Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomireunan tulehdus kiristää hermoja

Vierailija
31.07.2025 |

Tää ei vaan lopu vaikka hoitaa. Aina on joku kohta tulehtunut ja tulee luomirakkuloita. Alka vituttaan. Ulkonäkö menee pilalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet hoitanut? Minulla auttoi silmäympärysvoide ja apteekista saatavat pesulaput. Ainakin toistaiseksi ollut poissa. Lisäksi vaihdoin kaikki silmämeikit uusiin. Monen kuukauden riesa. 

Vierailija
2/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kasvojen iho muuten kunnossa? Silmätulehdus ainakin saattaa lehahtaa jostain finneistä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten?

Vierailija
4/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus, miten on? Likaiset meikit, ja voiteet joita rähmitty kädellä, onko käytössä vielä.  Lääkkeitäkin löytyy. 

Vierailija
5/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudo lämpimällä hauteella ja painele luomien reunoja.

Eikö lääkäri määrää antibiootteja?

Vierailija
6/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet hoitanut? Minulla auttoi silmäympärysvoide ja apteekista saatavat pesulaput. Ainakin toistaiseksi ollut poissa. Lisäksi vaihdoin kaikki silmämeikit uusiin. Monen kuukauden riesa. 

Lämpöhaude ja meibomin rauhasten säännöllinen tyhjennys, luomien puhdistus puhdistusaineella tai vedellä. Kun rakkulat tulehtuu pahasti, antibiootti-kortisonitippoa. Myös allergiatippoja ja kosteustippoja. Yli kolmen vuoden riesa. Yksi rakkula voi olla puoli vuotta ja jättää arpia. En meikkaa.

Vierailija
7/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää vaihtaa kaikki silmämeikit, siveltimet ja voiteet uusiin tulehduksen jälkeen. Muuten se uusiutuu vaan kun samat pöpöt kulkeutuu silmiin takaisin.

Vierailija
8/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit kannattaa vaihtaa myös lonno kosmetiikkaan, koska nää on paljon hellävaraisempia iholle.

Vierailija
9/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää vaihtaa kaikki silmämeikit, siveltimet ja voiteet uusiin tulehduksen jälkeen. Muuten se uusiutuu vaan kun samat pöpöt kulkeutuu silmiin takaisin.

En meikkaa ollenkaan.

Vierailija
10/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava vaiva. Minulla vaivasi kanssa pitkään n. vuoden pahin vaihe. Täysin kuntoon ei tullut, mutta ei enää haittaa elämää. Uusii kyllä heti, jos en joka päivä haudo ja puhdista silmiä. Oletko kokeillut Blephademodex pyyhkeitä? Minulla ne on toiminut parhaiten. Onko sinulla ruusufinniä tai atopiaa? Ne voi selittää kanssa oireita, vaikka ei se tilannetta muuta. Jotkut on saanut apua valoimpulssihoidosta, jolla avataan Meibomin rauhasia. Sekin pitää ottaa sarjana.

Vierailija
11/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit kannattaa vaihtaa myös lonno kosmetiikkaan, koska nää on paljon hellävaraisempia iholle.

Ei muuten pidä paikkaansa. Luonnonkosmetiikassa on monesti vaikka mitä eteeristä öljyä ja lisäaineena sitruunahappoa. Inc listat on pitkiä kuin valovuodet. Minulle sopii parhaiten hyvin yksinkertaiset tuotteet lyhyellä incillä. Monesti halpikset jopa parempi kuin kalliit. Toki luonnonkosmetiikan puolellakin näitä löytyy esim. mineraalimeikkivoiteet, joissa aineita 2-4. 

Vierailija
12/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blephademodex On mulla auttanut

Vierailija
13/13 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava vaiva. Minulla vaivasi kanssa pitkään n. vuoden pahin vaihe. Täysin kuntoon ei tullut, mutta ei enää haittaa elämää. Uusii kyllä heti, jos en joka päivä haudo ja puhdista silmiä. Oletko kokeillut Blephademodex pyyhkeitä? Minulla ne on toiminut parhaiten. Onko sinulla ruusufinniä tai atopiaa? Ne voi selittää kanssa oireita, vaikka ei se tilannetta muuta. Jotkut on saanut apua valoimpulssihoidosta, jolla avataan Meibomin rauhasia. Sekin pitää ottaa sarjana.

Ruusufinniä on. Joo, joskus unohtuu hautominen. Ei saisi. Olen kokeillut niitä. Pitää kai ostaa se iso pullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi