Mikä tekee suomalaisista naisista niin "vahvoja ja itsenäisiä" muiden maiden naisiin verrattuna? Tätä kuulee puhuttavan kylillä ja toreilla.
Mikä tekee suomalaisista naisista niin "vahvoja ja itsenäisiä" muiden maiden naisiin verrattuna? Tätä kuulee puhuttavan kylillä ja toreilla.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärtänyt tätä, kunnes tapasin naisen joka ei aja autoa eikä venettä, ei osaa käyttää ruohonleikkuria, ei pilko puita, ei ompele vaatteita, ei osaa juurikaan laittaa ruokaa, ei hoida talousasioitaan jnejne. Eli iso osa suomalaisista naisista oppii tekemään noita asioita ja pystyy siten elämään itsenäisesti, ilman miehiä. Tuo tapaamani nainen ei voi, vaan hän on täysin riippuvainen muista (etenkin kun hänen pitäisi nykypäivänäkin osata nuo asiat olosuhdesyistä, tai ei voi jäädä henkiin). Eikä edes itse älyä sitä, etteivät muut ole myöskään velvollisia hänen puolestaan noita asioita tekemään.
Uskokaa pois, suomalaiset miehet pääsevät vähemmällä, kun naiset eivät ole heistä täysin riippuvaisia.
Mulla myös ulkomainen ystävä, joka ei tunnu osaavan oikein mitään muuta kuin kotitöitä. Ei edes osaa autoaan tankata, kun mies hoitaa senkin. Mies hoitaa heillä myös kaikki viralliset asiat ja laskujen maksut. Töissä kumpikin kyllä käy.
Ja hän ihmettelee minua, kun osaan käyttää monia koneita, vaihtaa autonrenkaat, uskallan ajaa veneellä saareen mökille ja olla siellä yksin. Mulle nämä eivät ole mitään pelottavia asioita, ihan normaalia että teen ne itse koska ei mulla ole aina miehiä huolehtimassa. Nytkään en ole yli 10 vuoteen käynyt edes treffeillä.
Ja tämä kyseinen nainen on jatkuvasti naittamassa mua jollekin miehelle, kun hänestä on niin surullista, että joudun tekemään kaiken yksin😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä vahvan perunannostajan persjalkainen kehotyyppi.
Se on ollut Suomessa koko sen ajan kun ollaan maanviljelystä eletty eniten arvostettua, että nainen on kova työmies, eikä mikään hienohelma. Eikä kaunis ja hoikka, vaan vanttera ja jaksava. Sellaisia naisia ovat miehet suosineet ja siksi vahva vartalotyyppi on niin yleinen suomessa naisillakin.
Ennenvanhaan sanottiin, että paksut jalat on hyvän emännän merkki. Sen takia meistä monet ollaan vieläkin persjalkaisia.
Jos puoliso lähtee tai menehtyy, suurin osa työikäisistä pärjää ilman apua . Toki poikkeuksia on, mutta esim. minä, kuten moni muu voisin asua nykyisessä asunnossa ja toimeentulo ei muuttuisi juurikaan. Samoin moni nainen pystyy elämään itsenäisesti sinkkuna ja voi hyvin. Palvelut saa ostamalla mihin hommaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
vaikka se, että voimme päättää kaikista asioista itse, täysin riippumatta suvusta, miehistä, tai puolison määräysvallasta kuten monissa maissa on tapana
Ja aniharva haluaisi olla jonkun miehen hempukka, hyi hirvitys, ja itsenäinen pakko saada olla ja omanlaisensa tietysti. Muuhun en suostuisi.
Koville ottaa palstamiehillä naisten vahvuus. En kyllä ymmärrä miksi, sillä se helpottaa myös miesten elämää. Vai avuttomia Barbie-nukkejako te haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee naisista vahvoja?
Todennäköisesti testotasot. Naisten väkivaltaisuus on järkyttävän korkealla tasolla. Naiset ovat perhabarometrin selvitysten mukaan parisuhteessakin väkivaltaisempia kuin miehet. Lisäksi naisiin kohdistunutta väkivaltaa hieman tarkemmin selvitettäessä käy ilmi, että kyllä, yli puolet on kokenu väkivaltaa elämänsä aikana. Se mikä jää sanomatta on se, että tekijänä on yleensä toinen nainen.
Joku oman elämänsä Uuno Turhapuro se tykkää valehdella ihan omaksi huvikseen. Minkälainen reppana mahdatkaan olla irl, kun sinusta saa todella ääliömäisen kuvan näiden nettikirjoitteluidesi perusteella jo.
Tarkenna toki mikä tuossa oli valhetta.
Ihan joka sana. Kerropa sinä, millainen luuseri olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauva.fi on naisten oma rasisti palsta.
Aasialaisia naisia haukutaan joko ötökkäihmisiksi jotka on rahan perään tai apinoiksi jotka kelpaa vain in-celeille.
Slaavit rahan perään.
Muut Eu-alueelta tulevat ei osaa, eivät maksa tai tee mitään.
Ootekohan vähän jo itseänne täynä?
Ja sinä haukut suomalaista naista näistä kaikista asioista + vielä kaikesta muustaki mahdollisesta :DDDDDDDDDDD Ettei vaan olisi sun näppäimiltä nämä "98% lapsista on jonkun muun, kuin sen miehen , joka niitä lapsinaan pitää" "mäti**ssäkki/ sperm**aämpäri/ kant*tura/siid*erivalas/" jne jne. Näitä on lukematon määrä joilla sinä käyt arvostelemassa ja haukkumassa ja sitten tulet täänne pätemään, kuin puhtoinen pyhäkoulupoika ja vieläpä valehtelemaan . Kukaan nainen ei ole ikinä haukkunnut aasialaista naista apina
Tämä niin sanottu mätisäkkimiesvihamies on kyllä niin naisvihamielinen, että olen jo harkinnut ilmoittaa hänen viestejään nettipoliisille. Pahenevat vaan vuosi vuodelta.
Suomalainen nainen ajattelee tunnintuskitta ja luvan kanssa ensin itseään kaikissa elämänvaiheissa - se tekee hänestä vahvan.
Edelleen marginaalia budjeteissa. Nuo häviää pyöristysvirheisiin.
Julkisen sektorin työntekijöitä on yli 700 000. Terveydenhuoltoalalla näistä on yli 200 000, eli lääkäreitä, hoitajia, ensihoitajia jne.
Opetus- ja kasvatusalalla on kuntatyöntekijöitä noin 300 000.
Puolustusvoimien henkilökuntaa on 12 000. Poliisin henkilöstö on n 10 000 henkeä. Pelkästään puolustusvoimat ja poliisi on 27% valtion henkilöstöstä. Siihen tosiaan esim rajavalvonta ja vankilat ja vaikkapa teiden ylläpito päälle. Terveydenhuolto on hyvinvointialueilla, ja kuntien henkilökunnasta selvä enemmistö on niitä opetus- ja kasvatusalan ihmisiä.
Nyt kun vielä saisi tietää ne turhat julkisen sektorin ihmiset. Kun ylivoimainen enemmistö kuitenkin vastaa ihan noista peruspalveluista, jotka pyörittävät tätä meidän yhteiskuntaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat luulot itsestään. Onneksi rupsahtavat kolmevitosina ja voimaantuminen siirtyy vauvapalstalle.
Tämä!
Suomalaiset naiset luulevat olevansa kaikki kauniita ja hoikkia vaikka todellisuudessa 80% naisista on rumia ja pulleroita. Ainoastaan 10% naisista on kauniita ja toiset 10% on rimaa hipoen kauniita.
Oli puhe vahvuudesta, ei sinun kyr pä si heilauttelusta.
Naiset on vahvoja koska miehet on tuollaisia sun kaltaisia hinteliä, typeriä vätyksiä.
Jonkunhan on pakko kaikki hoitaa, eiköstä. Ei sullekaan muuten etuudet juoksisi.
Vierailija kirjoitti:
Koville ottaa palstamiehillä naisten vahvuus. En kyllä ymmärrä miksi, sillä se helpottaa myös miesten elämää. Vai avuttomia Barbie-nukkejako te haluatte?
Mies ajattelee munalla, nainen aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauva.fi on naisten oma rasisti palsta.
Aasialaisia naisia haukutaan joko ötökkäihmisiksi jotka on rahan perään tai apinoiksi jotka kelpaa vain in-celeille.
Slaavit rahan perään.
Muut Eu-alueelta tulevat ei osaa, eivät maksa tai tee mitään.
Ootekohan vähän jo itseänne täynä?
Ja sinä haukut suomalaista naista näistä kaikista asioista + vielä kaikesta muustaki mahdollisesta :DDDDDDDDDDD Ettei vaan olisi sun näppäimiltä nämä "98% lapsista on jonkun muun, kuin sen miehen , joka niitä lapsinaan pitää" "mäti**ssäkki/ sperm**aämpäri/ kant*tura/siid*erivalas/" jne jne. Näitä on lukematon määrä joilla sinä käyt arvostelemassa ja haukkumassa ja sitten tulet täänne pätemään, kuin puhtoinen pyhäkoulupoika ja vieläpä valehtelemaan . Kukaan nain
Tämä niin sanottu mätisäkkimiesvihamies on kyllä niin naisvihamielinen, että olen jo harkinnut ilmoittaa hänen viestejään nettipoliisille. Pahenevat vaan vuosi vuodelta.
Ai"ajatellut". Mikset ilmoita? Mä olen ilmoittanut monesti. Poliisi.fi/nettivinkki
aihe: muu turvallisuusriski
Saatteeksi kommentti "henkilö mielentilansa vuoksi itselleen ja muille vaarallinen, tarkkailujakso tarpeen" ja sitaatti hänen horinastaan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen marginaalia budjeteissa. Nuo häviää pyöristysvirheisiin.
Julkisen sektorin työntekijöitä on yli 700 000. Terveydenhuoltoalalla näistä on yli 200 000, eli lääkäreitä, hoitajia, ensihoitajia jne.
Opetus- ja kasvatusalalla on kuntatyöntekijöitä noin 300 000.
Puolustusvoimien henkilökuntaa on 12 000. Poliisin henkilöstö on n 10 000 henkeä. Pelkästään puolustusvoimat ja poliisi on 27% valtion henkilöstöstä. Siihen tosiaan esim rajavalvonta ja vankilat ja vaikkapa teiden ylläpito päälle. Terveydenhuolto on hyvinvointialueilla, ja kuntien henkilökunnasta selvä enemmistö on niitä opetus- ja kasvatusalan ihmisiä.
Nyt kun vielä saisi tietää ne turhat julkisen sektorin ihmiset. Kun ylivoimainen enemmistö kuitenkin vastaa ihan noista peruspalveluista, jotka pyörittävät tätä meidän yhteiskuntaamme.
Esim Riikka Purra, Päivi Räsänen, Sanna Antikainen, Petteri Orpo ja Jani Mäkelä. Julkisen sektorin turhin väki möyhää eduskunnassa MEIDÄN VERORAHALLA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tarttuu härkää sarvista. Ja tekee enemmän kuin oman osansa yhteiskunnan eteen.
Naisen aliataminen yhteiskunnissa. Kertoo miesten pelosta naisen voimaa ja älyä kohtaan.
Paradoksaalista kyllä näistä kulttuureista tulevilla miehellä näyttää käyvän flaksi hyvin Suomessa. Ei se kulttuuri siihen rajalle jää.
Viimeistään anoppi pitää siitä huolen. Naisten indoktrinaatio kulttuuriin tapahtuu ennen kaikkea suvun naisten toimesta.
Esim Riikka Purra, Päivi Räsänen, Sanna Antikainen, Petteri Orpo ja Jani Mäkelä. Julkisen sektorin turhin väki möyhää eduskunnassa MEIDÄN VERORAHALLA.
Eli sinä mainitset viisi ihmistä (jotka kansa on hommiinsa valinnut) kun puhutaan sadoista tuhansista työntekijöistä. Et taida oikein pystyä erottamaan olennaista epäolennaisesta.
Mikä tekee vahvaksi?
Se, ettei mitään tarjoilla kultavadilla. Kaikki on itse otettava.
Sama syy tekee inceleistä täysin avuttomia: ne on pilalle kellittyjä pullamössöpoikia, jotka ei viitsi edes kouluja käydä tai töihin mennä.
Olen huomannut, että jos suomalainen nainen todella haluaa jotain, hän menee vaikka kivestä läpi sen saadakseen. Oli kyseessä sitten parempi työpaikka, painava Ikean lipasto olkkariin tai isommat reisilihakset. Vaikka joutuisi tekemään enemmän työtä asian eteen kuin mies (kuten usein joutuukin).
