Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meillä Suomalaisilla Suomea kohta enää?

Vierailija
31.07.2025 |

Lapsia ei opeteta uimaan .Useat lapset ja nuoret eivät pääse harrastuksiin kun rahat eivät riitä vanhemmilla.Harrastukset olisivat juuri kaikkein tärkeintä heidän elämässään.Juuri niissä piilee jatkuvuus elämään.Sanomattakin on selvää että kotiolot ja turvallinen elämä on ehdotonta.Tämän kaiken myllerryksen keskellä ,missä elämme  maan johdon ansiosta .On todella tärkeää että vanhemmat ottavat suuren vastuun ja huolenpidon lapsistaan.Ihan kaikessa missä mahdollista.On hyvä luoda kavereiden ja vanhempien kesken ryhmä ,mistä saa apua tarvittaessa.Näin olen huomannut tapahtuvankin.Mummot ja palatkin voivat olla apuna ,harrastuksiin ja kouluun /hoitoon viemisessä.Itsekin olen aikoinaan tehnyt tätä paljon.Isommat lapset voivat tarvita yökyytejä konserteista tai muista tapahtumista kotiin.Niin tapahtuu tänäkin päivänä ja olen onnellinen että nyt heidän vanhempansa kimpassa kuljettavat nuoria.Lukuisat kerrat minullakin oli auto täynnä pieniä ja suurempia koululaisia.Jääkiekko harrastuksiin mennessä poikia ja varusteita.On hyvä muistella niitä aikoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tuhoutuminen alkoi vuonna 1989, kun ensimmäiset somalijätteet tuotiin tänne.

Vierailija
2/3 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaiken myllerryksen keskellä ,missä elämme maan johdon ansiosta"

Silti kokoomus saanee ensi vaaleissakin ison äänimäärän, ja never stop the madness jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin puolueen veljespuolue Kokoomus yrittää ilmeisesti ruplilla kääntää työttömät isänmaata vastaan yleistuen avulla. Kun tarpeeksi jahdataan miljoonaa köyhää, ne kääntyvät sitten Venäjältä tulevan vapautuksen puolelle ja Kokoomukselle koittaa iso hillotolppa puolen maailman markkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi