Naisten tulisi pukeutua vähän peittävämmin koska liian paljastavat vaatteet häiritsee miesten keskittymistä asioihin.
Tänään siis ajelin kaupungilla autolla, näin kun joku nainen käveli jalkakäytävällä tiukat trikoot jalassa ja sillä oli pelkästään rintaliivit päällä, hän oli todella kaunis. Tuijotin sitä naista ja meinasin ajaa edessä ajavan auton perään.
Voisiko siis naiset pukeutua peittävästi myös kesällä koska tuo naisten paljastava pukeutuminen on seksuaalista häirintää.
Kommentit (148)
Minäkin huomasin tänään, että pyllistäessäni takanani olevan miehen naamalle hän hätkähti. Ajattelin, että se johtui siitä, että pieraisin, mutta ehkä se olikin pukeutumiseni. Täytyy vielä harjoitella tätä.
Mun mielestä on hyvä että kauniit naiseet pukeutuu kauniisti mutta ne pullerot ja rumat naiset voisi pysyä kotona koska ne pilaa meidän muiden päivän pukeutumalla liian paljastavasti.
Ihra, selluliitti ja suonikohjut ei vaan ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tajua sitä että naiset omalla käytöksellään voivat vaikuttaa asioihin.
Naisilla tosiaan taitaa olla vaikutusvaltaa. Miehet taas.. noh.. peniksensä vietävissä vailla älyllistä aivotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hyvä että kauniit naiseet pukeutuu kauniisti mutta ne pullerot ja rumat naiset voisi pysyä kotona koska ne pilaa meidän muiden päivän pukeutumalla liian paljastavasti.
Oi anteeksi en tiennyt, että sinulla on valta määritellä, millainen kroppa on kaunis ja kuka saa pukeutua mitenkin.
Miesten pitää alkaa käyttämään silmälappuja. Raamatussa neuvottiin kaivamaan silmät päästä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi en tiennyt, että sinulla on valta määritellä, millainen kroppa on kaunis ja kuka saa pukeutua mitenkin.
Eikä pelkästään pukeutua, vaan poistua kotoaan... 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta sunkaan manboobseja kattella. Pusi pusi. <3
Tänään oli karmivin näky tältä kesältä. Noin 60 vuotias nainen stringit ja läpikuultavat leggingsit joista näkyi selluliitti läpi. Tv. nainen ja ikää yli 50 vuotta. Ps. Kannattaa katsoa peiliin myös takapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli karmivin näky tältä kesältä. Noin 60 vuotias nainen stringit ja läpikuultavat leggingsit joista näkyi selluliitti läpi. Tv. nainen ja ikää yli 50 vuotta. Ps. Kannattaa katsoa peiliin myös takapuolelta.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Sullakin noin paljon ikää eikä ymmärrystä oikeista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meinas käydä sama toissaviikolla. Kaunis nainen rintsikkatopissa ja trikoosortseissa pompotteli kadulla. Katse herpaantui ja meinasin ajaa ojaan kurvissa!
M38
Oliko hillitön kurvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla järjellä varustettu tajuaa mitä voi pukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Sullakin noin paljon ikää eikä ymmärrystä oikeista ongelmista.
Jumal.......... jos tuossa iässä ei tajua miten kuuluu pukeutua ihmisten ilmoille.
Suosittelen katsomaan peiliin joka kulmasta ja takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies opetelkoon itsekuria ja laittakoon silmänsä muualle. Ei ole naiset vastuussa siitä jos mies ei osaa itseään hillitä
Se on ihan luonnollista että mies katsoo kaunista naista, naiset taasen voi omalla pukeutumisellaan vaikuttaa siihen että katsooko miehet heitä.
Miksi mies saa olla "luonnollinen" mutta nainen ei? Pukeutua luonnollisesti, ja vaikka jos tykkää että hänet huomataan, niinhän väitetään? Vaikka peittävä suojaa auringolta niin kyllä se on niin että vain mahdollisimman paljas pinta haihduttaa ja on tarpeeksi vilpoisa.
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Järkyttävää katsoa näillä keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja muut kaltaisesi voitte pysyä kotonanne, kun kerran ette osaa olla ihmisiksi.
Kai tajuat että lähes joka ikinen heteromies katselee kauniita naisia ja jos nainen on pukeutunut tosi seksikkäästi niin entistä enemmän se herättää hetero miehen mielenkiintoa? Eli sun ratkaisu on se että miehet jää kotiin ja naiset vaan saa liikkua ulkona?
Mitäs huonoa tuossa olisi? En keksi. Tai voitais laittaa teille sellaiset Gilead-huput päähän, ettei katse harhaile.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tajua sitä että naiset omalla käytöksellään voivat vaikuttaa asioihin.
Ap:llahan tässä oli ongelma, ei naisilla. Hän voinee vaikuttaa omalla käytöksellään asioihin.
Ratkaisu tähän on se että kaikilta naisilta leikataan rinnat pois ja ommellaan pillu umpeen ja kaikilta miehiltä leikataan kulli ja pallit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäis vaan opetella keskittymään eikä olla tunteidensa vietävissä.
Se ei ole tunne vaan lisääntymisvietti.
Monilla ihmisillä ei ole mitään lisääntymisviettiä vaan seksivietti.