Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 40+ ikäisen enää mennä mihinkään Tinderiin?

Vierailija
01.08.2025 |

Onko kuinka ankeeta? 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata yhtään missään iässä.

Vierailija
2/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä kaksi viikkoa ollessani 45. Sain tuhansia tykkäyksiä (miehet ei paljon valikoi) joiden joukosta seuloin parisenkymmentä osumaa, joiden joukosta valikoitui kaksi treffeille. Jälkimmäiset treffit jatkuu edelleen kolme vuotta myöhemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa elämääsi mobiilipelejä pelatessa

Vierailija
4/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei.

Vierailija
5/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vähänkään hyvännäköinen ja haluat ensisijaisesti seksiä miehiltä (jotka panevat melkein kaikkea liikkuvaa), niin kannattaa.

Sen sijaan parisuhteen löytämisessä tilanne on se, ettei siinä paljoa menetäkään, mutta tuskin mitään löytyy.

Vierailija
6/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi upottaa kätensä paskaan

Vierailija
7/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Tinderissä kaksi viikkoa ollessani 45. Sain tuhansia tykkäyksiä (miehet ei paljon valikoi) joiden joukosta seuloin parisenkymmentä osumaa, joiden joukosta valikoitui kaksi treffeille. Jälkimmäiset treffit jatkuu edelleen kolme vuotta myöhemmin. 

Olin itse kans yli 40 kun kävin viimeisillä tinder treffeillä vuonna -22 jotka jatkuvat vielä.

Nämä ulisijat kun valittaa että tinder ja muut deittiäpit ei toimi niin ovat vain sosiaalisesti taitamattomia.Huonot jutut, huono käytös jne. Hyväkäytöksinen supliikki henkilö löytää kyllä seuraa.

Jaa niin, olen mies.

Vierailija
8/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa! 

Minulla on kesälomahuvia Tinder ja Suomi24, tulee S24 valtavasti yhteydenottoja. Tinder hiljaisempi. En asu Pk-seudulla. 

Kannattaa kokeilla! 

N48

Vierailija
9/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asensin tinderin vuosi sitten keväällä, ja sain kanssa hetkessä yli 5000 tykkäystä. Se oli kyllä aika uuvuttavaa seuloa läpi sitä tykkääjämassaa. 

N38

Vierailija
10/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pelkkiä stn vonkaajia vaan oli sit muka sinkkuja mut oikeesti vaimo ja pienet lapset kotona. Sit sitoutumiskammoiset sinkut pelkän sen perässä myöz.

Lisäksi massamurhaajat ja muut rikolliset sekä huijarit. Hrllpo netissä esittää muuta mitä todellisuudessa o..

En luottais kyl kehenkään.. 

Vierailija
11/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse kans yli 40 kun kävin viimeisillä tinder treffeillä vuonna -22 jotka jatkuvat vielä.

Nämä ulisijat kun valittaa että tinder ja muut deittiäpit ei toimi niin ovat vain sosiaalisesti taitamattomia.Huonot jutut, huono käytös jne. Hyväkäytöksinen supliikki henkilö löytää kyllä seuraa.

Jaa niin, olen mies.

N45 täällä. 42-vuotiaana latasin tinderin, tykkäyksistä en muuta tiedä kuin että se "sulla on 100 tykkäystä osta gold paketti niin näet ne" ilmo tuli luuriin ekana iltana. Joku 30 mätsiä, ja niistä mielenkiintoisimpia treffasin ja pari vuotta nuoremman miehen kanssa asutaan nyt yhdessä.

Tuo oikeistovihatrollien "kukaan ei halua yli 40v naista" on vaan heidän yrityksensä saada naiset pysymään huonoissa parisuhteissa sen pelossa, että jäävät yksin. Ihan yhtä monta sinkkumiestä ja eronnutta maailmassa on jaossa kuin naisiakin. Ihan kaikki miehet ei saa sitä 22v neitsyttä. Eikä kaikki halua.

Vierailija
12/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei vissiin ole erityisen korkeat kriteerit. 

Vierailija
13/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin, olen mies.

