Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoossa joku sai mopohäiriköistä tarpeeksi

Vierailija
02.08.2025 |

Puskaradiossa mopopoikien vanhemmat valittaa että joku oli heitellyt ikkunasta/partsilta nesteitä päälle ja tiellä joku tesla oli yrittänyt kiilata mopon tieltä ulos(mopolijat kyllä keulivatkin täällä nätisti ja välillä vastaantulijoiden kaistallakin eli mikä lienee täysi totuus sitten). Tänä kesänä täällä se meno on ollut oikeasti ihan sekoa ja rehellisesti en ihmettele jos jollakin joka asuu hiukan lähempänä katua on leiponut kiinni. Itse en asu ihan kadun varrella mut se järjetön klo 14-04 kestävä rätinäkaahailu kuuluu tännekin. Puskaradiossa myös puolustellaan että mieluummin häiriköikööt mopoilla kuin vetäisi nappeja jossakin. Mitä mieltä? Onko muuallakin ärsyntyneet asukkaat alkaneet toimiin? En ole itse mitään tehnyt enkä laittomuuksia silleen kannata, toisaalta ymmärrän että jollakin on tämä kuukausia jatkuneen shown jälkeen vain katkennut pinna...ja miksi ne vanhemmat eivät valista poikiaan vaan uhriutuvat somessa?

Kommentit (425)

Vierailija
161/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teki eilen mieli heitellä pihan mopopoikia kananmunilla. Lähes joka vtun yö pitää aloittaa yhden-kahden maissa se PIHASSA huudattaminen, VÄN-VÄN-VÄÄÄÄÄN-VÄN-VÄN. Parvekkeet pihalle päin, käytännössä kaikilla ikkunat auki näillä keleillä. 

Missä ihmeen slummissa sinä asut? Eikö teillä ole edes ilmastointia vai oletko juuri se joka joutuu kusemaan sankoon.

Vierailija
162/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä maalla kätevä kulkuväline nuorille, kun julkinen liikenne on mitä on. Laillinen kulkuväline, joten en suosittele kostotoimenpiteitä. Perseilijät on tietysti ärsyttäviä, mutta muistetaan, että siellä on joukossa paljon myös niitä asiallisesti ajavia ja että puhutaan kuitenkin nuorista. Vanhempien vastuuta ja valvomista peräänkuulutan.

Ap kirjoittikin perseilevistä, aamu neljään asti asuinalueilla rälläävistä nuorista. Ei niistä maaseudulla asuvista, pitkien matkojen ja ilman julkista liikennettä olevien kylien mopoilla  matkaavista nuorista ja vanhemmistakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa poliisille. Joka kerta. Joka yö.

Vierailija
164/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina ajattelen kun kuulen mopojen kaasutusta ja pärinää, että siellä ne hormonit jylläävät ja tunnen vähän rakkautta

T: kolmen äiti

Tavallisten poikien äidit tuntevat paljon rakkautta. Mopopoikien äidit vähän rakkautta. Siinäpä se. Ongelman ydin on välinpitämättömyys. 

Vierailija
165/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina hyvä mieli, kun lukee näille sattuneista onnettomuuksista.

Vierailija
166/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopohäiriköijät ovat alemman älykkyysosamäärän porukkaa. Muuta sanottavaa siihen ei ole. 

Ja samaa kastia on niiden vanhemmat jotka touhun mahdollistaa.

Onkohan niillä joku ohje: aja mahdollisimman kaukana kotoa jotta meteli ei häiritse kotiväkeä

Arvaa kaksi kertaa. Se ei ole sattumaa että ne perseilevät juuri keskustoissa ja pientaloalueilla missä asuu paremman ostovoiman väkeä. 

Vierailija
167/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teki eilen mieli heitellä pihan mopopoikia kananmunilla. Lähes joka vtun yö pitää aloittaa yhden-kahden maissa se PIHASSA huudattaminen, VÄN-VÄN-VÄÄÄÄÄN-VÄN-VÄN. Parvekkeet pihalle päin, käytännössä kaikilla ikkunat auki näillä keleillä. 

Käy vähän päivällä viiltelemässä penkkiä.

Ja renkaita

Ja tiettyjä vaijereita

Vierailija
168/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina hyvä mieli, kun lukee näille sattuneista onnettomuuksista.

Toivottavasti sinulle sattuisi joku kiva pikku onnettomuus, jolla pääsisit sinäkin lehteen. Vaikka kuolinilmoituksiin, jos sinulla sattuisi olemaan joku joka sen lehteen laittaisi ja olisi vara se maksaa.

Vierailija
169/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääksyssä mopopojat häiriköivät joka ikinen yö aamu neljään asti. Käämithän siinä palaa kun ei saa nukuttua. Nämä pennut saavat vapaasti terrorisoida pientaloaluetta eikä poliisia kiinnosta. Tekisi mieli hankkia kättä pidempää. Hunsvonttejahan heistä kasvaa kun kukaan ei laita heitä ruotuun. 

Tuohan on kotirauhan häirintää. Poliisin pitää puuttua. Tehkää rikosilmoitus kotirauhan häirinnästä.

Vierailija
170/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin joka kerta kun luen uutisen jossa itketään alaikäisen kuskin tai prätkäjätkän kuolleen

Yksi tai useampi vähemmän. win-win

Minä nauttisin jos sinä kuolisit. Se olisi voitto koko ihmiskunnalle.

Voi ei, menikö jonnella tunteisiin?

Mene nyt sinne kirkonkylälle ajamaan pillurallia ja muista, kun käännyt pimeällä viritetyllä krossarillasi sen auton eteen, sä toivottavasti käännyt viimeisen kerran. Sit kyllä nyyhkytetään muutama päivä ja sulle tuodaan kynttilöitä, olithan niin kiva ja kiltti pieni poika.

Olen tuollaisen entisen Jonnen äiti. Tuossa joku kusipää toivoi nuorten ihmisten kuolemaa. Toivotin sitä samaa hänelle itselleen. Vilpittömästi.

Epäilemättä. Kertoo ihan tarpeeksi. Vahtikaa tyhmiä kakaroitanne, se on typeränkin vanhemman velvollisuus.

Vierailija
171/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorena pitää saada päristellä. Vanhukset voi laittaa korvatulpat jos pitää ängetä asumaan noin ahtaasti että äänet häiritsee. 

Kyllä töissäkävijöille pitäisi taattaa myös yörauha, yöunet ja kunnon lepoaika. Ihan lailla. Klo 22.00 aamukuuteen. Nuoriso ei osaa numeroita tai ei tunne kelloa tai vanhemmat eivät ole yörauhasta sivistänyt?  Kyllä kesälomien aikana luulis päivällä olevan sen verran aikaa ajaa, että yön lähestyessä olisi päivällä saanut ajaa jo tarpeeksi.

Aamuseiskaan. Eli 22-07 vähintään oltava hiljaisuus.

Vierailija
172/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin joka kerta kun luen uutisen jossa itketään alaikäisen kuskin tai prätkäjätkän kuolleen

Mene nyt sinne kirkonkylälle ajamaan pillurallia ja muista, kun käännyt pimeällä viritetyllä krossarillasi sen auton eteen, sä toivottavasti käännyt viimeisen kerran. Sit kyllä nyyhkytetään muutama päivä ja sulle tuodaan kynttilöitä, olithan niin kiva ja kiltti pieni poika.

Olen tuollaisen entisen Jonnen äiti. Tuossa joku kusipää toivoi nuorten ihmisten kuolemaa. Toivotin sitä samaa hänelle itselleen. Vilpittömästi.

Ei nuo jonnet ole ihmisiä :)

Kun sanot entisen jonnen äiti, toivon todella että se veti vaikka puuta päin. Tai hei, vielä parempi... päivänä jolloin saa ajokortin vois vähän kokeilla miten auto lähtee käsistä ja kuinka se toimii vesistössä. Siinä ehtii kaikki kyytiläiset tajuta että nyt kävi pahasti  :D

Se on parasta kun joku lentää sen 100 metriä pomppien, mutta on vielä hengissä muutaman tunnin. 

Aika mautonta paskaa.

Vierailija
173/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen slummissa sinä asut? Eikö teillä ole edes ilmastointia vai oletko juuri se joka joutuu kusemaan sankoon

Täällä Westendissä on kyllä usea WC- istuin per kerros. Imastointikin on asunnon jokaisessa kerroksessa. Haluan pitää ikkunat auki, koska nautin meren tuoksusta. Moporalli häiritsee. Pissaa sinä sankoosi siellä jossakin.

Vierailija
174/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopohäiriköijät ovat alemman älykkyysosamäärän porukkaa. Muuta sanottavaa siihen ei ole. 

Ja samaa kastia on niiden vanhemmat jotka touhun mahdollistaa.

Onkohan niillä joku ohje: aja mahdollisimman kaukana kotoa jotta meteli ei häiritse kotiväkeä

Arvaa kaksi kertaa. Se ei ole sattumaa että ne perseilevät juuri keskustoissa ja pientaloalueilla missä asuu paremman ostovoiman väkeä. 

No kyllä ovat ajaneet aina läpi köyhän alueenkin, ihan hirveää huudatusta pitävät. YÖLLÄ!

Vierailija
175/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon valvonut viimeisen viikon kuunnellen klo 23-03 mopopoikien päristelyä. Voi olla, että pian lähialueen kulkuneuvojen renkaisiin ilmestyy haavoja...

Vierailija
176/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää ne sydänsairaat vanhukset jotka hätääntyneenä nousee sängystä että mitä täällä tapahtuu. Miltei joka yö. Ja kyllä varmaan häiritsee jos jollakin aamuvuoroon pitäisi mennä.

On tullut mieleen pikaliimat ja ansasiimat raivon vallassa. Mopoilijoiden vanhemmat on vaan hiljaa.

Jotku viritetyt mopot kuulostaa tosiaan siltä kuin haulikolla ammuttaisi. Paukahtelee ajaessaan.

Vierailija
177/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä sairasta porukkaa. Pitäisikö miettiä, onko normaalia toivoa menehtymistä nuorille jotka eivät ole samanlaisia kuin itse. Oliko pienenä yksi lelu patterin välissä vai miten?

Vierailija
178/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisitkin voisivat tehdä jotain. Sitä ihmettelen, kun on ihan selkeät lait äänenvaimentimille. Meilläkin päin on jotain, jotka aamuyöstä kuuluu valehtelematta puolen kilometrin päähän. Ja sitten pitää ajaa joskus 2-4 maissa aamuyöllä. Se kun paahtaa mopollansa niin kilometrin levyisellä halkasijalla koko reitin pituisen matkan kaikki kuulee. Tuntuu olevan tärkeä juttu jotenkin sekä mopoille, että moottoripyörille, että saavat hereille koko asuinalueen aamuyöstä!

Sanopa muuta. Ihmettelen myös missä näiden Veetien vanhemmat on. En antaisi ainakaan omani kaahailla keskellä yötä häiriköimässä ja aiheuttamassa vaaraa itselleen ja muille. Aivotonta huvia.

Vierailija
179/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi helpompaa opettaa lapsille liikennesäännöt sekä vastuullinen tiekäytös, tai jopa jättää mopo ostamatta? Miksi lapset saisivat t e r r o r i s o i d a muita ja pahimmillaan ajaa itsensä hengiltä, vain koska teitä vanhempia ei kiinnostanut tarpeeksi? 

Ovatko muuten mopo-onnettomuudet edelleen liikenneonnettomuus-tilastoiden ykkönen?

Vierailija
180/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

167 Olet sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän