Olen ollut vastentahtoisesti sinkku 7 vuotta. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (55)
Mä olen ollut omasta halusta sinkku onnellisesti jo 8 vuotta 👍
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis yli vai alle 25?
Yli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidät sakset liian tiukasti kiinni. Ei miehet kiinnostu, jos pitää kärvistellä puutteessa. Oletko harkinnut olla vähän vapaamielisempi ja anteliaampi?
En todellakaan jaksaisi mitään seksiin painostavaa, ruikuttavaa miestä. Kyllä molemminpuolinen kunnioitus on ihan sen parisuhteen perusta.
Ap:n vastaukset eivät ole kovin luovia tai laajoja tai tule kovin usein. Tässähän ihan kyllästyy. Ehkä tuo on ongelma?
Ehkä miehet luulevat ettet ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Jos olet niin tanssikurssille ja lavatansseihin.
Hikisiä navettapiikoja tanssittamaan? Niiden piikojen miehet vetää kaksinkäsin kaljaa puhvetin puolella ja lähtiessä vetää sinua turpaan tai heittelee hevosenpaskoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän ketjun?
En enää muista. Oli varmaan tylsää viime viikolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n vastaukset eivät ole kovin luovia tai laajoja tai tule kovin usein. Tässähän ihan kyllästyy. Ehkä tuo on ongelma?
Oli ne alkuun. Nyt viikkoa myöhemmin ei jaksa vastata enää samoihin kysymyksiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ne alkuun. Nyt viikkoa myöhemmin ei jaksa vastata enää samoihin kysymyksiin.
Ap
Luin kyllä koko ketjun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luin kyllä koko ketjun...
Lue uudelleen ja katso vastausten päivämäärät.
Ap
En. Olet provo. Suksi kotius