olisi koti-ikävä siellä kaukana. :)
Nautin aamukahvia hotellihuoneen parvekkeella ja samalla lueskelen palstaa. Ap
Voi ap
Kukaan ei kadehdi jotain hotellilomaa turistirysässä:)
t ulkomailla asuva
Mistä arvelet hänen olevan turistirysässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ulkomaanlomalla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tälle palstalle? Ettei vain olisi koti-ikävä siellä kaukana. :)
Olen eri, mutta kyllä minäkin luen uutiset ja saatan käydä palstalla ulkomaillakin. Yleensä illallisen jälkeen tulee selattua päivän tapahtumat.
Samoin. Aamulla ja illalla tulee kurkattua. Kuukausien reissujen aikana ehtii kaikenlaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap
t ulkomailla asuva
Koska suurimman osan maailma on niin pieni. Eivät edes voi aavistaa miten erilaista elämää varakkaat elävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap
t ulkomailla asuva
Hotellit on yleensä rantarysissä.
Kaupunkihotelleissa harvemmin on parvekkeita ja niissä olisi liian paljon meteliä ja pakokaasuja jotta voisi "nautiskella".
Maaseudulla ja rauhallisemmilla alueilla taas harvemmin on varsinaisia hotelleja, ennemmin b&b, agriturismo tai joku parin huoneen viinitilamajoitus. Edellinen olisi kyllä maininnut sen.
Vierailija kirjoitti:
En halua ulkomaille. No, Norja on ainut mihin kaipaan. Rahasta ei ole kiinni, mutta en yksinkertaisesti jaksa enkä viitsi matkustella enää. Kaikesta saa tarpeekseen.
Minä en ole koskaan ollut edes lentokoneessa. Jos johonkin matkustaisin niin kohde olisi Irlanti. Moherin kalliot haluaisin nähdä.
- n65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua ap, että joudut oleman kovassa kuumuudessa- mitäs läksit😆
Täällä Suomessa ihanat kuumat kesäkelit ja rahat säästössä pankkitililla🤣
Olen nyt Keski-Euroopassa ja ei ole hellettä vaan oikein sopiva sää. Eri
Samoin täällä etelä-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap
t ulkomailla asuva
Kaupunkihotelleissa harvemmin on parvekkeita ja niissä olisi liian paljon meteliä ja pakokaasuja jotta voisi "nautiskella".
Maaseudulla ja rauhallisemmilla alueilla taas harvemmin on varsinaisia hotelleja, ennemmin b&b, agriturismo tai joku
Kyllä itse ainakin olen ollut kaupunkihotellissa jossa on ollut parveke. Tosin ei esim. New Yorkissa sellaisia ole, no tietty ökyhotelleissa on
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vastausten perusteella perinteinen suomalainen kateus ja ilkeys olevan hyvin voimissaan
No niinpä. Vaikka aloitus olisikin keksitty niin kateutta en ymmärrä. Minulta puuttuu kateusgeeni. Onkohan naiset yleensä kateellisia toisilleen?
Tämäkin aloitus oli höhlä trolli.
Minä olen Suomessa ja katselen parvekkeeltani merelle ja nautin aamulattea. Kohta pulahdan veteen. En ikinä kesällä jaksa ulkomaita kiertää. Talvella kylläkin. Buon giorno! 🥨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap
t ulkomailla asuva
Maaseudulla ja rauhallisemmilla alueilla taas harvemmin on varsinaisia hotelleja, ennemmin b&b, agriturismo tai joku
Minä ihastelin viimeksi hotellihuoneen parvekkeelta upeaa vuoristomaisemaa.
Kyllä itse ainakin olen ollut kaupunkihotellissa jossa on ollut parveke. Tosin ei esim. New Yorkissa sellaisia ole, no tietty ökyhotelleissa on
Toki sellaisia on mutta pystyikö siellä nautiskelemaan? Halusiko siellä viettää ihanaa aamua?
Nautin olostani rempatulla mökillä, missä kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Suomessa ja katselen parvekkeeltani merelle ja nautin aamulattea. Kohta pulahdan veteen. En ikinä kesällä jaksa ulkomaita kiertää. Talvella kylläkin. Buon giorno! 🥨
Lattea ilman kahvia? Niin suomalaista.
Muista kuitenkin Italiassa tilata cafelatte
Nyt on harvinaisen lapsellinen aloitus. Oletko ap aikuinen? 😄
Vierailija kirjoitti:
Nautin olostani rempatulla mökillä, missä kaikki toimii.
Samoin. Ei Suomessa
Huomaa että asut Helsingissä ja tienaat hyvin. Täällä on hyvä kailottaa että rahaa löytyy.
Olen onnellinen kotimaassani ja kävin jo aikaisin aamulla poimimassa sangollisen mustikoita. Sen jälkeen viileä suihku. Mukavaa sunnuntaita kaikille.
Sanoin vain faktan, en häpeä olla varakas. Ap