Miltä muumimamma näytti silloin, kun oli raskaana?
Oli varmaan melkoinen pallo. Ilman raskauttakin on ylipainoinenm. Toisaalta myös mietin minkälainen peenis on papalla. Varmaan ihan sellaine pikkuinen. Tai muumimannan emätin. Toisaalta muumimammalla saatta olla isokin emätin, kun sillä on se essu, jonka piilossa se emätin on.
Kommentit (11)
Entä jos muumit ovatkin kuin pandat, jotka synnyttävät pikkuriikkisiä poikasia?
Vierailija kirjoitti:
Peräaukkoahan niillä ei ole. Sen takia ovat niin paksuja.
Karvan alla piilossa voi olla ties mitä.
Kuka tietää mit' muumimamman essun alta löytyy. tai Hemulin hameen alta! Musta tuntuu, että hemulilta löytyy kaikki mahdolliset elimet ja aukot.
Mun mielestä niillä on persereikä. Siis se on siellä hännän alla piilossa.
Mää on katsonut jonkun dokumentin muumeista. Siinä muumimma paljasti, että heillä kaikilla on toki persereijät, mutta kuvauskulmat halutaan pitää sellaisena, ettei ne näy. Muumimamma oli kyllä itse toivonut, että myös heidän persereikiä kuvattaisiin.
Mut ei noilla tiseejä ole ainakaan. muumimamma ja niiskuneiti vetää joka paikassa ns. topless. Tai sitten ihan pienet semmoiset nisät vaan.
Mää oon kuullut että muumimaamma vetää nykyisin Onlyfanssia. Siis kun muumien kuvaukset on lopetettu. Ja vissiin avioero papan kanssa? Seiskassa oli juttua. Tiedä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mut ei noilla tiseejä ole ainakaan. muumimamma ja niiskuneiti vetää joka paikassa ns. topless. Tai sitten ihan pienet semmoiset nisät vaan.
Todennäköisesti nisät.
Muumimamman esiliinan alla on piilossa suuren suuri etupyypyy. Raskaana ollessa esiliina pömpötti.
Peräaukkoahan niillä ei ole. Sen takia ovat niin paksuja.