Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen kohotus vielä tänä vuonna

Vierailija
02.08.2025 |

Siinäpä otsikossa aihe onkin. Olen menossa kasvojen kohotukseen syksyn-alkutalven aikana. 

Ongelmana kaulan alue, mikä mennyt erittäin rupsahtaneeseen kuntoon vuonna 2022 sairastetun syövän vuoksi. Kemoterapia kasvojen ja kaulan alueelle. Asia häiritsee minua niin suuresti, että täytyy asia hoitaa pois. 

Syyskuussa on taas syöpäkontrolli, joten jos kaikki edelleen kunnossa, niin ilmoitan asiasta sairaalaan ja leikkausaika sovitaan. Hinta 10 000 e. Tallinnassa tuttu sairaala. Tuttu siksi, että noin 10 vuotta sitten korjautin siellä roikkuvat yläluomet. 

Olen miettinyt asiaa paljon. Onko järkevää vai ei.... Jos minulla on taloudellinen mahdollisuus siihen ja kaulan alue vaivaa näin paljon, niin miksi ei.

Tiedän, että moni palstalaisista on plastiikkakirurgiaa vastaan, mutta miettikää tilannetta. Sairastutte vakavasti ja hoidot johtavat parantumiseen, mutta samalla ulkonäkönne muuttuu niin paljon, että ette muuta näekään kuin ongelmakohdan. Ette enää näytä siltä kuin ennen.

No. Näin olen päättänyt. Onneksi tunnen kirurgin ja tapasinkin hänet Helsingissä kesäkuussa. Teki myös aikaisemman leikkaukseni. 

Nyt vain kalenteriin raivattava aikaa. Niin, tuon syöpäkontrollin jälkeen. 

N53

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme