Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysitkö elämänkumppanin sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
31.07.2025 |

Kuinka paljon jouduit näkemään vaivaa, että löysit rakkauden? 

Voiko löytää, jos ei etsi? 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt enkä ole nähnyt vaivaa.

M

Vierailija
2/50 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sattumalta kohtasin. Ei pitänyt alunperin lähteä sinne, missä tapasin puolisoni. Kaveri houkutteli mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta, kai. 

Vonkasin netissä ihan läpällä komeimmalta mieheltä jonka olen nähnyt. Se sit yllättäen halusikin tavata, ja siitä se sitten lähti. Nyt naimisissa ja kaksi lasta. Hups.

Vierailija
4/50 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisipä sitä Tinderiin liittyä uudelleen

Vierailija
5/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko ihan totta etsimällä etsiminen? Miten nopeasti? Minä löysin sattumalta, kaverin kaverin kaverista, mieheni. Asiaa auttoi varmaan se, että oltiin aika samanlaisessa elämäntilanteessakin juuri silloin: ei mitään kaksikymppisiä enää vaan 28 ja 29 ja molemmat opiskelleet valmiiksi ja töissä ja vapaita sillä hetkellä. 

Vierailija
6/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta. Olen romantikko, enkä usko muuhun kuin johdatukseen

Vierailija
7/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko ihan totta etsimällä etsiminen? Miten nopeasti? Minä löysin sattumalta, kaverin kaverin kaverista, mieheni. Asiaa auttoi varmaan se, että oltiin aika samanlaisessa elämäntilanteessakin juuri silloin: ei mitään kaksikymppisiä enää vaan 28 ja 29 ja molemmat opiskelleet valmiiksi ja töissä ja vapaita sillä hetkellä. 

29-vuotias on kaksikymppinen.

Vierailija
8/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta. Satuimme olemaan lomamatkalla samassa maassa ihan eri puolilta maailmaa. 

Vierailija
9/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
10/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "normaali" mies, eli piti etsiä. Tinderistä löytyi hyvällä tuurilla.

Vierailija
11/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut etsiä. Tapasin mun miehen yhteisen kaverin kautta. Eikä ne yleensä hakemalla löydy.

Vierailija
12/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa, sattumusten kautta. 

Vierailija
13/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rakkautta ensisilmäyksin ja etsimättä elokuussa 1972. Eikä kipnämme himmentyneet <3 <3

Vierailija
14/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sattumalta. Satuimme olemaan lomamatkalla samassa maassa ihan eri puolilta maailmaa. 

Sama. Odoteltiin paikallisbussia. 

Vierailija
15/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä näin komean punahupparimiehen. Tupakkipaikalla osuttiin aina samaa aikaan. Juttelu oli helppoa. sitten kerran rohkaistuin ja selvitin puhelinnumeron. Heitin jotain läppää ja hän tuli mun luokseni. Kaikki oli helppoa alusta asti. Nyt ollaan oltu yhdessä 4 vuotta. 

Vierailija
16/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta harrastuksesta. Oltiin samoissa kisoissa ja harjoitusleireillä.

Vierailija
17/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt, päinvastoin en edes halunnut seurustella kenenkään kanssa, olin sen päättänyt.

Sitten yksi miespuolinen kaverini tunnusti olevansa minuun rakastunut ja halusi alkaa seurustella. Mulla ei ollut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan ja annoin siis pakit. 

Hän alkoi vetää kaksin käsin viinaa pettymyksen vuoksi (tämä keskustelu käytiin siis baarissa) ja kävin sitten hänen kaveriltaan pyytämässä että katsoisi vähän perään.

Ja siinä kävi niin että parin viikon päästä aloin seurustella tämän hänen kaverinsa kanssa, joka myös muutti heti luokseni......... 

Vierailija
18/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias on kaksikymppinen.

Olen 29 ja kyllä ajattelen itseäni jo kolmekymppisenä. Huomattavasti lähempänähän minä olen kolmea- kuin kahtakymmentä.

Vierailija
19/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta. En todellakaan tietoisesti etsinyt. Mutta olin kärsinyt pitkään läheisyyden puutteesta. 

Vierailija
20/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt. En edes halunnut seurustelukumppania, olin vasta eronnut tosi vaikeasta suhteesta ja ajattelin pysytella toistaiseksi sinkkuna ja pitää vain hauskaa. No, 2kk myöhemmin asuttiin saman katon alla ja sillä tiellä ollaan 20v myöhemmin.