Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoossa joku sai mopohäiriköistä tarpeeksi

Vierailija
02.08.2025 |

Puskaradiossa mopopoikien vanhemmat valittaa että joku oli heitellyt ikkunasta/partsilta nesteitä päälle ja tiellä joku tesla oli yrittänyt kiilata mopon tieltä ulos(mopolijat kyllä keulivatkin täällä nätisti ja välillä vastaantulijoiden kaistallakin eli mikä lienee täysi totuus sitten). Tänä kesänä täällä se meno on ollut oikeasti ihan sekoa ja rehellisesti en ihmettele jos jollakin joka asuu hiukan lähempänä katua on leiponut kiinni. Itse en asu ihan kadun varrella mut se järjetön klo 14-04 kestävä rätinäkaahailu kuuluu tännekin. Puskaradiossa myös puolustellaan että mieluummin häiriköikööt mopoilla kuin vetäisi nappeja jossakin. Mitä mieltä? Onko muuallakin ärsyntyneet asukkaat alkaneet toimiin? En ole itse mitään tehnyt enkä laittomuuksia silleen kannata, toisaalta ymmärrän että jollakin on tämä kuukausia jatkuneen shown jälkeen vain katkennut pinna...ja miksi ne vanhemmat eivät valista poikiaan vaan uhriutuvat somessa?

Kommentit (425)

Vierailija
221/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän että kun muuten ei saa huomiota eikä elämässä ole oikein mitään niin onpahan ainakin äänekäs mopo!

Vierailija
222/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä sairasta porukkaa. Pitäisikö miettiä, onko normaalia toivoa menehtymistä nuorille jotka eivät ole samanlaisia kuin itse. Oliko pienenä yksi lelu patterin välissä vai miten?

Minua ei kiinnosta hevon veetä sinun määritelmäsi minun normaaliudestani. Haluan nukkua yöni rauhassa ja haluan, että poliisi hoitaa lakisääteisen tehtävänsä liikennevalvonnassa. - eri 

Piipitä poliisille. 112. Sinne voi lähettää tekstarinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisitkin voisivat tehdä jotain. Sitä ihmettelen, kun on ihan selkeät lait äänenvaimentimille. Meilläkin päin on jotain, jotka aamuyöstä kuuluu valehtelematta puolen kilometrin päähän. Ja sitten pitää ajaa joskus 2-4 maissa aamuyöllä. Se kun paahtaa mopollansa niin kilometrin levyisellä halkasijalla koko reitin pituisen matkan kaikki kuulee. Tuntuu olevan tärkeä juttu jotenkin sekä mopoille, että moottoripyörille, että saavat hereille koko asuinalueen aamuyöstä!

Joo tämä. Miten on mahdollista, että autoista saadaan lähes äänettömiä, mutta mopojen desibelit on aivan järkyttäviä? Onko se tahallista?

Voiko Sinulla olla tässä asiassa muka jotain epäselvää?

Vierailija
224/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä sairasta porukkaa. Pitäisikö miettiä, onko normaalia toivoa menehtymistä nuorille jotka eivät ole samanlaisia kuin itse. Oliko pienenä yksi lelu patterin välissä vai miten?

Yhteiskunnassa on tietyt säännöt. Jos poliisi ei valvo sääntöjen noudattamista niin aika pian tulee mieleen miksi en itse alkaisi valvomaan niitä ja rankaisemaan oman käden oikeudella. En suosittele sitä mutta merkkejä on näkyvissä jo nyt kun tätäkin ketjua lukee.

Toivottavasti Jonnet vetää incel-Ykää pataan ja huolella.

Näin, tässä näkee sen asenteen mikä nuorilla ja niiden vanhemmilla on. 

Nyt ehkä ymmärrätte miksi nauramme lukiessamme nuorten kuolemista ja siitä kynttilämerestä mikä turmapaikalle tuodaan "kiltin" mopoi

Ketään muuta kuin sinua eivät nuorten kuolemat ja turmapaikkojen kynttilämeret naurata. 

Vierailija
225/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa on tietyt säännöt. Jos poliisi ei valvo sääntöjen noudattamista niin aika pian tulee mieleen miksi en itse alkaisi valvomaan niitä ja rankaisemaan oman käden oikeudella. En suosittele sitä mutta merkkejä on näkyvissä jo nyt kun tätäkin ketjua lukee.

Nyky suomi soija pojatko? Langan laihoja luikkuja joista paistaa jo pitkälle että ainut fyysinen mitä tekevät mopon käynnistäminen polkimesta, siihenkin taitavat käyttää

On niilläkin lomalla aikaa.

Vierailija
226/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ne pitää puolensa.

---

Pitää puolensa? Siis aiheuttaa sekoilullaan häiriötä ja kun siihen puututaan, ne "pitää puolensa" ?

Oikeasti, mä niin nauttisin että sinä tai sun poikas tappais jonku sivullisen vaikkapa paetessaan poliisia. Tiedätkös, joku nuori äiti ja sen 1kk vanha lapsi rattaissa kun tulee eteen...

PAM

Sit vähän väninää ettei ne väistäny ja se oli poliisin syy kun ne lähti perään.

Tiedätkös, ne perinteiset... muissa vika paitsi itsessä ja perheessä.

Vierailija
227/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään muuta kuin sinua eivät nuorten kuolemat ja turmapaikkojen kynttilämeret naurata. 

---

Voi kuule, olet niin väärässä

Vierailija
228/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hirveät kotiolot näillä yöt läpeensä mopoja huudattavilla. Ei normaali vanhemmat anna lastensa ajaa mopoilla öisin.

Vierailija
229/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieluummin häiriköikööt mopoilla kuin vetäisi nappeja jossakin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Millainen idiootti ei keksi mitään muuta tekemistä teineille kuin nappien vetäminen tai muiden tahallinen häiriköinti, ei luoja mitä idareita maa päällään kantaa.

Vierailija
230/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyky suomi soija pojatko? Langan laihoja luikkuja joista paistaa jo pitkälle että ainut fyysinen mitä tekevät mopon käynnistäminen polkimesta, siihenkin taitavat käyttää

Ei muuta kuin kokeilemaan. Joku niistä on tehnyt muutakin, meidänkin jantteri oli mopoikäisenä 190 senttinen ja treenannut 7 vuotta judoa. Laitetaan niitä sitten kymmenen yhtä vastaan. Random-Ykä voi yllättyä lähtiessään lennolle.

Sepä lentääkin komeasti kun kääntyy crossarillaan bemarin eteen. Toivon todella ettei kuole kerralla vaan pysyy hengissä ja tajuissaan tuntien ajan.

Vierailija
231/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopopojat on itse ensimmäisenä soittamassa poliisille jos heihin kohdistuu mitään. Ja niin tietysti saa tehdä. Mutta huomaa että ihan vielä ei ole hahmoituskyky aikuisen tasolla.

Vierailija
232/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Pitää puolensa? Siis aiheuttaa sekoilullaan häiriötä ja kun siihen puututaan, ne "pitää puolensa" ?

Oikeasti, mä niin nauttisin että sinä tai sun poikas tappais jonku sivullisen vaikkapa paetessaan poliisia. Tiedätkös, joku nuori äiti ja sen 1kk vanha lapsi rattaissa kun tulee eteen...

PAM

Ketjussa jonka katkaisit uhottiin oman käden oikeudella mopopoikia kohtaan. Vihjaisin vain, että ne pitää puolensa...

Vierailija
233/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hirveät kotiolot näillä yöt läpeensä mopoja huudattavilla. Ei normaali vanhemmat anna lastensa ajaa mopoilla öisin.

Veikkaan, että ne kotiolot ovat täysin välinpitämättömät. Ei tuollaisten vanhempia kiinnosta pätkääkään mitä jälkikasvunsa puuhaa, kunhan pääsevät itse helpolla ja saavat keskityä omiin juttuihinsa.

Vierailija
234/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä ettei tätä oikeaa terrorisointia ole VIELÄKÄÄN saatu kuriin tässä maassa. Näiden pikku kusipäiden takia ihmisiä voi jopa kuolla, sairaat, masentuneet, sydänkohtaukset jne ja nämä vaikuttavat myös TUHANSIEN ihmisten työtehoon. Myös lasten ja nuorten koulutulokset kärsivät koska monet näistä persapinoista jatkavat tätä myöhään syksyyn. 

Tuolle touhulle ei ole mitään muuta syytä kuin kansalaisten kiduttaminen melulla ja yöunien riistäminen. Voi vain miettiä miksi esim hallituksemme näyttää sallivan tämän touhun..

Vierailija
235/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikkia toimia ei voi suositella, mutta se oli vain ajan kysymys milloin joku pussittaa mopopojat pärinöineen.

Vierailija
236/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä kuulostat alkoholistivanhempien pieksämältä.

Vierailija
237/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teki eilen mieli heitellä pihan mopopoikia kananmunilla. Lähes joka vtun yö pitää aloittaa yhden-kahden maissa se PIHASSA huudattaminen, VÄN-VÄN-VÄÄÄÄÄN-VÄN-VÄN. Parvekkeet pihalle päin, käytännössä kaikilla ikkunat auki näillä keleillä. 

Sama asia noiden noiden saamarin pihakoirien kanssa. Aamulla 7 aikaan dumpataan pihalle ja illalla 22-24 aikaan sisään. Ja koko hellvetin päivä siinä välissä yhtä räksytystä! VÄY VÄY VIU VIU KRÄÄK RÄÄK VÄÄK VÄÄK. Tuossa olis kyllä Lapinlahden metsästyskerholle oikeita töitä ja trophyjä.

Vierailija
238/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

PAM

Ketjussa jonka katkaisit uhottiin oman käden oikeudella mopopoikia kohtaan. Vihjaisin vain, että ne pitää puolensa...

Ei tietenkään mitään oman käden oikeutta. 

Hauskempaa mennä kuselle sinne kynttilöille (tai parempaa, mopon raadolle)

Tiesittekö ettei kaikkia ruumiinosia aina löydä kovin nopeasti kun mopo on rällännyt itsensä hengiltä? 

Siinä äipälle mietittävää :D

Vierailija
239/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käsittämätöntä ettei tätä oikeaa terrorisointia ole VIELÄKÄÄN saatu kuriin tässä maassa. Näiden pikku kusipäiden takia ihmisiä voi jopa kuolla, sairaat, masentuneet, sydänkohtaukset jne ja nämä vaikuttavat myös TUHANSIEN ihmisten työtehoon. Myös lasten ja nuorten koulutulokset kärsivät koska monet näistä persapinoista jatkavat tätä myöhään syksyyn. 

Tuolle touhulle ei ole mitään muuta syytä kuin kansalaisten kiduttaminen melulla ja yöunien riistäminen. Voi vain miettiä miksi esim hallituksemme näyttää sallivan tämän touhun..

Kevyttä ylidramatisointia. Hengitä välillä vaikka paperipussiin.

Vierailija
240/425 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä 2000-luvun mopoissa on aivan järkyttävä ääni, ei se vanhoissakaan kiva ollut, mutta tämä nykyinen on aivan järkyttävä. Ei mitään mahdollisuuksia nukkua edes korvatulppien kanssa. Kielletään polttismopot? Sähköä mopoja tilalle! Tai edes jokin desibeliraja mitä ei saisi ylittää.

Ne on todella viritettyjä. Ei laillisessa mopossa ole koskaan kovin häiritsevää ääntä. Kuvastaa hyvin noiden mopoäpäröijien vanhempienkin järjenjuoksua (tai paremminkin sen puutetta), kun ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka oma pershedelmä ajelee tuollaisella laittomalla ja karmeaa ääntä pitävällä kuolemanlaitteella.

Pershedelmä? Anatomian tuntemuksesi on esikoulutasolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän