Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
781/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petreissä on eroja, on köyhiä pallomaha petrejä ja on varakkaita pyykkilautavatsa petrejä.

Palstanaisissa vain varattomia (pallo)mahoja.

Vierailija
782/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle. Nuori nainen tuskin raportoi sinulle seksiseikkailuistaan ylipäätään. 

Aika vähän siis ymmärrät äitien ja tyttärien suhteesta. Hyvä niin. 

Olen reippaasti kolmekymppinen mies, joka tapailee hädintuskin 18-vuotiasta tyttöä. Äitinsä jo tietää ja on täysin ok asian kanssa. Sanoo jo pitävänsä minusta, vaikkemme ole vielä tavanneet. Lol 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle. Nuori nainen tuskin raportoi sinulle seksiseikkailuistaan ylipäätään. 

Olen reippaasti kolmekymppinen mies, joka tapailee hädintuskin 18-vuotiasta tyttöä. Äitinsä jo tietää ja on täysin ok asian kanssa. Sanoo jo pitävänsä minusta, vaikkemme ole vielä tavanneet. Lol 

Ei taida olla suomalaisia nuo äiti ja tytär?

Vierailija
784/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla suomalaisia nuo äiti ja tytär?

Miksi niin luulet? Ei kaikkia suomalaisiakaan haittaa, vaikka erikoinen feministinen paatos onkin monen aivot syövyttänyt. 

Vierailija
785/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Its a mans world, baby! 

Vierailija
786/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petreissä on eroja, on köyhiä pallomaha petrejä ja on varakkaita pyykkilautavatsa petrejä.

Itse olen Petrin ikäinen köyhä pyykkilautavatsa. Kolmekymppiset naiset kiinnostuu jatkuvasti. Suurin osa kolmekymppisistä aika... lapsellisia. Oman ikäisiä en oikein missään tapaa, ainakaan vapaita, minua kiinnostavia. Joten sinkkuna mennään. En oikein seksistäkään perusta kuin vasta vähän pidemmässä suhteessa.

Vierailija
787/796 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluja siis ulottuvilla. Miksei jopa samassa sessiossa, jos oikein kikkeliä kutittaa?

Vierailija
788/796 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein ylpeilet sillä, että tapailet hädintuskin täysi-ikäistä ihmistä, melkein lasta? Jotenkin sairas sinä kyllä olet.

Vierailija
789/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Petri löytää niit nuorii naisii?

oon köyhä ettei varaa maksaa tuosta ekstrasta mut muuten oon kyllä rikas ja komea

Vierailija
790/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluja siis ulottuvilla. Miksei jopa samassa sessiossa, jos oikein kikkeliä kutittaa?

Joutuuko naisten kokkelit kustantamaan? 

Vierailija
791/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää kokea tyttöjä ja tyttömäisiä vartaloita vielä kuusikymppisenäkin. En pidä ns varttuneemmista naisista seksuaalisesti. Synnyttäneet ovat aivan no go.

Vierailija
792/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuoret naiset tajua että ovat vain miehen panoleluja? 

Sama koskee vanhempiakin.

M46

Vierailija
793/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Miksi kyttäät. Onko omaa elämää, nähty muutakin kun lehmän ahteria. Jotkut 55 v naiset käy afrikassa. Notmy business

Vierailija
794/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären luokkatoveri, 19 v just tytöt täyttivät viime vuonna. Tuli tutuksi, kun lapsena oli usein hoidossa.

Vierailija
795/796 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären luokkatoveri, 19 v just tytöt täyttivät viime vuonna. Tuli tutuksi, kun lapsena oli usein hoidossa.

Taisit pedari hoidella häntä tosiaan jo lapsena.

Vierailija
796/796 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää setämiesten nuoret naiset on aina jotain rumia ja lihavia, tatuoituja yh-äitejä tai muuten köyhiä elämäm koululaisia. Ei ne kelpaa meille nuoremmille. t. Mies 25 v

No tällä 44v setämiehellä oli 25v oikein kaunis nainen ja mukava, kuin mikä.

Hänen alituinen valehtelunsa kaikesta, sekä varautuneisuutensa johti lopulta siihen, että annoin tennaria lopullisen kerran.

Ei kaikki ole sieltä stereotypiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi