Muuttomies sen sanoi, miehelle paras on 15 vuotta nuorempi nainen
muuttomies sen sanoi kun muutin nuorena kollina, vanhempi äijä sanoi että miehelle paras nainen on noin 15 vuotta nuorempi. oli vanhempi mies oikeassa, elämä sen on näyttänyt!
-mansenjamppa
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kiinosta vanha mies.
En ole vanha, vasta 32v ja mulla 17v tyttöystävä.
Kyllä olet vanha. Tervetuloa tänne kolmenkympin huonommalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on 24v ja hänen avomiehensä on 45v. Kovasti näyttää nauttivan ylemmän keskiluokkaisesta elämästään jonka tuo mies hänelle mahdollistaa.
Nauttii sitten myös omaishoitajuudesta aikanaan. Kuusikymppisenä hoitelee kahdeksankymppistä miestään, onnea vaan.
Jos rahan takia on yhdessä, niin eiköhän ukko vaihdu heti, kun ukon tulot putoaa.
Tai kun ukon nylppy lakkaa toimittavasta virkaansa.
Rahan perässä olevat lähtee isomman rahan perään ja se on moido.
En tiedä mitä muuttomies on tuolla tarkoittanut, siis että miksi noin iso ikäero on paras miehen kannalta. Naisen kannalta siinä kuitenkaan ei ole mitään hyvää, voin valitettavasti kokemuksesta sanoa :(
Paskapuhetta, olisi ihan perseestä olla 15 vuotta nuoremman kanssa kun ite alkaa tajuta pikkuhiljaa jostain jotain.
Mutta nainen ei huoli 15v vanhempaa miestä.
Tarviiko miesten hokea noita itsestäänselvyyksiä jatkuvasti ja lytätä ikäisiään. Eikö voi ottaa vaan ne nuoremmat ja sillä selvä. Pitääkö miehen todistella jotain itselleen tai muille vielä. Jos joku haluaa muun ikäisen taas, sitten ottaa sen. Ei suurta numeroa koko ajan?
Niinpä niin. Kiva olla 60-vuotias nainen, joka odottaa eläkkeelle pääsyä, kotona vanhus, joka on ollut eläkeläinen jo vuosia. Kun vaimo vihdoin, 15 vuotta yksin töissä käynyt miehen jäädessä kotiin, pääsee nauttimaan eläkepäivistä, kotona onkin vanhus, joka ei jaksa matkustella, eikä terveyskään enää sitä suo.
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän tänä vuonna 40 vee ja aloitin tuossa hitusen tiiviimmän suhteen 25-vee muikkelin kanssa. Molemmat olemme yllätys yllätys samalla alalla ja korkeakoulututkinnot löytyy.
Eräs tuttavani oli äidilleni kommentoinut aiempaa iloisempaa olemustani eikä ollut enää niin synkän oloinen kuin joskus aikaisemmin.
Tapasimme liikuntaharrastuksen kautta samassa pyöräilyjoukkueessa.
Entä naisesi äiti? Onko myös ilahtunut tästä?
25-vuotiaan tyttäreni en soisi ottavan keski-ikäistä miestä. En ilahtuisi todellakaan. Ehkä ei monet ikätoverinikaan, kun on heidän tyttäristään kyse!
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaan tyttäreni en soisi ottavan keski-ikäistä miestä. En ilahtuisi todellakaan. Ehkä ei monet ikätoverinikaan, kun on heidän tyttäristään kyse!
Silloinhan se on kaksoisstandardi. Itse haluaa 25-vuotiaan tyttöystävän, mutta omalla 25-vuotiaalla tyttärellä ei saisi olla viiskymppistä miesystävää.
Oman kokemuksen mukaan 10-15 vuotta nuorempi luo parhaan yhteyden ja jännitteen fyysisesti ja henkisesti. Olen 45-vuotias mies ja tapailen yleensä 30-35-vuotiaita naisia. Tapauskohtaisesti voin juostaa 25-40 välillä.
Vain huor ia kiinnostaa vanhemmat maksumiehet.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan 10-15 vuotta nuorempi luo parhaan yhteyden ja jännitteen fyysisesti ja henkisesti. Olen 45-vuotias mies ja tapailen yleensä 30-35-vuotiaita naisia. Tapauskohtaisesti voin juostaa 25-40 välillä.
Niin, mutta et ole kuitenkaan onnistunut luomaan pysyvää suhdetta. Tapailet vain.
Niin, ajan Kela- taksia joten olen törmännyt useisiin 60 - 75 v. naisiin joilla mies on joko hoitokodissa rai muuten hoidettavana. Kiitollisena olen saanut hoitaa heitä. He, todellakin nauttivat hoidoista. Samalla itsekin saan nauttia ilman sitoutumista suhteeseen. Ei myöskään.n tarvitse välittää ehkäisystä.
mita sina sanoa
Abdullahbullahuulirulla, 20 v.
Muuttomiehet on kyllä kunnon juntteja :D Ei niillä ikinä ole mitään koulutusta ja tekevät muuttohommia vain siksi, etteivät osaa muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kiinosta vanha mies.
Naista juurikin kiinnostaa vanha mies, koska status. Raha on kaikki kaikessa naisille.
Riippuu miehen iästä. Mutta jos on vaikka 35 v, olen samaan mieltä. Itse olen tuon ikäinen ja tyttöystäväni on 16 v nuorempi. Mutta jos mies on vaikka 50 v, 25 v nuorempi on parempi. Jne.
Tämä muuttomies sanoo, että miehen on oltava naista nuorempi, koska miehet vanhenevat ja rupsahtavat nopeammin ja niiden siittiöt härskiintyy hengiltä jo kolmekymppisinä. Johtuupi läskistä, sipseistä, kaljasta, vapesta, röökistä, kannabiksesta ym paskasta, jota nuoret miehet sisäänsä tunkevat.