Espoossa joku sai mopohäiriköistä tarpeeksi
Puskaradiossa mopopoikien vanhemmat valittaa että joku oli heitellyt ikkunasta/partsilta nesteitä päälle ja tiellä joku tesla oli yrittänyt kiilata mopon tieltä ulos(mopolijat kyllä keulivatkin täällä nätisti ja välillä vastaantulijoiden kaistallakin eli mikä lienee täysi totuus sitten). Tänä kesänä täällä se meno on ollut oikeasti ihan sekoa ja rehellisesti en ihmettele jos jollakin joka asuu hiukan lähempänä katua on leiponut kiinni. Itse en asu ihan kadun varrella mut se järjetön klo 14-04 kestävä rätinäkaahailu kuuluu tännekin. Puskaradiossa myös puolustellaan että mieluummin häiriköikööt mopoilla kuin vetäisi nappeja jossakin. Mitä mieltä? Onko muuallakin ärsyntyneet asukkaat alkaneet toimiin? En ole itse mitään tehnyt enkä laittomuuksia silleen kannata, toisaalta ymmärrän että jollakin on tämä kuukausia jatkuneen shown jälkeen vain katkennut pinna...ja miksi ne vanhemmat eivät valista poikiaan vaan uhriutuvat somessa?
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
On täällä sairasta porukkaa. Pitäisikö miettiä, onko normaalia toivoa menehtymistä nuorille jotka eivät ole samanlaisia kuin itse. Oliko pienenä yksi lelu patterin välissä vai miten?
Nuo "nuoret" eivät ole aivan yhteiskuntakelposia eikä niiden vanhemmat ole sen parempia.
En mä tiedä, ehkäpä muutama kuolema pihapiiristä herättäisi? Eikös se olisi sen arvoista?
Vai odotatko että poika saa auton, ajaa jokeen ja jättää matkustajat kuolemaan kuten tämä yksi sankari teki? Epäilen että hänenkin toimintaan olisi voitu puuttua ajoissa mutta ei... piti antaa viritellä.
:D
Jostain syystä 2000-luvun mopoissa on aivan järkyttävä ääni, ei se vanhoissakaan kiva ollut, mutta tämä nykyinen on aivan järkyttävä. Ei mitään mahdollisuuksia nukkua edes korvatulppien kanssa. Kielletään polttismopot? Sähköä mopoja tilalle! Tai edes jokin desibeliraja mitä ei saisi ylittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teki eilen mieli heitellä pihan mopopoikia kananmunilla. Lähes joka vtun yö pitää aloittaa yhden-kahden maissa se PIHASSA huudattaminen, VÄN-VÄN-VÄÄÄÄÄN-VÄN-VÄN. Parvekkeet pihalle päin, käytännössä kaikilla ikkunat auki näillä keleillä.
Missä ihmeen slummissa sinä asut? Eikö teillä ole edes ilmastointia vai oletko juuri se joka joutuu kusemaan sankoon.
Esimerkiksi Helsingin kantakaupungissa on paljon kerrostaloja joissa on ainoastaan painovoimainen ilmanvaihto - eri.
PS. Mikään syy ei oikeuta terrorisoimaan ympäristöä niin kuin nuo Jonnet tekevät.
Siis oikeesti? Säälittäviä luukkuja. Ja vielä pitää sankoon pissata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä sairasta porukkaa. Pitäisikö miettiä, onko normaalia toivoa menehtymistä nuorille jotka eivät ole samanlaisia kuin itse. Oliko pienenä yksi lelu patterin välissä vai miten?
Yhteiskunnassa on tietyt säännöt. Jos poliisi ei valvo sääntöjen noudattamista niin aika pian tulee mieleen miksi en itse alkaisi valvomaan niitä ja rankaisemaan oman käden oikeudella. En suosittele sitä mutta merkkejä on näkyvissä jo nyt kun tätäkin ketjua lukee.
Toivottavasti Jonnet vetää incel-Ykää pataan ja huolella.
Näin, tässä näkee sen asenteen mikä nuorilla ja niiden vanhemmilla on.
Nyt ehkä ymmärrätte miksi nauramme lukiessamme nuorten kuolemista ja siitä kynttilämerestä mikä turmapaikalle tuodaan "kiltin" mopoilijan muistolle.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä 2000-luvun mopoissa on aivan järkyttävä ääni, ei se vanhoissakaan kiva ollut, mutta tämä nykyinen on aivan järkyttävä. Ei mitään mahdollisuuksia nukkua edes korvatulppien kanssa. Kielletään polttismopot? Sähköä mopoja tilalle! Tai edes jokin desibeliraja mitä ei saisi ylittää.
Olishan niissä ne rajat jo nyt. Lailliset normaalit mopoilijat ei häiritse. Ainoastaan teromopot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ne siirtää välinpitämättömän asenteen mopoilusta autoiluun rupeaa oikeasti sattumaan ja yleensä vielä sivuliseen henkilöön.
Kyllähän täällä Espoossa näkee paljon myös nuoria perseileviä autoilijoita (järjettömiä ylinopeuksia ja ohituksia jopa 30km/h asuinalueilla jne.). Tasan varmasti juurikin joita entisiä mopoäpäröijiä.
Mikä ihme on mopoäpäröijä? Jotain Lepuskankieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääksyssä mopopojat häiriköivät joka ikinen yö aamu neljään asti. Käämithän siinä palaa kun ei saa nukuttua. Nämä pennut saavat vapaasti terrorisoida pientaloaluetta eikä poliisia kiinnosta. Tekisi mieli hankkia kättä pidempää. Hunsvonttejahan heistä kasvaa kun kukaan ei laita heitä ruotuun.
Tuohan on kotirauhan häirintää. Poliisin pitää puuttua. Tehkää rikosilmoitus kotirauhan häirinnästä.
Asian ydin on se että poliisia ei kiinnosta. Ja Jonnet ikivä kyllä tietävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan noudattavat liikennesääntöjä eivätkä varsinkaan aseta muita vaaraan, niin OK. Omassa kunnassa ovat mm. ajaneet vastaantulijoiden kaistaa ja toisaalla ajaneet suojatiellä jalankulkijan jalkaterän päältä. Inhottaa sanoa, mutta en sure jos tällaiset tapaukset ajavat itsensä hengiltä.
Mopo, joka huutaa, on viritetty. Se on myös laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnassa on tietyt säännöt. Jos poliisi ei valvo sääntöjen noudattamista niin aika pian tulee mieleen miksi en itse alkaisi valvomaan niitä ja rankaisemaan oman käden oikeudella. En suosittele sitä mutta merkkejä on näkyvissä jo nyt kun tätäkin ketjua lukee.
Nyky suomi soija pojatko? Langan laihoja luikkuja joista paistaa jo pitkälle että ainut fyysinen mitä tekevät mopon käynnistäminen polkimesta, siihenkin taitavat käyttää sähköstarttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, tässä näkee sen asenteen mikä nuorilla ja niiden vanhemmilla on.
Nyt ehkä ymmärrätte miksi nauramme lukiessamme nuorten kuolemista ja siitä kynttilämerestä mikä turmapaikalle tuodaan "kiltin" mopoi
Tietenkin ne pitää puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin joka kerta kun luen uutisen jossa itketään alaikäisen kuskin tai prätkäjätkän kuolleen
Yksi tai useampi vähemmän. win-win
Minä nauttisin jos sinä kuolisit. Se olisi voitto koko ihmiskunnalle.
Voi ei, menikö jonnella tunteisiin?
Mene nyt sinne kirkonkylälle ajamaan pillurallia ja muista, kun käännyt pimeällä viritetyllä krossarillasi sen auton eteen, sä toivottavasti käännyt viimeisen kerran. Sit kyllä nyyhkytetään muutama päivä ja sulle tuodaan kynttilöitä, olithan niin kiva ja kiltti pieni poika.
Olen tuollaisen entisen Jonnen äiti. Tuossa joku kusipää toivoi nuorten ihmisten kuolemaa. Toivotin s
Olen täysin samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin joka kerta kun luen uutisen jossa itketään alaikäisen kuskin tai prätkäjätkän kuolleen
Yksi tai useampi vähemmän. win-win
Minä nauttisin jos sinä kuolisit. Se olisi voitto koko ihmiskunnalle.
Voi ei, menikö jonnella tunteisiin?
Mene nyt sinne kirkonkylälle ajamaan pillurallia ja muista, kun käännyt pimeällä viritetyllä krossarillasi sen auton eteen, sä toivottavasti käännyt viimeisen kerran. Sit kyllä nyyhkytetään muutama päivä ja sulle tuodaan kynttilöitä, olithan niin kiva ja kiltti pieni poika.
Olen tuollaisen entisen Jonnen äiti. Tuossa joku ku
Mene kiihdyttämään puuta päin.
👵🏼Rollaattorilla ei juurikkaan kiihdytellä. Hae vihaasi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky suomi soija pojatko? Langan laihoja luikkuja joista paistaa jo pitkälle että ainut fyysinen mitä tekevät mopon käynnistäminen polkimesta, siihenkin taitavat käyttää sähköstarttia.
Ei muuta kuin kokeilemaan. Joku niistä on tehnyt muutakin, meidänkin jantteri oli mopoikäisenä 190 senttinen ja treenannut 7 vuotta judoa. Laitetaan niitä sitten kymmenen yhtä vastaan. Random-Ykä voi yllättyä lähtiessään lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Ne on todella viritettyjä. Ei laillisessa mopossa ole koskaan kovin häiritsevää ääntä. Kuvastaa hyvin noiden mopoäpäröijien vanhempienkin järjenjuoksua (tai paremminkin sen puutetta), kun ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka oma pershedelmä ajelee tuollaisella laittomalla ja karmeaa ääntä pitävällä kuolemanlaitteella.
Hyvä lisäys toi 10 vs 1. Muuten ei olisi toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta hevon veetä sinun määritelmäsi minun normaaliudestani. Haluan nukkua yöni rauhassa ja haluan, että poliisi hoitaa lakisääteisen tehtävänsä liikennevalvonnassa. - eri
Vierailija kirjoitti:
m pyöriin ja mopoihin vuosittainen katsastus ja desipeli mittaus.
Ei se katsastus auta, kun nää mopojonnet laittaisi sen viritetyn mopon katsastuksen ajaksi normimopoksi, ja palauttaisi sen taas katsastuksen jälkeen. Olen varma, että jokainen vanhempi, jonka lapsella on viritetty mopo, tietää sen, mutta heitä ei vaan kiinnosta. Siksi en myöskään sääli näitä, jotka ajavat itseltään hengen pois. Nämä hurjastelija saavat sitten sen auton ajokortin 17-vuotiaana, ja sama välinpitämätön meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teki eilen mieli heitellä pihan mopopoikia kananmunilla. Lähes joka vtun yö pitää aloittaa yhden-kahden maissa se PIHASSA huudattaminen, VÄN-VÄN-VÄÄÄÄÄN-VÄN-VÄN. Parvekkeet pihalle päin, käytännössä kaikilla ikkunat auki näillä keleillä.
Missä ihmeen slummissa sinä asut? Eikö teillä ole edes ilmastointia vai oletko juuri se joka joutuu kusemaan sankoon.
Esimerkiksi Helsingin kantakaupungissa on paljon kerrostaloja joissa on ainoastaan painovoimainen ilmanvaihto - eri.
PS. Mikään syy ei oikeuta terrorisoimaan ympäristöä niin kuin nuo Jonnet tekevät.
Siis oikeesti? Säälittäviä luukkuja. Ja vielä pitää sankoon pissata...
Siellä taas t rolli hakee huomiota. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ne atleettiset nuoret urheilee eikä jouda häiriköimään ja perseilemään laittomilla mopoilla.
Kuulostaa, että se hevon vee on ainoa vee minkä olet,luonnossa nähnyt. -sama