Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ketju on vain miehille

Vierailija
01.08.2025 |

Silti sinä nainen siellä päätit tulla tänne tutkimaan mitä täällä kirjoitetaan ja tulet kertomaan oman kantasi joka ei kiinnosta ketään.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla?

On raivostuttavaa kun ne pulleat naiset ja rumat naiset yrittää minua vaikka olen keskitasoa.

Vierailija
162/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakee olla vaivalloosta tämä kirjoottaminen nyt on nimittään kotipolottosen ja kalijan lisäksi vähän höpinäheinee alla ja piällä heheh. Vuan vantasioista sen verra että onhan se Riikka nyt tominoitten ykkönen. AA että kun siltä raeppoo saisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin urheijatyttöä tänään. Kalevankisojen hengessä. Otti jopa suihin ensin, ei tosin kovin taitavasti mutta se oli yllättäen kiihottavampaa silleen. Tiukka pimppa ja kiihkeä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Olen kerran saanut myös sm-pituushyppääjää (ei Ringa) ja paria lentopalloilija naista.  

Cool story, bro. Sit heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
164/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa vahva kiveshien löyhkä mutta ei tissihien tai sillin hajuja

Vierailija
165/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
166/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On raivostuttavaa kun ne pulleat naiset ja rumat naiset yrittää minua vaikka olen keskitasoa.

Sorry, mutta ne rumat ja pulleat on se sun taso.

Vierailija
167/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Hyh hyh

Vierailija
168/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle heru täältäkään, usko jo!

Vierailija
169/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna. :-)

Vierailija
170/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse normaalipainoinen 187cm ja painoa 80kg. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen.

Ei pulleat ja rumat ole tasoani.

Vierailija
171/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle heru täältäkään, usko jo!

Kyllä kelpaa, tänne vaan! 

Pera 69v

Vierailija
172/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse normaalipainoinen 187cm ja painoa 80kg. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen.

Mitä sitten? Voit silti olla ruma ja kusipää, ja todennäköisesti oletkin.

Vierailija
173/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhlitte tänään vapaaehtoisesti lapsettomien päivää?

Vierailija
174/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten juhlitte tänään vapaaehtoisesti lapsettomien päivää?

Ostin kasan kortsuja.

Vierailija
175/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ketjussa paskoja naisia. Larppaavat miehiä ja levittävät miesvihaa. Ei ihme, että viettävät perjantai iltaa yksin palstalla.

Vierailija
176/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
177/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ketjussa paskoja naisia. Larppaavat miehiä ja levittävät miesvihaa. Ei ihme, että viettävät perjantai iltaa yksin palstalla.

Tervetuloa AV:lle. Jämänaiset ovat täällä omassa elementissään; haukkumassa miehiä perjantai-iltana.

No menepä kuule ylikselle itkemään sitä, luuserituraani XD

Vierailija
178/180 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rentoudun palstalla sillä aikaa kun mieheni siivoaa, niin kuin kuuluukin.

Oikei. Pysykää lujina siskot!

Vierailija
179/180 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät servattu XD

Vierailija
180/180 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi