Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät hymyile?

Vierailija
01.08.2025 |

Maailma olisi paljon parempi paikka jos naiset hymyilisivät enemmän. Eilen sain ihanan hymyn vastaan tulevalta naiskuskilta ja olen edelleen onnellinen.

Miksi Suomalaiset ovat niin myrtsejä

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen Feminismi. Olet suomalaisen näköinen. Siksi.

Vierailija
62/64 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ne miehetkään hymyile minulle. Paitsi ehkä jotkut vanhat ukot. Enkä itse ole vanha. 

Näin hymyilevänä ja helposti nauravana naisena voin kertoa, että kyllä miehet hymyilee kun itsekin hymyilee. Jopa minulle yli 50 v naiselle satelee hymyjä. Vastapainona on ongelma ettei minua pidetä kaiketi kovin älykkäänä, vaikka olen hyvin korkeasti koulutettu (tekniikan ala). Tutut toki tietävät mikä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ne miehetkään hymyile minulle. Paitsi ehkä jotkut vanhat ukot. Enkä itse ole vanha. 

Näin hymyilevänä ja helposti nauravana naisena voin kertoa, että kyllä miehet hymyilee kun itsekin hymyilee. Jopa minulle yli 50 v naiselle satelee hymyjä. Vastapainona on ongelma ettei minua pidetä kaiketi kovin älykkäänä, vaikka olen hyvin korkeasti koulutettu (tekniikan ala). Tutut toki tietävät mikä olen.

Ei hymyileviä pidetä vähemmän älykkäinä. Mistä olet sellaiseen päätelmään päätynyt?

Vierailija
64/64 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei hymyile. Hymyile enemmän mies niin näytät nätimmältä.

Itseasiassa hymyilevä mies on puoleensavetävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän