Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullista kun kukaan ei halua kaverustua kanssani

Vierailija
31.07.2025 |

Itse olen yrittänyt olla aloitteellinen ja viestitellytkin hieman sopivien uusien tuttavuuksien (joita on harvoin) kanssa mutta koskaan mikään ei ota tuulta alleen. Työkaverin kohdalla huomasin että on erään toisen naispuoleisen työkaverin kanssa yhteyksissä vapaa-ajalla, olen kutsunut myös itse itseni kylään ja esittänyt kutsun minun luokseni. Ei mitään, en tiedä kumpi sitten on aloitteellinen tuon toisen työkaverin kanssa. Eräässä käsityöharrastuksessa olen muutaman kerran ottanut yhteyttä mukavaan naiseen sieltä ja myöhemmin kysellyt aikooko hän jatkaa ensi vuonna jne. Tästäkin selvisi että oli jo aiemmin ollut yhteydessä erääseen toiseen sieltä, minuun ei kait olisi ollut kukaan yhteydessä ellen itse olisi ollut aloitteellinen. Olisipa joskus mukava kokea se miten minuun päin otettaisiin yhteyttä tai osotettaisiin jotenkin että seurani on ns. kaivattua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaverit viestittelee riesaksi asti. Haluaisin ystävän, joka on samanlainen kuin minä. Nykyiset ovat liian positiivisia menijöitä

Vierailija
22/22 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kannata väheksyä ennen kuinnon edes vähän tutustunut, edes noita yksinäisten ryhmissä. Useimpien kanssa ei ystävysty, jonkun kanssa voi aina välillä tehdä jotain kivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla