Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt avautuu Joel Harkomo:

Vierailija
31.07.2025 |

-Jännä, että kun tulin keväällä Atlantin yksin ylittäneenä, ajattelin ettei mun elämä vois olla mitenkään parempaa. 

-Ja nyt tuntuu sitlä, että ne ei vois olla enempää päin persettä.

Oliko Joel viimeinen joka ei ymmärtänyt ettei ollut Jannille the mies?

Nyt mammat lohduttamaan Jollea!

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on kuin tuuliviirejä..

Vierailija
142/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten Dubain matkat ilman kumppania on epäilyttäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulevat yleensä lopulta onnellisiksi jos löytävät äitinsä kaltaisen puolison. Kyllä Jolle vielä onnelliseksi tule ja löytää itselleen sopivan naisen jonka kanssa perustaa perheen.

Vierailija
144/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Harkimon miehet naisia saa. 

Vierailija
145/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys juuri rallien aikaan?

Vierailija
146/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsin, että Janni ei halua lapsia ja Joel haluaa. Tai sitten joku selitys vaan sille, että on toinen jo kierroksessa. Luulisi lapsiasiat sovitun jo ennen avioliittoa.

Nuo lapsiasiat on vähän sellaisia että ne voi sopia vaikka koska ja kuinka moneen kertaan, mutta mikään ei takaa etteikö mieli vielä myöhemmin muuttuisi.

Vierailija
147/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se valitettavasti loisti ihan tänne ruudun toiselle puolelle saakka, ettei Janni ollut enää Jolleen rakastunut.

Minun silmiini ei koskaan vaikuttanut siltä, että olisi ollut rakastunut tähän karvanaamaan. Häätkin olivat ns. viinahäät, mikä aivan käsittämätöntä. Ruma tosin oli edellinenkin sulho, joka ei taas ollut Jannista kiinnostunut. 

https://www.hockeydb.com/ihdb/photos/lauri-korpikoski-2016-41.jpg

Ruma??? Tuohan on ihan miesmalli.

Vierailija
148/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel Harkimo vaikuttaa mieheltä, jolla ei mene oikein mikään putkeen

Miten niin? No Jolle ei ehkä ole opiskellut ja poliittinen ura ei oikein lähtenyt, mutta hänellä on todella läheinen perhe, joka tukee. Paitsi taloudellisesti niin myös henkisesti ja perhe vaikuttaa olevan todella tärkeä hänelle. Siinä kohtaa ihminen on jo aika onnekas. Iholla ohjelmassa Jolle vaikutti niin sympaattiselta ja leppoisalta kaverilta. Janni sen sijaan ei vaikuttanut kauhean sympaattiselta...

Eiköhän tuossa viitattu Harkimon sekoiluihin Team Jokerit Oyn ja politiikan parissa (mm. asuntoselkkaus keväällä) sekä siihen, että piti lähteä ens vuonna purjehdukselle mutta nyt siirtyi vuodella, mitä ilmeisimmin rahoitushaasteiden takia. Harkimo antoi ymmärtää yhteistyökumppaneiden tarvitsevan somettamista reissulta, mitä alkuperäinen kisa ei hyväksy kommunikaatiovälineiden vaatiman tekniikan tähden. Nyt nopeasti kariutunut avioliitto vain voimistaa surullisen ritarin hahmoa. 

Vierailija
149/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys juuri rallien aikaan?

Onhan sillä koko kesän ollut rallin kuhinaa menossa. 

Vierailija
150/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannin olisi ehkä hyvä olla yksin. Juurihan hän avautui suorittamispakosta, ja siitä että pelkää jäävänsä yksin. Mutta on toisaalta  kuitenkin pakonomainen tarve pärjätä yksin. Jannin pitäisi korjata ensin itsensä, ennenkuin on valmis suhteeseen. Mutta näyttää siltä, että vaikeaa on.

Jannin pitäisi ja pitäisi ja pitäisi. Miksi Jannin pitäisi tehdä mitään sun tai muiden av-mammojen takia? 

Tämä on kyllä just näin. Itse en pidä Jannin persoonasta sen perusteella mitä on julkisuudessa. Tosi kaunis on ulkoisesti mielestäni. Mutta saa olla mitä on. Eikä siihenkään tarvitse kenenkään lupaa.

Vierailija
151/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Janni ja Latvala! <3 Jolle: Elämässä eteen päin!!! 

Vierailija
152/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sympatiat on kyllä Jollen puolella.

Katsoin Iholla ohjelman, hän oli siinä ihana ja puhui niin kauniisti ja rakastavasti Jannista. Myös haaveistaan perustaa perhe Jannin kanssa,kun ovat molemmat saaneet toteuttaa muita unelmiaan ensin.

Purjehduksella puhui paljon kuinka "eniten kaipaan mun vaimoa Jannia" "eniten odotan että näen mun vaimon Jannin".

Aika erikoiselta tuntuisi jos eron syy, tai haluaja olis Jolle.

Janni taas vaikuttaa hiukan epävakaalta, tai ehkä se on liian voimakas termi, mutta itsekin kertonut useista loppuun palamisistaan, silti treenaa kuin hullu ja tekee töitä kuin hullu, pakko pärjätä itse, toisaalta pelkää hylkäämistä?

Vierailija
153/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiden naisten Dubain matkat ilman kumppania on epäilyttäviä. 

Mutta nyt ei ollutkaan kauniista naisesta kyse, jos puhutaan tästä daamista.

Vierailija
154/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapasesta tykkää eikä mitenkään komeasta karvaturvasta 

Vierailija
155/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannin olisi ehkä hyvä olla yksin. Juurihan hän avautui suorittamispakosta, ja siitä että pelkää jäävänsä yksin. Mutta on toisaalta  kuitenkin pakonomainen tarve pärjätä yksin. Jannin pitäisi korjata ensin itsensä, ennenkuin on valmis suhteeseen. Mutta näyttää siltä, että vaikeaa on.

Jannin pitäisi ja pitäisi ja pitäisi. Miksi Jannin pitäisi tehdä mitään sun tai muiden av-mammojen takia? 

Tämä on kyllä just näin. Itse en pidä Jannin persoonasta sen perusteella mitä on julkisuudessa. Tosi kaunis on ulkoisesti mielestäni. Mutta saa olla mitä on. Eikä siihenkään tarvitse kenenkään lupaa.

Ei ole kaunis, ei millään muotoa. Mitenkään siitä ei kaunista saa. 

Vierailija
156/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se valitettavasti loisti ihan tänne ruudun toiselle puolelle saakka, ettei Janni ollut enää Jolleen rakastunut.

Minun silmiini ei koskaan vaikuttanut siltä, että olisi ollut rakastunut tähän karvanaamaan. Häätkin olivat ns. viinahäät, mikä aivan käsittämätöntä. Ruma tosin oli edellinenkin sulho, joka ei taas ollut Jannista kiinnostunut. 

''Minun silmiini ei koskaan vaikuttanut siltä, että olisi ollut rakastunut tähän karvanaamaan. Häätkin olivat ns. viinahäät, mikä aivan käsittämätöntä. Ruma tosin oli edellinenkin sulho, joka ei taas ollut Jannista kiinnostunut. ''

Mullakin ollut vastaavat vibat. Mutta miehet tuntuvat usein haluavan palvottavan daamin, jota voi esitellä kavereille ja vähän muillekin, että kattokaa kuinka kauniin naisen onnistuin saamaan, eikä niinkään tasavertaista, sitoutunutta ja ennen kaikkea yhteensopivaa ja samanhenkistä elämänkumppania.

Mulla särähti korvaan, kun Janni puhuessaan häistään on selitellyt lehdissä ainoastaan talous- ja raha-asioista, eikä vihjaissut yhtään tunnetason asioista. Kuulosti enemmän liikekumppani- kuin parisuhteelta. Jolle on vaikuttanut aina vähän innokkaammalta osapuolelta. 

Vierailija
157/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä ymmärrä, että mitä varten Jolle satsaa niin paljon purjehdukseen, jos kerran hänellä biologinen kello tikittää niin hillittömästi. Kuitenkin purjehdukset ja niihin sitoutuminen lykkäävät perheenperustamista ja merillä on vähän vaikea olla perheenisä, ainakin jos haluaa olla läsnä lapsen elämässä. Voi olla vaikea pariutua ja suunnitella perhettä, jos on itse paljon merillä, kun kovin kovin moni nainen ei halua olla parisuhteessa käytännössä yksinhuoltaja.

Vierailija
158/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat sympatiat on kyllä Jollen puolella.

Katsoin Iholla ohjelman, hän oli siinä ihana ja puhui niin kauniisti ja rakastavasti Jannista. Myös haaveistaan perustaa perhe Jannin kanssa,kun ovat molemmat saaneet toteuttaa muita unelmiaan ensin.

Purjehduksella puhui paljon kuinka "eniten kaipaan mun vaimoa Jannia" "eniten odotan että näen mun vaimon Jannin".

Aika erikoiselta tuntuisi jos eron syy, tai haluaja olis Jolle.

Janni taas vaikuttaa hiukan epävakaalta, tai ehkä se on liian voimakas termi, mutta itsekin kertonut useista loppuun palamisistaan, silti treenaa kuin hullu ja tekee töitä kuin hullu, pakko pärjätä itse, toisaalta pelkää hylkäämistä?

Kyllä. Hyvä vain Jollelle että pääsi ajoissa Jannista eroon. Löytää vielä suuren rakkauden ja saa perheen. Joku saa hänestä hyvän puolison ja lapset hyvän isän. Kaikkea hyvää Jollelle, janni pääsi sinne mihin kuuluu: rallipiireihin, joissa tunnetusti viihtyvät järjen jättiläiset, rahan ja julkisuuden perässä juoksevat naiset ja sarjapettäjät. 

Vierailija
159/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapasesta tykkää eikä mitenkään komeasta karvaturvasta 

Tasapainoiset ja mukavat, fiksut naiset pitävät kunnollisista ja kilteistä miehistä. 

Vierailija
160/164 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran sanon tämän.

Suomenruotsalaisten ei ikinä pidä mennä naimisiin suomalaisten kanssa.

Syy: suomenruotsalaiset ovat yksinkertaisesti niin paljon fiksumpia.