Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysitkö elämänkumppanin sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
31.07.2025 |

Kuinka paljon jouduit näkemään vaivaa, että löysit rakkauden? 

Voiko löytää, jos ei etsi? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsinyt, päinvastoin en edes halunnut seurustella kenenkään kanssa, olin sen päättänyt.

Sitten yksi miespuolinen kaverini tunnusti olevansa minuun rakastunut ja halusi alkaa seurustella. Mulla ei ollut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan ja annoin siis pakit. 

Hän alkoi vetää kaksin käsin viinaa pettymyksen vuoksi (tämä keskustelu käytiin siis baarissa) ja kävin sitten hänen kaveriltaan pyytämässä että katsoisi vähän perään.

Ja siinä kävi niin että parin viikon päästä aloin seurustella tämän hänen kaverinsa kanssa, joka myös muutti heti luokseni......... 

Mitä kävi tuolle, jolle annoit pakit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli se se etsintälaite, se metallinpaljastin, mikä lie

ei löytyny

Vierailija
24/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsinyt, päinvastoin en edes halunnut seurustella kenenkään kanssa, olin sen päättänyt.

Sitten yksi miespuolinen kaverini tunnusti olevansa minuun rakastunut ja halusi alkaa seurustella. Mulla ei ollut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan ja annoin siis pakit. 

Hän alkoi vetää kaksin käsin viinaa pettymyksen vuoksi (tämä keskustelu käytiin siis baarissa) ja kävin sitten hänen kaveriltaan pyytämässä että katsoisi vähän perään.

Ja siinä kävi niin että parin viikon päästä aloin seurustella tämän hänen kaverinsa kanssa, joka myös muutti heti luokseni......... 

Mitä kävi tuolle, jolle annoit pakit?

Ihan alkuun yritti molemmille valehtelemalla saada meidät eroamaan, sitten meni välit poikki häneen. Sen koommin ei tietoa hänen kuulumisistaan.

Vierailija
25/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli disko. Sinne mentiin hakemaan puolisoa. Moni kävi vain sen aikaa, kun sopiva löytyi.

Se oli kätevä pikatreffipaikka. 2 kappaleen ajan sai tanssia jonkin kanssa ja siinä juteltiin oleelliset. 

Melkein  kaikki mun ikäluokasta on tavannut diskossa toisensa. (Toki pätee varmaan vaan kaupungeissa)

Vierailija
26/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt, hän vain alkoi tavata mua usein ihan kaverina. Sitä jatkui n. 3-4 kk ja alettiin olla yhdessä. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
27/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sattumalta kohtasin. Ei pitänyt alunperin lähteä sinne, missä tapasin puolisoni. Kaveri houkutteli mukaan.

Samoin. Kaveri pyysi mukaansa baariin. Ei olisi kiinnostanut lähteä, mutta menin kaverin mieliksi, kun ei hän halunnut yksin mennä. Siellä tapasin nykyisen aviomieheni. 

Vierailija
28/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei koskaan tullut. Tulevaisuus on tietysti kaikille mysteeri, ellei ehdi kuolla vanhuuteen tms. Aina voi silti pitää muista ystävällisellä tavalla, jos resonoi.

Vierailija
29/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin seksiseuraa Tinderissä ja löysin ja yksi oli nykyinen avovaimoni

Vierailija
30/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstalta.

Monta sammakkoa piti pussata kyllä sitä ennen.

Harvoin kai kukaan tulee kotoolta hakemaan?

Vierailija
31/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan oli disko. Sinne mentiin hakemaan puolisoa. Moni kävi vain sen aikaa, kun sopiva löytyi.

Se oli kätevä pikatreffipaikka. 2 kappaleen ajan sai tanssia jonkin kanssa ja siinä juteltiin oleelliset. 

Melkein  kaikki mun ikäluokasta on tavannut diskossa toisensa. (Toki pätee varmaan vaan kaupungeissa)

En tiedä ketään joka olisi tavannut puolisonsa diskossa ja olen keski-ikäinen.

Vierailija
32/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt, koska asuin opintojen takia väliaikaisesti ulkomailla, enkä halunnut kaukosuhteeseen. Kun opiskelukaverini teki alloitteen, olin aivan ällikällä löyty. En olisi ikinä voinut kuvitella, että niin kaunis ja ihana nainen voisi olla minusta kiinntostunut kuin kaverina.

Niin mentiin trefeille ja meni kaiketi aika hyvin, kun lupasi muuttaa perässäni Suomeen. Tuosta on jo neljännesvuosisata ja hyvin on mennyt.

Vierailija
33/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän etsimisen jälkeen löysin ja vähän yllättävästä paikasta. On nyt ollut seuranani jo yli kymmen vuotta. Jokainen kosketus on edelleen sähköinen ja sylissäni on samanaikaisesti kuuma ja todella monisyinen yksilö. Kaikkia nyanssejaan en vieläkään ole kokenut, johtuen tietysti omasta vajavaisuudestani.

Vierailija
34/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sattumalta löytyi hiekkalaatikolta.

Lapsesta saakka siis tunnetu, seurustelemaan alettiin 17/18 vuotiaina. 4 lasta ja 20v myöhemmin edelleen tuntuu että olen sen oikein kanssa

N37

Vierailija
35/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon vaivaa etsimisessä, mutta en ole löytänyt.

Vierailija
36/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on sattumaa ja mikä ei. Harrastusporukassa tavattiin ja ihan tietoisesti olen aina ollut asioista kiinnostunut ja harrastanut noitä.

Se nyt ainakin tässä asiassa pätee, ettei kumppania oikein voi löytää ellei aktiivisesti poistu kotoa. Eli poistu kotoa ja hakeudu kiinnostavien asioiden pariin, niin ei tarvitse tällaisia pohtia.

Vierailija
37/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jotain 35-v, ei diskot olleet silloin enää muodissa. 

Vierailija
38/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä etsin, sitten luovutin ja lopetin etsimisen. Eikä mennyt kauaakaan, kun tuli sattumalta kohdattiin.

Vierailija
39/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän useitakin, minä ja monta kaveria ja sukuliasta.

Eri keski-ikäinen

Vierailija
40/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsinyt koskaan, sattumalta löytynyt mutta enää ei ole ketään eikä varmaan tulekkaan.