Miksi naiset eivät hymyile?
Maailma olisi paljon parempi paikka jos naiset hymyilisivät enemmän. Eilen sain ihanan hymyn vastaan tulevalta naiskuskilta ja olen edelleen onnellinen.
Miksi Suomalaiset ovat niin myrtsejä
Kommentit (64)
Minä hymyilen paljon. Luulen että elämäni voisi olla helpompaa vähemmällä hymyllä.
Tunhe persuksiin ne hymys. Mä voin kertoo sulle rikoksiksi mitä et osaa kuvitellakaan vaikka olet ehkä koulutetumpi ja vanhemp kun mä.
Eikös se ollut,että älä vahingossakaan miellytä miehiä.
Jokainen mies on vastuussa mieskunnan tekemistä sikamaisuuksista naisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun hymyilin, monessa maassa pidettiin minua vähän hölmönä ja ajatellaan että silloin on miehistä kiinnostunut eikä ne miehetkään ota vakavasti. Heti kun aloin olla naama sitruunalla niin on suhtauduttu vakavammin ja alettu kunnioittaa. Piti ihan opetella siitä mielistely nöyristelyhymystä pois, suosittelen!
Miksi pitää vetää ääripäästä toiseen, eikä vain olla normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies on vastuussa mieskunnan tekemistä sikamaisuuksista naisia vastaan.
Ok, lapsenmurhaaja.
Hormonit ja psyykelääkitys. Molemmat vievät tunteet.
Koska ei ne miehetkään hymyile minulle. Paitsi ehkä jotkut vanhat ukot. Enkä itse ole vanha.
Keski-ikäinen tässä, moi. Olen elänyt todeksi vanhan viisauden "hymyile, ja maailma hymyilee kanssasi". Pidän ihmisistä ja ihmiset pitävät minusta. Joo, ja tiedetään, että maailma on kurja loukko.
Miksi naisten pitäisi hymyillä ja joka stanan vastaantulevalle äijälle? Senkun itse painelet tuolla menemään naama hevosenkengällä niin paljon kuin lystäät... naisilla mitään velvollisuutta ole...
Mikset kysy siltä??? Mistä hevin v#tusta me täällä palstalta voitaisiin tietää. Kuule jos multa tuut kysymään niin tuleepi olemaan viimeinen kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Kun hymyilin, monessa maassa pidettiin minua vähän hölmönä ja ajatellaan että silloin on miehistä kiinnostunut eikä ne miehetkään ota vakavasti. Heti kun aloin olla naama sitruunalla niin on suhtauduttu vakavammin ja alettu kunnioittaa. Piti ihan opetella siitä mielistely nöyristelyhymystä pois, suosittelen!
Tämä on totta. Itsekin pidän sellaista semivittuuntunutta ilmettä ja kyllä toimii.
Varmaan kun joutuu kattelee sun rumaa naamaa.
Jos itse hymyilisit niin saattaisi vastaantulevatkin. Ei hymyilytä norsunvittunaama.
Suomalaiseksi, mutta sitten Suomessa on jostain syystä useamman kerran kysytty mistä maasta oon kotosin. Oon niin suomalaisen näköinen kuin voi olla ja silti esim. kantis työkaveri kysy tuota.
Miehistä syö varmaan 100% kun ei ne ikinä hymyile.