Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa katsoisit että olet seksittömässä suhteessa

Vierailija
31.07.2025 |

ja lähtisit kävelemään? 

Tilanne on se että 3,5 kk mies ei ole tehnyt elettäkään että voitais harrastaa seksiä. Itse päätin etten enää aloitetta tee kun viimeset 4 vuotta on menty minun aloitteilla.

Pitäskö tämä nyt todeta että se oli siinä, vai vieläkö odottelisit? Ja ei, puhua ei osata, eikä se kyllä puhuminen ole mitä haluan vaan seksiä :)

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kriittisesti peiliin ja mieti kuinka paljon on tullut kirjoja ja miten ulkkonä on muuttunut jos sieltä vaikka löytyisi syy miksi mies ei enää sinua halua

Vierailija
22/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso kriittisesti peiliin ja mieti kuinka paljon on tullut kirjoja ja miten ulkkonä on muuttunut jos sieltä vaikka löytyisi syy miksi mies ei enää sinua halua

Aina jaksaa yllättää kuinka mies jää suhteeseen jossa hän ei enää halua naistaan vaikka muuten hänellä olisi haluja. Miksi se mies ei vaan ota ja lähde itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin naisen siinä vaiheessa kun alkoi kiristämään minua seksillä. Nainen ei suostunut seksiin ennen kuin tein kaiken mitä se vaati

Vierailija
24/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No? Jos määritellään, että olet seksittömässä liitossa, mitä sen jälkeen?

Niin mitä tarkoitat tällä? Että jos eroan niin mitä sitten teen vai mitä?

Sp

Niin. Päätätkö esim että jos elokuussa ei seksiä ole, otat eron?

Jaa niin, no en ole vielä päättänyt, mutta kypsyttelen tässä ajatusta pikku hiljaa... todennäköisesti ero edessä kun en halua vielä tässä iässä ajatella että seksit toisen ihmisen kanssa oli sitten tässä!

Vierailija
25/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä, mukaan lukien itseni, joilla ei ole (ollut) vuosiin mitään. 6 vuoden aikana 3 kertaa seksiä, viime kerrasta vuosi. Olen avioliitossa. Ei ole läheisyyttä eikä keskusteluakaan. Aika onttoa on. Olen alle 50-vuotias.

Vierailija
26/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä suhde on kestänyt vasta viisi vuotta ja itse asiassa painoni on laskenut tänä aikana, että tuskin se tässä tapauksessa on se ongelma :)

Ap

Vierailija
27/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ap;n 3,5 kk pitkä aika, mutta ennen kuin eroaisin niin selvittäisin miehen kanssa miksi olette tuossa tilanteessa ja voiko asia muuttua.

Olin 45 v kun ex-mies halusi eron minusta ja kuulemma yksi tärkeimmistä syistä oli se, että en antanut 2 kertaa päivässä. Oli meillä seksiä 5-7 kertaa/viikko mutta kuulemma se ei riitä.

Olen nyt 51 v ja minulla on uusi mies. Meillä sujuu hyvin kaikki ja seksiä on 2-4 kertaa /viikko. Tämä tuntuu sopivalta määrältä eikä se ole pakkopullaa vaan hyvinkin spontaania.

Vierailija
28/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on tullut paljon kirjoja lisää yhteiselomme aikana. Kaikki aika menee lukemiseen. 

Vierailija
29/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran toista osapuolta ei kiinnosta seksi, niin sopikaa, että saatte hakea sitä seksiä muualta. Voi pelastaa avioliiton. Suosittelen 

Vierailija
30/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisiä, mukaan lukien itseni, joilla ei ole (ollut) vuosiin mitään. 6 vuoden aikana 3 kertaa seksiä, viime kerrasta vuosi. Olen avioliitossa. Ei ole läheisyyttä eikä keskusteluakaan. Aika onttoa on. Olen alle 50-vuotias.

Nyt pitää ihan kysyä että miksi ihmeessä et eroa? Ei se maailma siihen kaadu.

Vierailija
31/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteestakaan tee enää aloitteita.  Joskus yritin kekustella kun ei naiselta seksiä irronnut toistuvista aloitteistani huolimatta.  Hän sanoi että hän on palveluammatissa ja ei jaksa enää palvella kotona.  Nyt voi olla seksiä jopa kerran kuussa.

Vierailija
32/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää ihan kysyä että miksi ihmeessä et eroa? Ei se maailma siihen kaadu.

Tottumuksesta kai olemme yhdessä (kylmässä suhteessamme).

Vierailija
33/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla seksiä itseni kanssa. Kukaan partnerini ei osaa tyydyttää mua niin kuin tyydytän itseäni.

Vierailija
34/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteestakaan tee enää aloitteita.  Joskus yritin kekustella kun ei naiselta seksiä irronnut toistuvista aloitteistani huolimatta.  Hän sanoi että hän on palveluammatissa ja ei jaksa enää palvella kotona.  Nyt voi olla seksiä jopa kerran kuussa.

Eli antaa velvollisuusseksiä. Sakset auki vartiksi ja sitten homma hoidettu taas kuukaudeksi.

Vierailija
35/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hääppöseltä, anteeksi vaan

Aiotko kuitenkin jatkaa suhteessa?

Vierailija
36/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppui seksi tuossa viidenkympin jälkeen miehen aloitteesta. Nyt 60+ iässä löysin nuoremman rakastajan ja huomasin olevani erittäin seksuaalinen ihminen . Ei kannata odottaa 10 vuotta kuten minä tein.

Vierailija
37/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa 

Vierailija
38/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina valitatte seksittömyyttä, se ei ole onnen tae. Ikinä.

No siksi valitan, kun on vaan perustarve ihmiselle, näköjään, mulle ainakin. Ja itse asiassa mielestäni erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.

Tästä mä olen vähän eri mieltä. Seksittömässäkin parisuhteessa voi olla paljon sellaista läheisyyttä jota ei ole ystävyyssuhteissa. 

Ota vähän eri mies, niin saat sellaisen mikä vastaa tarpeisiin. Kukin tavallaan. Kaikki ei tykkää tyylistä istutaan käsi kädessä ja halataan. Tai tykkäsi iässä 13. Sen jälkeen vaatimustaso on noussut.

Vierailija
39/90 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ostettu kirjoja

Vierailija
40/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut puolisolleni, että 3 kk on se, mihin raja vedetään. Jos ei nappaa minun kanssa, se on ok, ja minä teen omat ratkaisuni. Ei ole tarvinnut ratkaista mitään, minun mies on tosi helppo (minulle). Edellisessä liitossa miehen libido oli surkea vaikka ulkoisesti näytti himon#ssijalta. Karmeaa kärvistellä puutteessa ja huomata toisen karttelevan kaikkea intiimiä tekemistä. Ymmärrän nyt, että vika oli myös minussa, mutta seksin pihtaamisen perimmäinen syy taisi olla hänen mt-ongelmat. Joista siis ei myöskään puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän