Miten helle vaikuttaa sinuun?
Itse olen vaan makoillut melkein koko päivän alusvaatteissa. Aamulla kävelin vähän kauemmas supermarkettiin.
Kommentit (50)
Oksettaa, pyörryttää, pelkkä olemassaolo hikoiluttaa. Urheilen aamulla varhain, muuten välttelen ulkona käyntiä klo 12-16 jos vaan mahdollista
Ps olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen
Ja ketut, olen aivan raato, sairas muutenkin ja nyt kun joudun käymään joka ilta suihkussa niin tuntuu, että läkähdyn ja kauhee itkun vollotus alkaa. Olen siis tottunut tekemään paljon ja kaikkea, mutta lonkka meni yhtä äkkiä paskaksi. Toinen jalka on ollut 1ina 3 cm lyhyempi ja tämä pitempi teki nyt sen lonkkavian. Olen vihainen hallitukselle, ei pääse hoitoon nuori nainen millään, syön lääkkeitä joista ei apua, en saanu unilääkettä jotta voisin edes nukkua, mies tosin rakastaa ja haluaa rakastellakin mutta kun sekin niin hiton vaikeaa nyt.
Alkaa ihoa kiristää ja aristaa, hikoiluttaa, pää tulee kipeäksi tai vähintään sellainen vetämätön olo, vatsa menee löysälle jne.
RRAKASTAN hellettä! ei haittaa vaikka tulee hiki.
Ahdistaa. Tämä on muistutus siitä, millainen sää meilläkin voisi olla, ellei esi-isillä olisi ollut pakkomielle muuttaa suolle napapiirille. Ehkä pahin paikka koko maailmassa. Paitsi helteellä.
On sitä ihminen ollut kovemmissakin paikoissa ja selvinnyt. Juokaa vettä ja hymyilkää.
Helteen takia en osaa nauttia lomasta. Kaikki tekeminen pitää keskittää aamuun ja iltaan. Uiminenkaan ei piristä mainittavasti, koska vesi on niin lämmintä ja kun vedestä nousee, aurinko vain paahtaa. Jos hellettä on työaikana, työtehoni on tavallista heikompi. Minulle sopivin lämpötila on alle 25 astetta. Auringonpaahdetta en kestä yhtään enkä kuumaa ilmaa. Tai saunassa tietysti, mutta se on eri asia, koska sinne ei mennä pitkiksi ajoiksi.
Lohduttaudun sillä, että alkukesän sää oli miellyttävä. Loma ei mennyt täysin pilalle.
Olen edes hetken aikaa elossa. Oikeasti luulen, että mielenterveysongelmani olisivat historiaa, jos eläisin tällaisissa olosuhteissa suurimman osan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Mitä pahoinvoivempi olet, sitä enemmän saat yläpeukkuja.
Sairaat mammat :D
Vahingonilo on paras ilo, vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Tämä on muistutus siitä, millainen sää meilläkin voisi olla, ellei esi-isillä olisi ollut pakkomielle muuttaa suolle napapiirille. Ehkä pahin paikka koko maailmassa. Paitsi helteellä.
Nykyaikanakin voi muuttaa muualle. Se ei ollut vain esi-isien etuoikeus.
Vatsa on jatkuvasti sekaisin, migreeni vaivaa estolääkkeestä huolimatta, pää on ilman migreeniäkin ihan pönttö. Voimat on hukassa, lähinnä makaan kotona ilpin viilentämässä olkkarissa. Ei varmaan tarvitse pohtia pitkään, mitä pidän helteistä.
Rantalahnat. Mitään muuta eivät sitten teekään, kuin makoilevat rannalla.
Energiaa on paljon normaalia enemmän. Pihatyöt ja remontit etenee sutjakkaasti. Ei näin kauniilla keleillä voi vain makoilla.
Poimin vain 7:00 - 9:00 viinimarjapuskiani. Muut ajan uin, juon jääteetä, sangriaa, grillaan ja makaan riippukeinussa lukien kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä napapiirin tuolta puolelta käsin voin kertoa, että suo helteellä on vitullisin paikka ikinä. Kostea, kuuma ja täynnä mielipuolisia paarmoja.
Lähdin ilmastoidussa autossa Helsinki Outlettiin. Oli vähän tylsää ja ei parempaakaan tekemistä.
Makaan sängyssä, syön valmisruokaa, olen hiestä märkä ja vituttaa
Olen lomalla, mikä on ihanaa. Olen uinut pitkiä matkoja, pyöräillyt, lueskellut ja nukkunut päiväunet kuumimpaan aikaan. Aamut ja illat ihan parasta, kun ei ole liian kuuma.