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ajattelee tunnintuskitta ja luvan kanssa ensin itseään kaikissa elämänvaiheissa - se tekee hänestä vahvan.
Vai niin. Ja sinä sensijaan syleilet koko maailmaa unohtaen itsesi, pelastat valaita ja lintuja omin pikku kätösin 😂
Älä poika naurata. Sä et saa edes vaatteita päällesi normipäivänä. Sisällä nyhjäät käsi munissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä vahvan perunannostajan persjalkainen kehotyyppi.
Se on ollut Suomessa koko sen ajan kun ollaan maanviljelystä eletty eniten arvostettua, että nainen on kova työmies, eikä mikään hienohelma. Eikä kaunis ja hoikka, vaan vanttera ja jaksava. Sellaisia naisia ovat miehet suosineet ja siksi vahva vartalotyyppi on niin yleinen suomessa naisillakin.
Ennenvanhaan sanottiin, että paksut jalat on hyvän emännän merkki. Sen takia meistä monet ollaan vieläkin persjalkaisia.
Persjalkaisuudesta, olen ymmärtänyt, että aasialaiset ihmiset ovat esim. suomalaisia lyhytjalkaisempia. Jos pitkä selkä ja lyhyet jalat sitten johonkin vaikuttaa. Ihmisten itsenäiseen toimimiseen ei ainakaan vaikuta.
Haluisitko sinä olla siis kyseisten naisten ja tyttöjen oikeuksien esikuva tai toimia sellaisena tahtomattasi tai tietämättäsi niin. että jokaista tekoasi ja sanomaasi käytettäisiin sinua vastaan, kun ja jos löytyisi huomautettavaa toimintasi suhteen juuri tuollaisissa asioissa? Juuri sinun on oltava se naisten puolesta puhuja. Juuri sinun. Olethan sinäkin nainen?
Eikö olekin melko inhottavaa ylipäätään pistää joku loopin alle joidenkin asioiden suhteen? Tuohan voisi toimia vaikka kostona? Vaikka olisikin hyvä asia eikö henkilöllä sinänsä hirveän eriäviä mielipiteitä niin ei välttämättä halua, että otettaisiin väkisin jonku tietyn asian puolesta puhujaksi tai esikuvaksi.
Tutkitaan vakoillaan ja analysoidaan että miten on ja mitä olisi parannettavaa? Rangaistaan rikoksin jos on toiminut moitittavasri?
Esim. tasa-arvo ja seksuaalisuus? Erilaisuuden ymmärtämisen edistäminen Kyllä valitsen juuri sinut tuohon projektiin. Vaikka et halua, niin joudut siihen ja kaikenlaista järjestetään ja tarkkaillaan. Sitten rangaistaan ja koulutetaan. Saat kunniatehtävän. Mitäs jos vähän järjestellään rikoksin ja sabotoiden, että kohdallesi sattuu hmm asioita joiden perusteella koet eriarvoisuutta?
Noin on tehtykin eräälle. Ai olet läskikammoinen? Mitäs jos susta tehdään (nimenomadn tehdään) ylipainoinen? Niih saat vähän kritiikkiä painosta. Siitäs sait senkin ulkonäkökeskeinen. Tai jotenkin muuten sabotoidaan ulkonäköä? Siitäs sait!
mitä teet naiskuvalle ja tytöille? Olet kaikkien esikuva ja kuules mitä siitä sitten, jos sulle tehdään tärky rikoksia? Olet huonoa esimerkkiä omille lapsillesi kuitenkin? Annat miehenkin kohdella huonosti ja kuules täysin sun vastuu ainoastasn sun, mikä kuva heille tulee siitä. Niih, nimenomadn annat kohdella huonosti, etkä yritä mitenkään estää niih. Paheksujina vielä jenkilöitä, jotka itse olleet sabotoimassa niitä riitoja mitä paheksutaan. Olisiko aika joidenkin jo tajuta?
Tiedän että on monimutkaista, mutta tuo kaikki on alunperin tarkoitettu eräälle naiselle.Jotkut eivät vaan tajua sitä kun tulivat mukaan kuvioihin ehkä vasta silloin kun asiat näyttäytyivät toisenlaisina. Hän sai kritiikkiä, mutta monet eivät tajunneet tuo oli tarkoituskin ja tsrkoituksella järjestetty ja sabotoitu, jotta saisi sitä kritiikkiä.