Mies kuin mies saa naisen jos vaan käy suihkussa ja on oma ittensä
Hymyilee vaan silleen söpösti niin kyllä se siitä bro.
Kommentit (20)
Lähempä tästä nyt suihkuun ja sen jälkeen menen hakemaan kaupungilta naisen. Halusi se tai ei.
Kerron oman kokemukseni. Tapaamani naisen polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!
Ap
Juu ei! Tein ap:n ehdottamalla tavalla yli kolmekymmentä vuotta, plus kaikkea muuta, olin ammattimies, ostin asunnon rivitalosta, hoidin puutarhaa ja "puutarhaa." Vapaa ajallani sivistin itseäni, harrastin musiikkia ja kirjallisuutta, piirsin ja maalasin ja vanhenin niin penteleesti.
Viimeisin tapailemani nainen totesi, että kun jompikumpi meistä alkaa seurustelemaan...
Tiesin varmuiudella, etten se ole minä. Ei kai minun tarvitse sanoa miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei! Tein ap:n ehdottamalla tavalla yli kolmekymmentä vuotta, plus kaikkea muuta, olin ammattimies, ostin asunnon rivitalosta, hoidin puutarhaa ja "puutarhaa." Vapaa ajallani sivistin itseäni, harrastin musiikkia ja kirjallisuutta, piirsin ja maalasin ja vanhenin niin penteleesti.
Viimeisin tapailemani nainen totesi, että kun jompikumpi meistä alkaa seurustelemaan...
Feel U, Bro!
Kyl se siit bro, ei tarvi tehdä mitää, oot vaa. Usko mua bro. Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja kyl kani kolon löytää!
Sulta jäi tuon naisen-sanan jälkeen "kuin naisen" pois.
Ja laittaa dödö, ei Axe mut old Spice
Vierailija kirjoitti:
Käykö vaarin perintö-Mennen?
Se menee about näin, ei tarvi hymyillä kuin jokeri, mutta vähän enemmän ilmettä kuin tonnin seteli. Päälle siistii paitaa ilman kuvaa taikka tekstii. Jalkaan jotain muuta kuin ne väsyneet valkoset lenkkarit... hitto ei tämä niin vaikeeta ole... Toki en tienny tätä junnuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos saalistat mummoja
Kannattaa myös huolehtia että vaatteet ovat ehjät. Viimeksi yksi kaverin kaveri oli porukassa mukana ja puseron selkämyksessä iso palkeenkieli. Juuei.
Tämä koskee niin miehiä kuin naisia, käy suihkussa, kampaa tukka, pese hampaat ja tsekkaa että vaatteet ovat ehjät, myös takapuolelta.
Kannattaa suihkussa sheivata samalla karvat alapäästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos saalistat mummoja
Reikä se on mummollakin. Älä väheksy. T. Irmeli 72 v.
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko analyysisi siihen että odotit naisen tulevan ja vievän sinut? Eikä toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Se menee about näin, ei tarvi hymyillä kuin jokeri, mutta vähän enemmän ilmettä kuin tonnin seteli. Päälle siistii paitaa ilman kuvaa taikka tekstii. Jalkaan jotain muuta kuin ne väsyneet valkoset lenkkarit... hitto ei tämä niin vaikeeta ole... Toki en tienny tätä junnuna.
Sama kysymys sinulle, perustuuko tämä siihen oletukseen että nainen tekee aloitteen etkä sinä?
Just joo. Ja VR:ltä saa veturin lainaan kunhan vaan kysyy.
On oma itsensä, niin. Enpä usko että toimii pitkälle, naisilla on tapana alkaa muuttaa miehen käyttäytymistä, hiuksia, pukeutumista, kavereita, harrastuksia.
Jos on huonot hampaat niin ei kannata hymyillä.