Kertokaa miksi minun duunarin pitäisi kannattaa vasemmistoa ja kuulua ammattiliittoon?
Minä olen siis duunari 45 000e vuosituloilla ja kuulun ytk. Minun mielestä tämä hallitus on ollut hyvä kun otetaan vielä huomioon se millaisessa jamassa suomi on. Miksi minä kuuluisin ammattiliittoon kun liitot ajaa joko hyväpalkkaisten etua ja liitot ei halua että surkeita työntekijöitä irtisanotaan helpommin.
Minä ajan töihin polttomoottoriautolla koska sähköautot on liian kalliita vielä. Mitään tukia en saa yhteiskunnalta, asun yksin ja makselen asuntolainaa pois.
Ammattiyhdistysliikkeet ei edes hyväksy perussuomalaisuutta ja näen että ammattiliitot on vasemmistopuolueiden alajärjestöjä. Minä oikeastaan vastustan ammattiliittoja, kannatan paikallista sopimista ja kannatan myös sitä että irtisanominen helpottuu koska työelämässä on paljon puhelimennäprääjiä jotka vaativat samaa palkkaa kaikille.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä että saat potkut ekojen joukossa kunhan potkulaki tulee voimaan.
En saa potkuja koska olen tärkeä työntekijä yritykselle, miksi yrittäjä antaisi kenkää hyville työntekijöille jotka tekee töitä?
ap
Ohis. Koska joku tekee saman työn halvemmalla.
Olen duunariyrittäjä. Käytännössä teen työtä muutamalle yritykselle aliurakkana. Näistä muutamasta yrityksestä yksi muodostaa kassavirrasta yli 2/3. Teen tälle firmalle töitä pitkälti samalla lailla kuten verokirjatyöntekijätkin, paitsi että hoidan yleensä minulle osoitetut projektit alusta loppuun yksin.
Koska olen freelancer, minut voitai
Totta tuokin. Mutta kokoomus on aina historian aikana vastustanut ammattiyhdistysliikkeitä juurikin sen vuoksi että ne pyrkivät parantamaan suurimman osan työntekijöistä asemaa ja sopimaan vähimmäistyöehdoista. Tämä näkyy tämänkin hallituksen aikana kun kokoomus pyrkii kaikin keinoin heikentämään työntekijän asemaa. Hämmästyttävää on että PS joka kertoi joskus olevan työtä tekevän asialla sallii tämän kaiken tapahtuvan vain sen vuoksi että se itse sai pari kiristystä maahanmuuttolakiin. Sopimuksettomia aloja on suhteellisen vähän vaikka niitä ei pitäisi olla lainkaan. Jos järjestäytyneisyysaste laskee tietyn osuuden alle EU velvoittaa jäsenvaltiotaan säätämään ns. minimipalkkalain joka varmasti olisi myrkkyä sekin kokoomukselle ja persuille.
Jos teet töitä julkisella puolella, niin ei se mene niin, että ahkeruudesta palkitaan. Jos teet pitkää päivää ja ylitöitä ilmaiseksi, niin sinulle lykätään vain enemmän hommia. Jos olet ahkera ja hyvä työssäsi, niin työkaverit tulevat kateellisiksi ja haukkuvat lyttyyn takanapäin. Keksivät valheita sinusta oman egonsa nostamiseksi. Näin se menee julkisella puolella. Naiset ovat susia.