Naisten tulisi pukeutua vähän peittävämmin koska liian paljastavat vaatteet häiritsee miesten keskittymistä asioihin.
Tänään siis ajelin kaupungilla autolla, näin kun joku nainen käveli jalkakäytävällä tiukat trikoot jalassa ja sillä oli pelkästään rintaliivit päällä, hän oli todella kaunis. Tuijotin sitä naista ja meinasin ajaa edessä ajavan auton perään.
Voisiko siis naiset pukeutua peittävästi myös kesällä koska tuo naisten paljastava pukeutuminen on seksuaalista häirintää.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Kortti pois tuollaisilta aivottomilta.
Pitäisi kyllä jo ajokokeen testiin ehdottomasti lisätä tällainen osio! Missimimmejä bikineissä tiensivuun inssiajosssa tms. :D
Mies saa katsoa naista jos haluaa mutta on oma vika jos herää niin suuria tunteita ettei niitä pysty kontrolloimaan. Miehiltä puuttuu tunteiden säätely taidot, sen takia miehet loistaa rikostilastoissakin. Heikkoja ovat eivätkä halua kehittyä kun edelleen heittävät taapero itkupotkuraivarit kuinka ulkomaailma ei toimi heidän tunteiden säätelijänä. Tosiaan ainoa syy miksi patriarkaalinen yhteiskunta toimii koska miehet hakkaavat kaikki jotka eivät tee kuten he hauavat.
Olen bi-nainen ja huomioni kiinnitti sellainen nuori blondi tiukassa topissaan ja jonka rinnat hytkyivät sieltä alta. Hyvä kun en törmännyt edellä olevaan autoon.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti kun nuorena tyttönä kävelin Kristiinan kaupungissa kesällä, olin vanhempien kanssa veneilemässä. Kävelin vanhassa kaupungissa yksin mukulakivikadulla. Minun edessä käveli noin parikymppinen mies joka ihaili ja katseli edessään farkkupeppuista tyttöpariskuntaa, ja ne farkut oli kireät ja vedetty tosi kireälle persvakoon. Se nuorimies alkoi hakata munaansa ja kyykistyi kun tuli jäätävä seisokki, kun ihaili niitä muodokkaita blondeja Lewis 501 farkuissaan. Silloin esiteini-ikäisenä tajusi mikä voima kauniilla naisilla oli miehiin seksuaalisesti. Sen asian tajuaminen oli aika järisyttävää
Kyllä. Miehen seksuaalisuus on vahvasti visuaalisiin ärsykkeisiin perustuvaa.
Naiset esineellistää itse itsensä ja sitten ne syyttää miehiä esineellistämisestä. Tämä on sitä naisten logiikkaa :D
M29
Vierailija kirjoitti:
Naiset esineellistää itse itsensä ja sitten ne syyttää miehiä esineellistämisestä. Tämä on sitä naisten logiikkaa :D
M29
Joku pervo ei selviydy liikenteessä, kun vähäpukeinen nainen kävelee jalkakäytävällä=nainen esineellisti itsensä? Miehen logiikkaa.
Yksi pointti: Nuorten naisten pukeutuminen on nykyään todella seksikästä ja meikkiin, hiuksiin yms panostetaan aikaa ja vaivaa.
Kuitenkin kauppakeskuksissa yms näkyy vain nuoria naisia ja tyttöjä. Lähestulkoon missään ei näy nuoria miehiä (alle 35-vuotiaita) ja poikia enää. Tekoälyn mukaan nuoret miehet tilaavat tuotteet ja ruoan kotiin. Voi olla omituista näille nuorille naisille ja tytöille. Kun itse olin nuori, tyttöjä ja poikia oli samassa suhteessa esimerkiksi kaupungilla.
Tiedätkö jo, missä nuoret miehet ovat? Minä olen löytänyt tänä kesänä vastauksen. Frisbeegolfradoilla.
n45
Vierailija kirjoitti:
Yksi pointti: Nuorten naisten pukeutuminen on nykyään todella seksikästä ja meikkiin, hiuksiin yms panostetaan aikaa ja vaivaa.
Kuitenkin kauppakeskuksissa yms näkyy vain nuoria naisia ja tyttöjä. Lähestulkoon missään ei näy nuoria miehiä (alle 35-vuotiaita) ja poikia enää. Tekoälyn mukaan nuoret miehet tilaavat tuotteet ja ruoan kotiin. Voi olla omituista näille nuorille naisille ja tytöille. Kun itse olin nuori, tyttöjä ja poikia oli samassa suhteessa esimerkiksi kaupungilla.
Tiedätkö jo, missä nuoret miehet ovat? Minä olen löytänyt tänä kesänä vastauksen. Frisbeegolfradoilla.
n45
Jatkan vielä: tässä valossa voi siis hyvin olla, että nuoret naiset laittavat itseään itseään varten tai muita naisia varten. Missään kaipoissa yms ei joka tapauksessa näy nuoria miehiä ja poikia nykyään!
n45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Joku pervo ei selviydy liikenteessä, kun vähäpukeinen nainen kävelee jalkakäytävällä=nainen esineellisti itsensä? Miehen logiikkaa.
Jos nainen kävelee liian seksikkäissä vaatteissa eli vähäpukeisena tai siten että se korostaa rintojaan tai peppuaan niin kyllä se on itsensä esineellistämistä. Miksi et pukeudu peittävästi?
M29
Naisten kuuluu kantaa vastuunsa.
Katseita saa peittävimminkin pukeutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies opetelkoon itsekuria ja laittakoon silmänsä muualle. Ei ole naiset vastuussa siitä jos mies ei osaa itseään hillitä
Tutkimusten mukaan miesten aivoissa ryöpsähtää hyvän olon huume samalla tavalla kun nainen saa orgasmin. Eli jos naiset saisi sen ihan vain katsomalla tämä maailma olisi täysin sekaisin.
No eipä nyt vähätellä naisen orgsmia! Ei normaali mieskään mitään orgasmia niitä trikoita kadulla vilkaissemalla kyllä saa. Hyvänolonhomoneja saa monesta tavallisesta asiasta tässä maailmassa, vaikkapa liikunnasta ja suklaasta lähtien, rakastumisesta nyt puhumattakaan. Hyvänolonhomonit eivät estä normaalia elämää, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Jos nainen kävelee liian seksikkäissä vaatteissa eli vähäpukeisena tai siten että se korostaa rintojaan tai peppuaan niin kyllä se on itsensä esineellistämistä. Miksi et pukeudu peittävästi?
M29
Ei ole, vaan sinä ajattelet, että siinä kävelee esine. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M29
Kyllä on. En voi heterona mitään sille että tykkään naiskauneudesta.
M29
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuuluu kantaa vastuunsa.
Jep, itsestään. Ja miesten itsestään eli kun esim. ovat liikenteessä vaaraksi muille mistä tahansa syystä, luopuvat kortistaan. Kun eivät osaa olla ahdistelematta muita, pysyvät kotonaan/hankkiutuvat hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M29
Kyllä on. En voi heterona mitään sille että tykkään naiskauneudesta.
M29
Et tykkää, vaan pidät seksikkäästi pukeutuvia naisia esineinä. Olet pervo.
Olen huomannut että miehet katselevat mielellään sakkorajan ikäisiä tyttöjä. Tytöt pukeutuvat kyllä paljastavasti, on shortsit vedetty peppurakoon ja rinnat melkein esillä. En tajua tuota paljastelua. Joillakin ei ole edes sellaista kroppaa mitä voisi noin esitellä. Tulee mieleen makkarat nahkakuoressaan.
Jokaisella naisella on 100 % oikeus pukeutua haluamallaan tavalla ja olla tulematta häirityksi. Mitkään tekosyyt eivät ole lieventäviä asianhaaroja. Jos sinulla, AP, on ongelmia asian kanssa, hakeudu terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteen heikkoutta, miehillä se tuntuu olevan kovin yleistä.
Sen ansiosta syntyy lapsia.
Näille mitään synny, mutta tappavat vielä jonkun toisen lapsen kun perseilevät auton ratissa.
Niinpä, reaktioitaan voi yrittää hillitä.