N45 täällä. 42-vuotiaana latasin tinderin, tykkäyksistä en muuta tiedä kuin että se "sulla on 100 tykkäystä osta gold paketti niin näet ne" ilmo tuli luuriin ekana iltana. Joku 30 mätsiä, ja niistä mielenkiintoisimpi

Mitä selität oikeistotrolleista? Te yli 40-vuotiaat naiset olette päästänne vialla, ja sinun kommenttisi paljastaa sen hyvin. Toisin sanoen, jos teidän vanhentunut ulkomuoto ei karkoita miehiä, niin mielisairaat juttunne sen tekevät. En ole poliittisesti aktiivinen, enkä äänestä mitään, mutta teitä rasistisia naisia karsastan. 

Vierailija
14/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin, olen mies.

Sait varmasti tasoisesi naisen. Meillä joillain on kumppanille kriteerit.

T. oikea mies

Vierailija
15/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v melko kokemattomana miehenä ei hyvältä näytä. 5 tykkäystä ja kaikki todennäköisesti boteilta. Viiskymppisiäni tuskin näen jos tilanne ei pian muutu.

Vierailija
16/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minkään ikäisten naisten ei kannata mennä Tinderiin. Jos siellä ei olisi yhtään naista, muokkaantuisi parisuhteen etsiminen normaalimmaksi. Valtavasti rikoksiakin tapahtuu deittiäppien mahdollistamana, kun mennään tapaamaan tuntematonta miestä. 

Palstan perusteella Tinderissä ovat ne kaikkein karmeimmat miehet, häiriintyneet, omituiset, rikolliset ja varatut. Sieltä löytyy myös naisvihan vahva edustus kuten palstalta saamme lukea. 

Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä normaalien miesten kanssa, vaan Tinder on omiaan lisäämään myös miesvihaa. 

Jos olet huippukaunis ja erittäin älykäs ja streetwise, voit ehkä löytää jonkun normaalin Tinderistä. Muuten en suosittele.

Vierailija
17/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Pelkkiä stn vonkaajia vaan oli sit muka sinkkuja mut oikeesti vaimo ja pienet lapset kotona. Sit sitoutumiskammoiset sinkut pelkän sen perässä myöz.

Lisäksi massamurhaajat ja muut rikolliset sekä huijarit. Hrllpo netissä esittää muuta mitä todellisuudessa o..

En luottais kyl kehenkään.. 

Suomessa pitääkin varoa vapaalla olevia massamurhaajia, kun niitä on joka nurkalla.

Vierailija
18/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei vissiin ole erityisen korkeat kriteerit. 

Halusin rakastua. Mitään muuta kriteeriä mulla ei tosiaan ollut. Tuo yksi toki oli aika korkea. Jos nyt listaisin kaikki mieheni ominaisuudet niin en ikinä olisi uskaltanut sellaisen "kriteerilistan" kanssa lähteä etsimään miestä. 

Vierailija
19/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli palstamammojen todellisuudessa Tinder on pari-kolmelymppiselle pariutumismarkkinoiden alelaari, jonne ei kannata mennä, mutta nelikymppisenä kannattaa. 👍

Vierailija
20/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta minkään ikäisten naisten ei kannata mennä Tinderiin. Jos siellä ei olisi yhtään naista, muokkaantuisi parisuhteen etsiminen normaalimmaksi. Valtavasti rikoksiakin tapahtuu deittiäppien mahdollistamana, kun mennään tapaamaan tuntematonta miestä. 

Palstan perusteella Tinderissä ovat ne kaikkein karmeimmat miehet, häiriintyneet, omituiset, rikolliset ja varatut. Sieltä löytyy myös naisvihan vahva edustus kuten palstalta saamme lukea. 

Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä normaalien miesten kanssa, vaan Tinder on omiaan lisäämään myös miesvihaa. 

Jos olet huippukaunis ja erittäin älykäs ja streetwise, voit ehkä löytää jonkun normaalin Tinderistä. Muuten en suosittele.

Mielisairaus suorastaan hyppää tekstistäsi silmille. Ei ihme että miehet karttavat sinua.