Muuttomies sen sanoi, miehelle paras on 15 vuotta nuorempi nainen
muuttomies sen sanoi kun muutin nuorena kollina, vanhempi äijä sanoi että miehelle paras nainen on noin 15 vuotta nuorempi. oli vanhempi mies oikeassa, elämä sen on näyttänyt!
-mansenjamppa
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kiinosta vanha mies.
Naista juurikin kiinnostaa vanha mies, koska status. Raha on kaikki kaikessa naisille.
Ja muuttomiehillä sitä rahaa on niin paljon, että taskut vaan pullistelee? :D
Mummoni varoitteli äitiäni, joka nuorena meni naimisiin n. 20 vuotta vanhemman kanssa, että sitten vanhana hoidat. Juuri näin sitten kävi, kun isä vanheni ja sairastui. Ikä ei ole vain numero, eikä itsellä olisi tullut mieleenkään katsella vuosikymmeniä vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksikään omahoitajaksi en ole ajatellut minäkään muuttua, kun joskus itse olen vetreä 55-vuotias ja mies olisi 70. Ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on 24v ja hänen avomiehensä on 45v. Kovasti näyttää nauttivan ylemmän keskiluokkaisesta elämästään jonka tuo mies hänelle mahdollistaa.
Nauttii sitten myös omaishoitajuudesta aikanaan. Kuusikymppisenä hoitelee kahdeksankymppistä miestään, onnea vaan.
EI teistä suomalaisista naisista ole omaishoitajiksi. Kärräätte omat vanhempannekin laitokseen, ettekä viitsi sielläkään vierailla.
Ja kuka nainen tyytyy 15 vuotta vanhempaan kurppaan, kun voi nauttia oman ikäisestään tai nuoremmasta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoita elämänohjeita, jota isäni jakeli mulle oli, että ota itsellesi ainakin 10 vuotta nuorempi vaimo, jotta voit kouluttaa sen sellaiseksi kuin haluat. No minä otin itselleni 20 vuotta itseäni nuoremman miehen ja vieläpä toisesta maanosasta. Mulla ja puolisollani on mennyt kivasti jo parikymmentä vuotta. Isä on vielä hengissä, mutta on ollut tästä elämänohjetematiikasta kohtalaisen vaitonainen viime vuosina..
Äitini taas opetti, että ei pidä ottaa itseään vanhempaa miestä. Äiti oli itse tehnyt sen virheen ja häntä harmitti, kun itse oli vielä tarmokas keski-ikäinen, niin isäni oli sairas vanhus.
Harva suomalainen nainen kykenee aitoon rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuu,M28.
Eli sulla 13- vuotias lapsi siellä "tyttöystävänä"? Nettilinkattu.
Naiset ovat onnellisempia ilman miestä ihan tutkitustikin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka nainen tyytyy 15 vuotta vanhempaan kurppaan, kun voi nauttia oman ikäisestään tai nuoremmasta?!
Nauttiiko hän sinusta onkin sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä muuttomies sanoo, että miehen on oltava naista nuorempi, koska miehet vanhenevat ja rupsahtavat nopeammin ja niiden siittiöt härskiintyy hengiltä jo kolmekymppisinä. Johtuupi läskistä, sipseistä, kaljasta, vapesta, röökistä, kannabiksesta ym paskasta, jota nuoret miehet sisäänsä tunkevat.
Vaimoni sai siis hyvän vanhemman miehen. Tuosta listasta vain olut vähäisessä käytössä.
Muuttomiehen oma elämähän sen kertoo. Menestystä työelämässä niin kannattaa neuvojaan kuunnella muissakin asioissa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen iästä. Mutta jos on vaikka 35 v, olen samaan mieltä. Itse olen tuon ikäinen ja tyttöystäväni on 16 v nuorempi. Mutta jos mies on vaikka 50 v, 25 v nuorempi on parempi. Jne.
Miksi? Et aikuistu itse etkä osaa olla ikäistesi naisten kanssa? Taitaa olla niin ettei sua huoli kukaan ikäisesi nainen kun tietää jokaisen arvonsa eikä anna kohdella miten sattuu tai tyydy ihan vähään. Kyllähän se nuori nainenkin teidät papat heivaa kun ikää tulee lisää ja tajuaa että on erehdyksissään antanut parhaimmat vuotensa isänsä ikäiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista juurikin kiinnostaa vanha mies, koska status. Raha on kaikki kaikessa naisille.
En tiennytkään että muuttomiehet on miljonäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä kuvitelma on syntynyt että kaikki vanhat miehet on rikkaita. Persaukisia suurin osa suomalaisista. Kaikki omaisuus kämäsen omakotitalon seinissä jossain sivukylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä raha? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on 24v ja hänen avomiehensä on 45v. Kovasti näyttää nauttivan ylemmän keskiluokkaisesta elämästään jonka tuo mies hänelle mahdollistaa.
Nauttii sitten myös omaishoitajuudesta aikanaan. Kuusikymppisenä hoitelee kahdeksankymppistä miestään, onnea vaan.
EI teistä suomalaisista naisista ole omaishoitajiksi. Kärräätte omat vanhempannekin laitokseen, ettekä viitsi sielläkään vierailla.
Typerää peukuttaa omaa kommenttiaan. Mutta älä yleistä. Oletko sinä ollut omaishoitajana itse tai suostuisitko siihen?
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan 10-15 vuotta nuorempi luo parhaan yhteyden ja jännitteen fyysisesti ja henkisesti. Olen 45-vuotias mies ja tapailen yleensä 30-35-vuotiaita naisia. Tapauskohtaisesti voin juostaa 25-40 välillä.
Juuri näin. Olen usein ihmetellyt että miten jämähtäneitä ja maailman muuttumisestä pihalla ovat nämä naiset, jotka kertovat ettei nuorempien kanssa ole mitään keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä kuvitelma on syntynyt että kaikki vanhat miehet on rikkaita. Persaukisia suurin osa suomalaisista. Kaikki omaisuus kämäsen omakotitalon seinissä jossain sivukylillä.
Niinpä, mun mies ei ole varakas. Omistaa auton, ei muuta. Asumme vuokralla kerrostalossa.
"Muuttomies sen sanoi, miehelle paras on 15 vuotta nuorempi nainen"
Tuotahan ne 27-vuotiaqt aavikon prinssitkin aina oikeudessa selittävät.