Tämä ketju on vain miehille
Silti sinä nainen siellä päätit tulla tänne tutkimaan mitä täällä kirjoitetaan ja tulet kertomaan oman kantasi joka ei kiinnosta ketään.
Kommentit (180)
Alakee olla vaivalloosta tämä kirjoottaminen nyt on nimittään kotipolottosen ja kalijan lisäksi vähän höpinäheinee alla ja piällä heheh. Vuan vantasioista sen verra että onhan se Riikka nyt tominoitten ykkönen. AA että kun siltä raeppoo saisi!
Vierailija kirjoitti:
Panin urheijatyttöä tänään. Kalevankisojen hengessä. Otti jopa suihin ensin, ei tosin kovin taitavasti mutta se oli yllättäen kiihottavampaa silleen. Tiukka pimppa ja kiihkeä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Olen kerran saanut myös sm-pituushyppääjää (ei Ringa) ja paria lentopalloilija naista.
Cool story, bro. Sit heräsit ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa vahva kiveshien löyhkä mutta ei tissihien tai sillin hajuja
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla?
On raivostuttavaa kun ne pulleat naiset ja rumat naiset yrittää minua vaikka olen keskitasoa.
Sorry, mutta ne rumat ja pulleat on se sun taso.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle heru täältäkään, usko jo!
Mies on onnellisin sinkkuna. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On raivostuttavaa kun ne pulleat naiset ja rumat naiset yrittää minua vaikka olen keskitasoa.
Olen itse normaalipainoinen 187cm ja painoa 80kg. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen.
Ei pulleat ja rumat ole tasoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle heru täältäkään, usko jo!
Kyllä kelpaa, tänne vaan!
Pera 69v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse normaalipainoinen 187cm ja painoa 80kg. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen.
Mitä sitten? Voit silti olla ruma ja kusipää, ja todennäköisesti oletkin.
Miten juhlitte tänään vapaaehtoisesti lapsettomien päivää?
Vierailija kirjoitti:
Miten juhlitte tänään vapaaehtoisesti lapsettomien päivää?
Ostin kasan kortsuja.
Onpas ketjussa paskoja naisia. Larppaavat miehiä ja levittävät miesvihaa. Ei ihme, että viettävät perjantai iltaa yksin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ketjussa paskoja naisia. Larppaavat miehiä ja levittävät miesvihaa. Ei ihme, että viettävät perjantai iltaa yksin palstalla.
Tervetuloa AV:lle. Jämänaiset ovat täällä omassa elementissään; haukkumassa miehiä perjantai-iltana.
No menepä kuule ylikselle itkemään sitä, luuserituraani XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rentoudun palstalla sillä aikaa kun mieheni siivoaa, niin kuin kuuluukin.
Oikei. Pysykää lujina siskot!