Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Helsingin metrossa keski-ikäinen mies esitellyt vehkeitään naisille, mahdollisesti jopa alaikäisille tytöille

Vierailija
01.08.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011399651.html

"Keski-ikäinen mies käyttäytyi häiritsevästi Helsingin Rautatientorilta Espoon Kivenlahteen matkalla olleessa metrossa keskiviikkoiltana, tilanteeseen joutunut nainen kertoo.

Metrossa olleen nuoren naisen mukaan mies tuli istumaan hänen eteensä ja alkoi kosketella sukuelimiään."

"Hetken päästä mies nousi ja siirtyi nuorten tyttöjen eteen. Tytöt olivat alaikäisen näköisiä, nainen sanoo."

"- Kukaan ympärillä ollut aikuinen ei puuttunut asiaan millään tavalla.

Tytöt siirtyivät pois tilanteesta, minkä jälkeen mies vaihtoi jälleen paikkaa. Nainen kertoo, että mies siirtyi penkiltä toiselle jatkaen häiritsevää käytöstään. Mies tuli vielä uudelleen naisen eteen istumaan."

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan ollut ikärasisti.

Vierailija
2/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen olisi pitänyt tehdä ja mitä? Miksi tuo nainen ei puuttunut siihen kun mies siirtyi tyttöjen eteen? Aina kysytään miksi MUUT eivät tee mitään. Miksi et itse tehnyt mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilta kuvotuksilta pitäisi katkaista vehje ja pallit pois. Maailma ei kaipaa tällaisia häiriköitä.

Vierailija
4/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillehän niitä kannattaakin esitellä kun eivät ehkä ole vielä nähneet sellaisia.

Vierailija
5/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nainen esitteli tissiä.

Vierailija
6/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Metrossa vehkeitä saa esitellä vain 18-26 vuotiaat miehet

Vierailija
7/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ahdistelijoita riittää? Tuntuu että jatkuvasti on näitä? Miksi jotkut eivät osaa käyttäytyä?

Vierailija
8/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa video ja luovuttaa se poliisille.

Vierailija
9/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haisuli.

Vierailija
10/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen olisi pitänyt tehdä ja mitä? Miksi tuo nainen ei puuttunut siihen kun mies siirtyi tyttöjen eteen? Aina kysytään miksi MUUT eivät tee mitään. Miksi et itse tehnyt mitään?

Lisään vielä että jos ei uskalla sanoa mitään suoraan tai vaikka uskaltaisi niin soittaa valvomoon tai vaikka häkeen. Tässä nyt taas odoteltiin että joku muu hoitaa, kukaan ei hoitanut,  sitten tieto ei mennyt minnekään eikä niljaketta saatu kiinni kun olisi voitu saada. Onneksi sai kuitenkin otettua yhteyttä mediaan myöhemmin. Hyvin tehty?

Vierailija
11/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ahdistelijoita riittää? Tuntuu että jatkuvasti on näitä? Miksi jotkut eivät osaa käyttäytyä?

Koska he väittää että on luonnollista ruokkia vauvaa.

Vierailija
12/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olisi voinut soittaa poliisin ja antaa vaikka käsipeliä, ettei poika karkaa.

Vierailija
13/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UImarannalla moni esittelee vehkeitään sukupuolesta riippumatta, onko se sitä parempaa esittelyä?

MInä olen aina katsonut tarkasti näiden paljastelijoiden aarteita ja sanonut jotain kannustaa kuten "no löytyykö sitä" tai "onko tuo ainoa malli".

Vierailija
14/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo vain kosketellut omia vehkeitään, ei puhuttu niiden näyttämisestä tai esille ottamisesta.

Vierailija
15/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä metrossa oli käärme vapaana  ja nyt taas uudestaan. Stadin metrossa on pian sama meno ku Nykissä.

Vierailija
16/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Ihan hyvin voi sanoa kovaan ääneen, että anna olla runkkaamatta lasten edessä. Täydessä vaunussa ei pitäisi tulla ongelmia. Itse sain kerran melkein pataan juopolta, joka lässytti nuorelle tytölle, kun olin heidän lisäkseen ainoa pysäkillä. Sanoin, että jättäisi nuoren rauhaan. Ratikan tulo pelasti. 

N46

Vierailija
17/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti toi metro on kyllä iltapäivällä niin tupaten täynnä ettei siellä huomaa mitä muut puuhaa eikä paljon haluakaan huomata. Itse jään nojaamaan siihen pleksiin ovien vieressä, napit korvilla ja tiukka tuijotus tyhjyyteen/pysäkkinäytön suuntaan kunnes oma pysäkki tulee. Siellä kun on kaikenkarvaista kulkijaa. Onneksi teen etätöitä, niin päivittäin ei näissä hikivaunuissa tarvi matkailla.

Vierailija
18/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis lyönyt nyrkillä munille

Vierailija
19/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kivasti hsl nykyään kuittaa että julkisessa liikenteessä nyt sattuu vaan kaikenlaista, get use to it. Ja sitten äimistellään kun pitää lippujen hintoja nostaa kun porukka siirtyy omiin autoihin jos suinkaan on varaa.

Vierailija
20/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kertaa joku mies alkanut kaivelemaan vehkeitään mua vastakkaisella penkillä. Ikää mulla oli 18-22 v. 

Aina oon vaihtanut paikkaa. Erikoista on se että nää sankarit ei häpeä toimintaansa millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi