Ei jestas kun naurattaa tämä miesten ja naisten välinen tappelu täällä
Joka päivä sama juttu. Miehet vastaan naiset. Oli aihe mikä tahansa. Miten jotkut jaksaa? On teillä heteroilla vaikeaa. Ihme draamaa.😂😂😂
Kommentit (55)
Ja silti selvästi niitä avaat ja luet 😂😂😂
Näiden miesvihaajien pitäisi mennä töihin.
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos näillä miesvihaajilla olisi työpaikka ja harrastuksia, niin eivät roikkuisi tällä hikisellä foorumilla aamusta iltaan haukkumassa miehiä. M28
Vierailija kirjoitti:
Että saa nauraa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstapaviaani niitä kiistoja nimenomaan yrittää lietsoa, ja kun ei kukaan piittaa hänen yrityksistään, hän vääntää tänne tällaisia aloituksia. Säälittävä hölmö.
Yksi sama kaveri avaa näitä naisvihamielisiä ketjuja liukuhihnalta. Ei täällä sen kummempaa tappelua ole.
Yksi älykääpiö saa aikaan paljon, kun pölvästillä ei ole elämässä muuta sisältöä ja mahdollisuudet naismaailmassa olemattomat :D Incelin katkeruus tuottaa helposti monta ketjua tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos näillä miesvihaajilla olisi työpaikka ja harrastuksia, niin eivät roikkuisi tällä hikisellä foorumilla aamusta iltaan haukkumassa miehiä. M28
Länkyti länkyti. Alfamies elättää naisensa ja lapsensa. Mikä sinä olet, et edes beta?
On se vaihtelua anoppi-miniä-taistoihin. Ne alkavat onneksi olla taaksejäänyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se työpaikka tee näistä jämänaisista ja vanhoista femceleistä kohteliaita miehiä kohtaan. Päässä kun on vika, niin pitäisi mennä terapiaan näiden.
Itse olen käsittänyt että juuri lesbot vihaa miehiä.
Onko ap muodikkaasti muunsukupuolinen? Mitä muita mt-ongelmia sulla on?
Mä kirjoitin jo johonkin aikaisempaan ketjuun, että se on kuin mun lapset pienenä auton takapenkillä: "Äitii, toi koski muhun! Se hengitti tännepäin! Äitii!"
Tolta kuulostaa aikuisten sukupuolten välinen tappelu. Pikkulapsilta.
Suurin osa ihmisistä alkaa sellasen ihme vinkumisen aiheesta. Mitään ei osata keskustella niin, että keskustelun tunnusmerkit täyttyvät. Joku puhuu, toiset kuuntelevat. Sitten sisäistetään, mitä se joku sanoi ja kysytään tarvittaessa lisäkysymyksiä. Sitten kun on ymmärretty toista, kommentoidaan oma näkemys, ja niin edelleen. Ei. Ei vaan osata. Halutaan pysyä siellä ikuisen 5-vuotiaan roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länkyti länkyti. Alfamies elättää naisensa ja lapsensa. Mikä sinä olet, et edes beta?
Alfa on so last season.
Sigmamies on jännä ja tekee mitä haluaa. Ehkä myös pari lasta alfan elätettäväksi, kun alfan silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sama kaveri avaa näitä naisvihamielisiä ketjuja liukuhihnalta. Ei täällä sen kummempaa tappelua ole.
Yksi älykääpiö saa aikaan paljon, kun pölvästillä ei ole elämässä muuta sisältöä ja mahdollisuudet naismaailmassa olemattomat :D Incelin katkeruus tuottaa helposti monta ketjua tännekin.
Mut tääl voi olla joku miesvihanen kommentti ja sillä 20 tykkäystä
Vierailija kirjoitti:
Onko ap muodikkaasti muunsukupuolinen? Mitä muita mt-ongelmia sulla on?
Olen ihan kuule aseksuaali ja ei ole mitään mielenterveysongelmia toisin kuin joillakin monella täällä näyttää olevan.
Mua ei naurata vaan todella wituttaa ihmisten typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin jo johonkin aikaisempaan ketjuun, että se on kuin mun lapset pienenä auton takapenkillä: "Äitii, toi koski muhun! Se hengitti tännepäin! Äitii!"
Tolta kuulostaa aikuisten sukupuolten välinen tappelu. Pikkulapsilta.
Suurin osa ihmisistä alkaa sellasen ihme vinkumisen aiheesta. Mitään ei osata keskustella niin, että keskustelun tunnusmerkit täyttyvät. Joku puhuu, toiset kuuntelevat. Sitten sisäistetään, mitä se joku sanoi ja kysytään tarvittaessa lisäkysymyksiä. Sitten kun on ymmärretty toista, kommentoidaan oma näkemys, ja niin edelleen. Ei. Ei vaan osata. Halutaan pysyä siellä ikuisen 5-vuotiaan roolissa.
Meitä käsketään vapauttamaan sisäinen lapsemme, ja nyt se on valloillaan.
Naiset loukkaantuu miesten huumorista. Kuvittelevat että miehet oikeasti ajattelevat niin.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä tämä johtuu siitä kun persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin 🤭🤭🤭
Itäiset trollaajat hei..