Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläinen Vanessa Ruuskanen väittää tienanneensa vuodessa 4000 e Vinted-myynneillä

Vierailija
02.08.2025 |

Kun katsoo mitä hintoja Vintedissä maksetaan ihan laadukkaista merkkituotteista, muutamia euroja, niin tuo mainen on saanut myydä niitä useita kappaleita joka päivä. Ja hänen asuntonsa on nähtävästi ollut vaatteiden kaatopaikka. 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinted tulot vaikuttaa myös toimeentulotukeen.

Moni ei saa toimeentulotukea.

Vierailija
42/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lävistetty umpeen tatskattu muija jolla terapiakissa. Tuo on jonkinlaista terapiaa tuo myyntikin. 

Lävistykset tastskat ja kissa ym, eläntyyli ovat hänen omia valintoja ihan omassa elämässään...ei kuulu sulle eikä meille milliäkään.  Ymmärrätkö  moukka !!!!!!!🤣🤣🤣🤣

Moukkamainen elämäntyyli todella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinted myynneistä en tiedä mitään muuta kuin että vaatteita siellä myydään. Torin kautta olen myynyt kertynyttä kodin tavaraa ja harrastusvälineitä ja myyntisaldo on noin 3500 parin vuoden aikana.

Joukossa on vanhoja kameroita, taskulaskimia, hifilaitteita, huonekaluja, pyörän osia, keittiötarviketta, kahvinkeitin, vaatteita, kenkiä, kirja, laukkuja, auton renkaita jne.

Merkkituotteet menevät parhaiten kaupaksi mutta välillä yllättyy että huonokuntoinenkin kelpaa jos sitä on mahdollista korjata ja hinta on tarpeeksi matala. Hyvät kuvat auttavat todella paljon myynnissä ja tarkat tiedot vaikka vaatteiden koosta.

ei kyse ole kuvista vaan siitä että sattuu olemaan naisille trendikäs tavara eli joku saatanan Marimekko myy tällä hetkellä. 

Vierailija
44/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sitten niin hiton raskasta kun ruuhkauttaa lähikaupan kassat nämä tyypit, ei vahingossakaan mitään osta, mutta ostoskärryllisen tuo paketteja.kiva jonottaa ja kärvistellä lähikaupassa. Ymmärrän että lähäristä haetaan kassikaks ruokaa ja samalla se paketti, mutta en ymmärrä miksi sinne pitää tuoda ostoskärryllinen paketteja, ei taida olla ihan oikea paikka.

Ihan oikea paikka jos siellä kerran on postin asiamiespiste. Mihin muualle ne paketit pitäisi viedä lähetettäväksi?

Helsingissä niitä paikkoja on todella paljon. 

Vierailija
45/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä touhussa on vastuullisuus kaukana.

Älä itke... kierrätys on hyväasia ja lisäksi saa työlleen palkan. Aika kivaa ja vastuullista.  🤣🤣🤣🤣

Ole yhtään tutustunut kirpparimyynnin ympärillä käytävään keskusteluun. Se jatkuvan ostelun elämäntapa, oli sitten käytettyä tai uutta, on kaukana vastuullisuudesta. 

Vierailija
46/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta toisten rättejä ostan aina vaatteet uusina kaupasta

Vierailija
47/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä on noin paljon myytävää, josta joku vielä maksaakin? Me ollaan perhe, ja tavaraa on paljon, mutta epäilen, että tekisi tiukkaa saada meidän romuista neljää tonnia vaikka myytäisiin kotoa kaikki. Ehkä muutama tavara, joilla olisi useampi satanen arvoa, mutta epäilen, että suurimmasta osasta hyvä, jos pari euroa joku maksaisi. Mitä ihmettä siis ihmisillä ja mistä se on tullut, jos on jatkuvasti rahan arvoista myytävää?

apuamitanyttaas
48/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan että myy vain omia vaatteita. Eikö vaikka lasten pieneksi jääneitä? Ja myös puolison? Myyn itse koko perheen vaatteet. Hyvin menee kaupaksi. Etenkin lasten. Ei siinä mitään hamstrata tarvi. Hyvät kuvat auttaa.

49/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  lähti muutossa paljon kodin tavaraa myyntiin. Tuli kahdessa kuukaudessa 2000€ myytyä Vinted/tori/facebook. 

Vierailija
50/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas myyn lasten vaatteita, mutta ne eivät mene. Sen sijaan aikuisten vaatteet menevät nopeammin. Mutta eivät nekään hyvin. Minulla on varmaankin väärää tavaraa väärään aikaan myynnissä. Vaikka osa on hyvin vähän käytettyä. Ne eivät mene sen paremmin kuin käytetymmät. Ja vaikka yritän laittaa kauden mukaisia tuotteita ja kuvat ja kuvaukset ovat hyvät ja perusteelliset.

Minäkin ihmettelen miten voi tuollaisilla summilla myydä. Itselläni on sata ilmoitusta, ja myynti on kymppejä.

Vierailija
51/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti verottaja lukee Hesaria. 

Paljonko luulet noista tulevan voittoa, mikä kiinnostaisi verottajaa??

Kiinnostaako verottajaa käytetyn tavaran myynnistä tuleva voitto?

Kiinnostaa etenkin useita autoja vuodessa myyvien voitot.

Vierailija
52/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä18521 kirjoitti:

Missä sanotaan että myy vain omia vaatteita. Eikö vaikka lasten pieneksi jääneitä? Ja myös puolison? Myyn itse koko perheen vaatteet. Hyvin menee kaupaksi. Etenkin lasten. Ei siinä mitään hamstrata tarvi. Hyvät kuvat auttaa.

Neljällä tonnilla lasten vaatteita, tai vaikka koko perheen vaatteita, saa myydä todella paljon. Eikä meillä ainakaan aikuisilta hirveästi jää vaatetta myytäväksi, käytetään pääosin vaatteita itse, jos ovat vielä ehtiä. Lapset toki kasvavat, ja siten jää, mutta jos on useampi lapsi, ainakin osa vaatteista kiertää ja nykyvaatteista ei enää montaa euroa saa sen jälkeen.

Vierailija
53/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisillä on noin paljon myytävää, josta joku vielä maksaakin? Me ollaan perhe, ja tavaraa on paljon, mutta epäilen, että tekisi tiukkaa saada meidän romuista neljää tonnia vaikka myytäisiin kotoa kaikki. Ehkä muutama tavara, joilla olisi useampi satanen arvoa, mutta epäilen, että suurimmasta osasta hyvä, jos pari euroa joku maksaisi. Mitä ihmettä siis ihmisillä ja mistä se on tullut, jos on jatkuvasti rahan arvoista myytävää?

Et osaa hinnoitella etkä etsiä oikeaa myyntikanavaa. Minulla on kolmio asuntona ja yksi pieni varasto ulkona ja paljon tavaraa ollut ylimääräistä, on vieläkin. Tällä hetkellä menee noin kymppitonnissa myynnit, monen vuoden ajalta, noin 1500-2000€/v. Ei ole hätähousun hommaa, sinnikkyydellä saa enemmän rahaa. Osa ostettu käytettynä, osa uutena. Olin keräilijä nuorempana.

Vierailija
54/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tosiaan Tori ja Vinted näyttivät tuotteita paremmin. Mutta nyt ilmoituksille ei saa klikkauksia, vaikka lisään uusia ilmoituksia lähes päivittäin. Luulisi, että aktiivisuus palkitaan, mutta algoritmi ei näytä toimivan niin.

Kokeilin myös saako noston ostamisella lisää klikkauksia, mutta niitä tuli vain pari.

Vierailija
55/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa hinnoitella etkä etsiä oikeaa myyntikanavaa. Minulla on kolmio asuntona ja yksi pieni varasto ulkona ja paljon tavaraa ollut ylimääräistä, on vieläkin. Tällä hetkellä menee noin kymppitonnissa myynnit, monen vuoden ajalta, noin 1500-2000€/v. Ei ole hätähousun hommaa, sinnikkyydellä saa enemmän rahaa. Osa ostettu käytettynä, osa uutena. Olin keräilijä nuorempana.

Ei joku monta kuukautta vanha ilmoitus myy enää. Vaikka kuinka sinnikkäästi odottelisi. Se ei vain enää nouse hakuihin, kun uudemmat menevät edelle.

Vierailija
56/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä prosentilla saatte tuotteita myytyä? Jos laitat 10 tuotetta myyntiin, niin kuinka monta niistä saat myytyä.

Minulla menee noista 2 - 3.

Vierailija
57/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ettet olisi kateellinen?

Vierailija
58/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen hoardaaja on jos kotona on noin paljon myytävää tavaraa. Kuulostaa siltä että on työtön joka kiertää kirppiksiä etsimässä halpaa Marimekkoa ja myy ne ulkomaille. 

No minulla on ollut Vintedissä vanhaa ja käyttämätöntä vintage-Marimekkoa myynnissä, ei kirppikseltä hankittua vaan sukulaisten vanhaa. Suomalaiset niitä ostaa, ja vain pilkkahinnalla.

Ei Vintedissä kukaan maksaisi mistään mitään. En tajua, miten siellä voisi tienata.

Vierailija
59/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti verottaja lukee Hesaria. 

Paljonko luulet noista tulevan voittoa, mikä kiinnostaisi verottajaa??

Verottajaa kiinnostaa varmaan jossain vaiheessa jos tulee voittoa mutta eikö tavara myydä tavallisesti tappiolla eli alle ostohinnan. Miksi siitä sitten pitäisi mennä veroa? Toki olisi hyvä olla kuitit tallessa kaikesta hankituista tavaroista. 

Siitähän pitäisi saada verovähennystä, jos tappiolla myy.

Vierailija
60/104 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku TIENAA kirppareista? Ite oon kyllä myyny vanhaa kamaa mutten ikinä ostohintaa kalliimmalla