Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaaminen kaupassa

Vierailija
02.08.2025 |

4.v ja 5.v lapset alkoivat riehumaan kaupassa. Otin molemmat kainaloon ja lähdin kävelemään kassoille, lapset rimpuilevat ja huusivat vihaavansa minua.

Vanhempi äiti ihminen katsoo minua ja lapsiani rumasti ja kokee asiaksensa tulla sanomaan minulle että kannattaisi opettaa lapselle tapoja ja yrittää kasvattaa heitä.

Vastaan koko ajan yritän. 

Hän vastaa minulle että ei näytä onnistuvan että olis pitänyt alottaa jo pienestä pitäen ja katsoo omaa lastaan joka seisoo nätisti vieressä.

Vastaan että en ollut heidän elämässään kun he olivat pieniä, adoptioon heidät vasta alle vuosi sitten lastenkodista ja sitä ennen kasvoivat huumeperheessä. Mutta päätin että kasvatan heidät ja rakastan heitä vaikka joutuisin kuuntelemaan vittuilua sunlaisilta idiooteilta ja kävelin pois.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman äidin neuvosta Levitin peitevoidetta peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan