Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jestas kun naurattaa tämä miesten ja naisten välinen tappelu täällä

Vierailija
02.08.2025 |

Joka päivä sama juttu. Miehet vastaan naiset. Oli aihe mikä tahansa. Miten jotkut jaksaa? On teillä heteroilla vaikeaa. Ihme draamaa.😂😂😂

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käsittänyt että juuri lesbot vihaa miehiä. 

Minä käsitän että pettyneet persut täällä naisia vihaa kun eivät heitä saa ja puoluekkin tippui pohjamutiin. 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kutsuisi palstamammoja naisiksi.

Vierailija
24/55 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko siis ihan oikeasti, että täällä on miekkosia? X""""DDDDDDDDDDD TYHMÄ.

Vierailija
25/55 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis ihan oikeasti, että täällä on miekkosia? X""""DDDDDDDDDDD TYHMÄ.

Ketä sä nimittelet muijaks? Kerjäätkö t urpiis saatana?

Vierailija
26/55 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kutsuisi palstailjetyksiä miehiksi.

-nainen, ei mamma

Vierailija
27/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäiset trollaajat hei..

Ei ole itäisiä trollajia vaan ihan jokunen suomalainen vinksahtanut mies joka täällä päivästä toiseen jaksaa tehdä aloituksia "miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä ja miksi naiset ei koskaan ja miksi kaikki akat aina " jne ja tahallaan haluaakin vastakkinasettelua. Varmaan ainakin vasta palstalle tullut saataa sortua niihin vastaamaa, kun ei tiedä, että sama trolli on jo pitkää samaa aloitusta täällä jakuttanut.

Ja ilmeisesti nämä samat henkilöt pitää näitä ikihaukkumisketjuja hengissä jankkaammalla niihin samaa jankutusta kuukausi tolkulla. 

Joillain ei ihan selvästi ole sitä omaa elämää. Elämä on vauvalla ja se on aika surullista.

Vierailija
28/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden miesvihaajien pitäisi mennä töihin.

Mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos näillä miesvihaajilla olisi työpaikka ja harrastuksia, niin eivät roikkuisi tällä hikisellä foorumilla aamusta iltaan haukkumassa miehiä. M28

Eikö sinulla ole työpaikkaa ja harrastuksia, kun roikut täällä? MENE TÖIHIN!

Vierailija
29/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sama kaveri avaa näitä naisvihamielisiä ketjuja liukuhihnalta. Ei täällä sen kummempaa tappelua ole.

Yksi älykääpiö saa aikaan paljon, kun pölvästillä ei ole elämässä muuta sisältöä ja mahdollisuudet naismaailmassa olemattomat :D Incelin katkeruus tuottaa helposti monta ketjua tännekin.

Kyllä loppumatta inceliä hokeva vanhapiika maalta tietää! 😂

Vierailija
30/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sama kaveri avaa näitä naisvihamielisiä ketjuja liukuhihnalta. Ei täällä sen kummempaa tappelua ole.

Yksi älykääpiö saa aikaan paljon, kun pölvästillä ei ole elämässä muuta sisältöä ja mahdollisuudet naismaailmassa olemattomat :D Incelin katkeruus tuottaa helposti monta ketjua tännekin.

Hänellä tämä johtuu siitä kun persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin 🤭🤭🤭

Sulla sitten jo heti aamusta persut mielessä. Tee hyvä ihminen jo jotain tuolle riippuvuudellesi.

Vierailija
31/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas on oivallinen aloitussana, en osaisi yhdistää homoseksuaaleihin.

Vierailija
32/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käsittänyt että juuri lesbot vihaa miehiä. 

Minä käsitän että pettyneet persut täällä naisia vihaa kun eivät heitä saa ja puoluekkin tippui pohjamutiin. 🤣🤣🤣

Naurettavaa luulla, että lesbot vihaisi miehiä. Miksi ne miehiä vihaisi, eihän miehet ole tehneet niille mitään pahaa. Heterot joutuu kärsimään miesten tekosista niin, että kyllä niillä heteronaisilla on enemmän hampaankolossa miehiä vastaan. Ja kyllähän täällä vauvalla haukutaan enimmäkseen naisia joten luuletko oikeasti, että täällä ho*momiehet haukkuua naisia. 

Tuon kommentoijan logiikalla joka väittää, että täällä lesbot haukkuu miehiä olis sitten se, että ho*momiehet täällä on naisia haukkumassa:D  Mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Miksi h*omomies haukkuisia naisia tai lesbo miehiä????

Kyllä ne on ihan heteromiehiä, jotka täällä naisia mollaa ja haukkuu. H'omoilla ei ole siihen mitään tarvetta, niin kuin ei lesboillakaan haukkua miehiä.

Vierailija
33/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäiset trollaajat hei..

Älä jauha samaa iigor-paskaa päivästä toiseen

Vierailija
34/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin absurdia koko keskustelu. Reaalielämä esim. työpaikalla on onneksi vähemmän polarisoitunutta ja harhaista. Sen vuoksi voikin epäillä, että täällä on runsaasti mt-ongelmista kärsiviä.

Vierailija
35/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaihan on vasta alullaan, ja se on päivä jolloin kaikkein paskinmmat vanhat tantat kirjoittavat niitä miesvihanovellejaan. 

Vierailija
36/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sinä sitten olet? Miespuolinen palstamamma???  Ja luulet, että olet jotenkin parempi??? Naisten palstalle tulet pätemään joten enpä sanoisi sinua mieheksi. 

Siinä toki olet oikeassa, että aika suuriosa "palstamammoista" taitaa kulkea killuttimet jalkojen välissä, eli ei heitä kyllä oikein voi naisiksi kutsua. Oisko he sitten vaikka kulkusmammoja???

Vierailija
37/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos näillä miesvihaajilla olisi työpaikka ja harrastuksia, niin eivät roikkuisi tällä hikisellä foorumilla aamusta iltaan haukkumassa miehiä. M28

Mulla on ja ihan hyvä palkkakin. Kommentistas päätellen sulla ei ole, projisoit. :)

Vierailija
38/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se taidat täällä mammojen palstalla käydä vihaamassa  naisia. 

Minä olen sitä mieltä, että jos eläkemammojen kanssa samalla palstalla kirjoitteleva M28 menisi töihin, niin tämäkin palsta siistyityisi naisvi*hasta iha kunnolla. 

Sinä täällä levitätä nais*vihaasi aamusta iltaa 24/7.

Vierailija
39/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäiset trollaajat hei..

Ei ole itäisiä trollajia vaan ihan jokunen suomalainen vinksahtanut mies joka täällä päivästä toiseen jaksaa tehdä aloituksia "miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä ja miksi naiset ei koskaan ja miksi kaikki akat aina " jne ja tahallaan haluaakin vastakkinasettelua. Varmaan ainakin vasta palstalle tullut saataa sortua niihin vastaamaa, kun ei tiedä, että sama trolli on jo pitkää samaa aloitusta täällä jakuttanut.

Ja ilmeisesti nämä samat henkilöt pitää näitä ikihaukkumisketjuja hengissä jankkaammalla niihin samaa jankutusta kuukausi tolkulla. 

Joillain ei ihan selvästi ole sitä omaa elämää. Elämä on vauvalla ja se on aika surullista.

Juu kyllä noi aloitukset on 99% naisviha-aloituksia. Vastaavia aloituksia, jossa miehiä syyllistettäisiin heidän elämänvalinnoistaan  ei kyllä juuri näy.

Vierailija
40/55 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se työpaikka tee näistä jämänaisista ja vanhoista femceleistä kohteliaita miehiä kohtaan. Päässä kun on vika, niin pitäisi mennä terapiaan näiden.

Eikös tästä sunkin kommetista paista suoranainen nais*viha? Yhtään miesv*iha kommettia ei ole näkynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi