Tämä ketju on vain miehille
Silti sinä nainen siellä päätit tulla tänne tutkimaan mitä täällä kirjoitetaan ja tulet kertomaan oman kantasi joka ei kiinnosta ketään.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku inceli aloitus.
https://www.youtube.com/shorts/oyVeRR4vHcQ
Hajoa typerä nainen 😂.
Luuletko sä oikeasti, että joku sun lapsellisia you tube-videoitas katselee? Mene hammaspesulle ja nukkumaan 😴🍼
Mä tsekkasin ja hyvä oli!
T. Juhis
Alfat täällä rentoutumassa, samalla kun eukot hoitaa ipanoita :D.
Hah, olen nainen ja valloitin tämän ketjun. Ette mahda sille mitään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Hah, olen nainen ja valloitin tämän ketjun. Ette mahda sille mitään. ;)
Vielä kun joku valloittaisi sinut mutta taitaa olla liian iso vuori kiivettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vois kattoo animea. Suosituksia?
KonoSuba, jos haluat nauraa, Toradora!, jos haluat itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee jee! 🤸
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Olen trollannut ketjun täyteen viestejä, joita luulet miesten kirjoittamiksi, eikä mulla ole ainuttakaan ipanaa 🤣
Lauletaanko yhdessä Teuvo-lauluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku haluun vaan runkata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Olen trollannut ketjun täyteen viestejä, joita luulet miesten kirjoittamiksi, eikä mulla ole ainuttakaan ipanaa 🤣
Sellasia ne naiset on 🤣 Eivät voi pitää nokkaansa erossa muiden asioista. No nyt on päivä pulkassa sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sukupuolten shampanja.
Naiset vanhenee kuin maito.
Surullista katseltavaa kuinka sinkkunaiset perjantai-iltana larppaa miehiä jollakin hikisellä foorumilla.
Mitkä ihmeen sinkkunaiset? Mikä maito? Mieheni on reippaasti nuorempi niin kuin kuuluukin 😉 Vtuttaako kun haksahdit trolliin?
Vierailija kirjoitti:
Surullista katseltavaa kuinka sinkkunaiset perjantai-iltana larppaa miehiä jollakin hikisellä foorumilla.
Tämä.
Olen keski-ikäinen setämies, joka perjantai-iltana käy salilla, juo kaljaa ja kannattaa feminististä politiikkaa.
Nyt niitä sotilasarvoja saatana! Vai onko tääl pelkkii sivari homoi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä sotilasarvoja saatana! Vai onko tääl pelkkii sivari homoi?
joo. kasvisnakki paistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä. Näiden surkimusnaisten täytyisi mennä töihin ja aloittaa uusi harrastus.
Mene sinä töihin 22.30 perjantai-iltana, hermanni XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä. Näiden surkimusnaisten täytyisi mennä töihin ja aloittaa uusi harrastus.
Miksi? Tottakai alfamies elättää naisensa ja mahdolliset lapsensa!
Panin urheijatyttöä tänään. Kalevankisojen hengessä. Otti jopa suihin ensin, ei tosin kovin taitavasti mutta se oli yllättäen kiihottavampaa silleen. Tiukka pimppa ja kiihkeä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Olen kerran saanut myös sm-pituushyppääjää (ei Ringa) ja paria lentopalloilija naista.
Luuletko sä oikeasti, että joku sun lapsellisia you tube-videoitas katselee? Mene hammaspesulle ja nukkumaan 😴🍼