Kertokaa miksi minun duunarin pitäisi kannattaa vasemmistoa ja kuulua ammattiliittoon?
Minä olen siis duunari 45 000e vuosituloilla ja kuulun ytk. Minun mielestä tämä hallitus on ollut hyvä kun otetaan vielä huomioon se millaisessa jamassa suomi on. Miksi minä kuuluisin ammattiliittoon kun liitot ajaa joko hyväpalkkaisten etua ja liitot ei halua että surkeita työntekijöitä irtisanotaan helpommin.
Minä ajan töihin polttomoottoriautolla koska sähköautot on liian kalliita vielä. Mitään tukia en saa yhteiskunnalta, asun yksin ja makselen asuntolainaa pois.
Ammattiyhdistysliikkeet ei edes hyväksy perussuomalaisuutta ja näen että ammattiliitot on vasemmistopuolueiden alajärjestöjä. Minä oikeastaan vastustan ammattiliittoja, kannatan paikallista sopimista ja kannatan myös sitä että irtisanominen helpottuu koska työelämässä on paljon puhelimennäprääjiä jotka vaativat samaa palkkaa kaikille.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä että saat potkut ekojen joukossa kunhan potkulaki tulee voimaan.
En saa potkuja koska olen tärkeä työntekijä yritykselle, miksi yrittäjä antaisi kenkää hyville työntekijöille jotka tekee töitä?
ap
Ohis. Koska joku tekee saman työn halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä että saat potkut ekojen joukossa kunhan potkulaki tulee voimaan.
Mikäs tämä potkulaki oikein on?
Sen avulla pääsee kelvottomasta työntekijästä helpommin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että työnantaja irtisanoo huvikseen työntekijöitä? Kuka sitten oikein työt tekee kun tuottavat työntekijät on potkittu pihalle?
Siksi ytk ja persut
Millä kriteereillä arvioit olevasi hyvä työntekijä? Miten olet parempi kuin muut?
Siten että tekee nopeammin ja paremmin työt? Tehokas työntekijä on tuottava kun taas ne jotka vetkuttelee töiden kanssa saattaa tehdä tappiota yritykselle, muut reippaat työntekijät sitten joutuvat tekemään töitä ahkerasti että ne lusmut vetkuttelijat saavat palkkansa. Työpaikan ei pitäisi olla mikään sosiaalitoimisto, jokaisen pitäisi tuottaa yritykselle vähintään sen oman palkan verran ra
No, eikö teidän esihenkilöt puutu tuollaiseen vetkutteluun ja lusmuiluun? Ja eikö omistaja tiedä vai välitä, että pyörittää sosiaalitoimistoa? Ja miksi sinä olet tuolla töissä, jos meno on tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että työnantaja irtisanoo huvikseen työntekijöitä? Kuka sitten oikein työt tekee kun tuottavat työntekijät on potkittu pihalle?
Siksi ytk ja persut
Palkataan halvemmalla uudet. Näin kävi Espanjassa 2012 kun irtisanomista helpotettiin, vapautettiin työehdoista sopiminen ja poistettiin työlliatymisen esteet. Kuulostaako tutulta? Hallitus tekee täällä samaa.
"Suurtyöttömyyden keskellä vuonna 2012 säädetty työuudistus on muun maailman mielestä Espanjan hallituksen saavutus. Uudistuksessa vapautettiin työehdoista sopiminen ja irtisanomista helpotettiin. Tavoite oliTavoite oli poistaa työllistämisen esteet."
"Pilarin aviomies on nyt työttömänä. Miehellä oli 21 000 euron vuositulot kansainvälisen tietotekniikkayrityksen palvelimia valvovassa alihankintafirmassa, mutta siellä karsittiin kustannuksia."
"Vanhoja työntekijöitä irtisanottiin. Tilalle palkattiin uudet, joille maksetaan vain 12 000 euroa vuodessa, Pilar päivittelee."
Suomessa pitäisi tehdä sama. Suomessa työn tuottavuus on aivan liian surkeaa.
Tätähän hallitus ajaa. Heikennyksillä yritetään parantaa Suomen kilpailukykyä. Se tarkoittaa työehtojen ja palkkojen heikentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ytk ja persut
Palkataan halvemmalla uudet. Näin kävi Espanjassa 2012 kun irtisanomista helpotettiin, vapautettiin työehdoista sopiminen ja poistettiin työlliatymisen esteet. Kuulostaako tutulta? Hallitus tekee täällä samaa.
"Suurtyöttömyyden keskellä vuonna 2012 säädetty työuudistus on muun maailman mielestä Espanjan hallituksen saavutus. Uudistuksessa vapautettiin työehdoista sopiminen ja irtisanomista helpotettiin. Tavoite oli poistaa työllistämisen
Vahtii palvelimia alihankkijana?
Ei tuo ole mikään duuni, kyllä taas toimittajia uunotetaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole liittojen sopimaa palkkaa, ja teet jotain tusinahommaa tehtaassa, niin äkkiäkös siihen työnantaja sulle neuvottelee yksipuolisesti roiman palkanalennuksen. Jos ei kelpaa, niin otetaan joku kymmenistä tuhansista työttömistä sinun tilallesi.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ytk ja persut
Ööööö... Joku? 🤯🤯🤯
T. Vassari
Ei sinun kannata liittyä ammattliittoon, saat kaikki neuvotellut edut ihan ilmaiseksi, sun varakkaammat duunikaverit maksaa jäsenmaksuja sinunkin puolesta. Eli...... pääset ihan siivellä osalliseksi kaikesta, aina muutama köyhä mahtuu mukaan.
Te vassarit ette ole koskaan edes töitä tehnytkään. "esihenkilö" siis mitä hittoa :D Se on esimies vai onko nykyään sekin henkilö? Sukupuolineutraalisuus vihervassaripellet ei tiedä edes omaa sukupuoltaan
Vierailija kirjoitti:
Te vassarit ette ole koskaan edes töitä tehnytkään. "esihenkilö" siis mitä hittoa :D Se on esimies vai onko nykyään sekin henkilö? Sukupuolineutraalisuus vihervassaripellet ei tiedä edes omaa sukupuoltaan
Vassari ei ole niin tyhmä, ettei työntekijänä aja omaa etuaan, vaan antaa lampaana työnantajan sanella palkat ja muut työehdot.
pitäähän politrukkien viinerit ja viinat duunarin maksaa.
Siksi, kun duunarina olet vain yksien potkujen päässä siitä, että tarvitset niitä vassareiden ajamia etuja (mm. sosiaaliturvaa) elämästä selviytymiseen ja hengissä pysymiseen.
Suurin osa duunareista ei selviä edes yhtä kuukautta taloudellisesti, jos palkanmaksu lakkaa tänään. Niin heikkoa on duunarin kyky varautua taloudellisesti tai olla omavarainen.
Ei ole mikään pakko. Voit ihan rauhassa olla pienituloinen oikeistoproletariaatti.
Ainakin itse aion jatkossa kuulua vain kassaan josta saan ansiosidonnaisen, jos työttömäksi jään.
Liiton sopimat tes sopimukset ainakin meidän alalla suoraan piip sieltä..
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse aion jatkossa kuulua vain kassaan josta saan ansiosidonnaisen, jos työttömäksi jään.
Liiton sopimat tes sopimukset ainakin meidän alalla suoraan piip sieltä..
Tämän piip osuuden aiheutti paikallinen sopiminen= riisto sopimusten hyväksyminen.
Paljon hyviä syitä! Paljon:
Vasemmistoa kannattaa duunari äänestää, jotta:
- tämä pääsee elättämään elintasohuijareita ja ulkomaalaisia seksirikollisia
- pääsee tukemaan islamisaatiota, kunniaväkivaltaa, pakkoavioliitoja, kunniamurhia, yhteiskunnan segregoitumista ja pelihetkiä
- pääsee arabien jälkiliukkaille ja näiden jälkikasvun elättäjiksi
Ei kannata olla itsetuhoinen että.äänestäisit vassareita. Ne ei halua mitään muuta kun sinulle lisää maksuja ja ongelmia. Ne tekee kaikkensa että sinä et pääse edes käymää töissä ja ne vaativat että suurin osa sinun palkasta pitää ohjata kiille jotka ei halua töitä tehdä. Ovathan ne julkisesti sanonut että eihän se haittaa jos varastaa kaupasta tai matkustaa pummilla maksamatta
Kannattaa sinunkin AP duunarina sivistää itseäsi, lukea kirjoja. Lukea historiaa. Saattaa ymmärrys laajentua.
Jos olet hölmö, niin ainakin kannattaa pitää suu supussa eikä nolata itseäsi. Ainakaan vauva-palstan ulkopuolella.
Odotan sitä päivää kun nämä ap:n kaltaiset pösilöt vapautuvat sopimusten yleissitovuudesta ja saavat tosiaan ihan itse ytk:nsa kanssa neuvotella palkkansa ja työehtonsa.
ap ei mainitse mitään että suomessa asuu myöskin afrikkalaisia ja arabeja,ketju ilmoitettu asiattomaksi