Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku maksaa fysioterapiasta?

Vierailija
31.07.2025 |

Netti on täynnä jumppaohjeita renkuttaa kotona.

Löytyy joogaa,qigong ja selkäohjeita.

Lisäksi se kuuluisa hyötyliikunta.

Miksi Kelan rahoilla edes tuetaan fysioterapiaa?

Eläkkeelle et sitä kautta pääse.

Apua et kipuihin saa, rahat toki menetät.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin se ei maksa mitään. Sain hyvät ohjeet olkapäähän ja parantui parissa viikossa. 

Vierailija
2/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin se ei maksa mitään. Sain hyvät ohjeet olkapäähän ja parantui parissa viikossa. 

Chatgpt antaa ihan samat tai jopa paremmat ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sinä sieltä. Mä otan ohjeet ammattilaiselta. 

Vierailija
4/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi osannut kuntouttaa jäykistynyttä olkapäätä leikkauksen jälkeen ilman fysioterapeutin apua. Sinne ei tosiaan mennä hakemaan mitään jumppaohjeita.

Vierailija
5/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhdeltä ammattilaiselta. Tekoälyn ohjeet on kooste maailman parhaiden ammattilaisten ohjeista. Ei se itse niitä keksi :D

Vierailija
6/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhdeltä ammattilaiselta. Tekoälyn ohjeet on kooste maailman parhaiden ammattilaisten ohjeista. Ei se itse niitä keksi :D

Vatun urpo, sun pitää eka tietää mikä sua vaivaa ennen kuin alat hoitamaan vaivaasi. Vai tietääkö tekoäly senkin tuosta vaan noin? On se nokkela. 

Vierailija
7/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ottaa maailman parhailta ainakaan vielä. Napsii muutaman pöntön ohjeet netistä virheiden kera.

Vierailija
8/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly tutkii sinut ja sen perusteella valitsee juuri sinun vaivaan sopivia liikkeitä. Ja katsoo, että teet ne oikein

Vierailija
9/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatun urpo, sun pitää eka tietää mikä sua vaivaa ennen kuin alat hoitamaan vaivaasi. Vai tietääkö tekoäly senkin tuosta vaan noin? On se nokkela. 

Osaa se senkin selvittää.

Vierailija
10/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ottaa maailman parhailta ainakaan vielä. Napsii muutaman pöntön ohjeet netistä virheiden kera.

Lähes samat ohjeet se antoi mulle kuin elävä fyssarikin, mutta niissä oli huomioitu mun yksilölliset tarpeet vielä paremmin. Ei ollut pönttöä eikä virheitä.

Vierailija
11/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietokone ei tiedä sun rajoitteita, jotkut liikkeet voi pahentaa tilannetta, lisäksi tietokone ei ohjaaja tekemään liikettä tismalleen oikein, fysioterapeutti korjaa sun asennosta virheet pois ennen kuin antaa suorittaa ohjeet itsenäisesti.

Vierailija
12/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa. Itse olen saanut kohdennetut ohjeet vavoihini, en mä niitä olisi netistä löytänyt.

Vierailija
13/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on hyvin vajavainen käsitys siitä mitä fysioterapia on. Itsellä ollut kaksi eri murtumaa, olkavarren ja jalkaterän, kumpikaan ei olisi parantunut normaaliksi ilman fysioterapiaa, hermoratatutkimusta ja kipulääkäriä.

Vierailija
14/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ammattilaiselle thai hieromalla hoitamaan jäykistynyttä penistäni ja alta 5 min tilanne laukesi

Vierailija
15/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on hyvin vajavainen käsitys siitä mitä fysioterapia on. Itsellä ollut kaksi eri murtumaa, olkavarren ja jalkaterän, kumpikaan ei olisi parantunut normaaliksi ilman fysioterapiaa, hermoratatutkimusta ja kipulääkäriä.

Lisään vielä, vakuutukset maksoivat kaiken ja päivärahan kaupanpäälliseksi.

Vierailija
16/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tietokone ei tiedä sun rajoitteita, jotkut liikkeet voi pahentaa tilannetta, lisäksi tietokone ei ohjaaja tekemään liikettä tismalleen oikein, fysioterapeutti korjaa sun asennosta virheet pois ennen kuin antaa suorittaa ohjeet itsenäisesti.

Oikeaa ranganasentoa ei ole, ne ovat yksilöllisiä.

Näin sanoi fysiatri. Osa fyssareiden jutuista on täyttä kakkaa.

Ilmaista fyssaria ei ole, Kela ne kustantaa.

Youtubesta ohjattu jooga/Qigong method/taiji aloittelijoille.

Fysioterapeutti on vähön kuin parturikampaaja, kaiken voi tehdä kotona.

Vierailija
17/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osteoporoosi? Miksi jatkuvaan murtumia.

Vierailija
18/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vain ohjeet. En olisi muuta halunnutkaan murtuman ja toisella kertaa kiertäjäkalvosimen repeämän jälkeen.

Ehkä olis eri asia, jos olisi kovat säryt ja liikerajoitteet loputtomiin.

Vierailija
19/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tekee juurihoidon kotona chatgpt:n ohjeilla ja temusta tilatuilla välineillä. Miksi maksaa hammaslääkärille

Vierailija
20/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan tekee juurihoidon kotona chatgpt:n ohjeilla ja temusta tilatuilla välineillä. Miksi maksaa hammaslääkärille

Ei jumppaa ja hammaslääkäriä voi verrata. 

Työssäkäyvät ulvoo Kelan tuista, fyssari on sellainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi